Demon's Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Wracamy do poprzedniego bloku i otwieramy celę, do której wcześniej nie mogliśmy wejść. Znajdziemy tu duszę, Claws i Secret Dagger . [1] Dalszą drogę znajdziemy w tym rejonie - musimy znaleźć kratę prowadzącą na zewnętrzny balkonik (w miejscu, gdzie korytarz poszerza się i zakręca). [2]
![]() | ![]() |
Balkon jest patrolowany przez kolejnego wroga - eliminujemy go po czym otwieramy przejście z drugiej strony. [1] Tutaj również pozbywamy się strażnika. Na wprost od wyjścia z balkonu trafimy na celę - jest w niej śpiewająca dama, która dysponuje kilkoma przedmiotami na sprzedaż (nie opłaca się kupować Ring of Avarice - znajdziemy go później). [2] Na końcu tej odnogi korytarza jest Renowned Hero's Soul (przed wyrwą w ziemi).
![]() | ![]() |
Idziemy w przeciwną stronę - po drugiej części bloku są dwie cele. W pierwszej są sami więźniowie, a w drugiej kilka sarkofagów. Otwieramy tylko trzy koło siebie (w czwartym, stojącym osobno jest pułapka z trucizną) - znajdziemy Ring of Magical Sharpness i dusze. [1] Po przeczesaniu cel otwieramy kratę na końcu. [2]
![]() | ![]() |
Zbiegamy po schodach - trafimy do rozwidlenia. [1] Na wprost znajdziemy 3 cele - w tym jedną z NPC-em (nie mamy jeszcze do niej klucza) i dwie puste. Dlatego też kierujemy się na dół. [2]
![]() | ![]() |
Na dole zgarniamy klucze ze ściany. [1] Mijamy dwie odnogi w prawo (z kratami) i otwieramy kraty na wprost - [2] zejdziemy niżej, gdzie przejdziemy przez mgłę.
![]() | ![]() |
Za mgłą zobaczymy jeszcze jedno zejście niżej oraz odnogę do następnego bloku z celami. [1] W nim czeka kolejny strażnik (na wejściu znajdziemy Heavy Crossbow ). Idąc w tę stronę trafimy na Rydella zamkniętego w celi (zależnie od tendencji świata będzie on dobry/zły). Zapamiętujemy to miejsce - uratujemy śmiałka później. [2]
![]() | ![]() |
Przejścia za celą Rydella jest zasłonięte gruzami - znikną gdy uzyskamy tendencję świata Pure White. [1] Na razie cofamy się przed blok więzienny i schodzimy jeszcze niżej. Otwieramy kratę i za nią skręcamy w prawo - w cieniu zobaczymy wielką kulę złożoną z ciał. Zacznie do nas strzelać magią. Najlepiej zabić potwora przy pomocy łuku - możemy chować się lub uskakiwać przed pociskami. [2]
![]() | ![]() |
Teraz biegniemy lewą stroną bloku wzdłuż izolatek - w jednej z nich znajdziemy duszę, a na końcu korytarza Silver Bracelets i pełny zestaw zbroi Fluted (wyposażenie rycerza). [1] Czas zwiedzić drugi korytarz - mijamy miejsce, gdzie stacjonował kulisty potwór. Na wprost znajdziemy [CRYSTAL LIZARD /GECKO ], zamkniętą bramę oraz wyjście na dwór. My kierujemy się jednak w lewo, w głąb bloku (równoległą ścieżką do tej, na której był Gecko). Na końcu rozwalamy trumny - odkryjemy tajne przejście. [2]
![]() | ![]() |
Zbieramy Shardy i biegniemy w prawo ścieżką - na końcu znajdziemy miecz Ectos . [1] Wracamy do poprzedniego bloku i na końcu skręcamy w lewo - wyjdziemy na zewnątrz i zobaczymy przerywnik filmowy o czyhającej na nas pułapce. [2]
![]() | ![]() |
Podchodzimy do mostu ostrzeliwanego przez strzały - nie wchodzimy na niego! Chodzi o to żeby zabrać pierwszy przedmiot jaki na nim widzimy - to klucz więzienny. [1] Warto dodać, że nieopodal tego miejsca można przejść po gzymsie po Stone of Ephemeral Eyes . [2] Kawałek dalej jest wyrwa w prętach - tutaj również da się przebiec po murku (równoległym do mostu z pułapką) po Mercury Rapier +1 .
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Demon's Souls: Poradnik do gry
- Demon's Souls: Opis przejścia
- Demon's Souls: Questy, lokacje i bossowie - lista
- Demon's Souls: Journey to the Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (4) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Thief's Ring - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Phalanx - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus 2 - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (1) - solucja
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (2) - solucja
- Demon's Souls: Tower Knight - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Red Dragon - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (1) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (2) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Prawy korytarz - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maneater - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Old Monk - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Adjudicator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Storm King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Valley od Defilement - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Dirty Colossus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maiden Astraea - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Old King Doran - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (1) - solucja
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (2) - solucja
- Demon's Souls: False King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Epilog (+ King Allant) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Opis przejścia
- Demon's Souls: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Bo mam pewien problem. Yurt zabił mi i maga i kapłana. Czy jestem w stanie ich jakoś wskrzesić? Czy właśnie popsułem sobie trochę grę?
Wszedłem tutaj tylko po to żeby zobaczyć jak Hed tworzył 11 lat temu. Trzeba przyznać że zrobił postęp :)
Adjudicator archstone? Czy mi się wydaje, czy nie ma tego fragmentu?
Poza tym polecam próbować przejść boss'ów bez poradnika. Dopiero w ostateczności sięgać po pomoc :P daje to o wiele więcej frajdy w moim przypadku
Leechmonger Archston cz1 i cz2 to jedno i to samo...
Masz opcje edycji posta to primo.
Secundo - wyplatynowalem gre i po 4 przejsciu najtrudniejszy wlasnie jest Maneater (jesli walczysz z nim fair a nie strzelasz przez mgle w pierwszego) oraz Flamelurker (ponownie - sprobuj powalczyc z nim bez blokowania go obok kosci... zreszta nawet jak blokujesz to potrafi on czasem tam wejsc).
Penetrator sure - potrafi przywalic za ponad polowe zycia ale co z tego skoro miedzy jego atakami jest kupa czasu na uleczenie sie. No i do tego koles ma tak malo zycia ze jak zasuwasz z morionem + rat ringiem to bierzesz go na 1 cios z dwuraka (od biedy 2)
Jesli zas chodzi o False Kinga - dla mnie byl trudny :) Nie umialem wyczuc/unikac jego "turbo" ataku (tego gdzie szybko sie zbliza) i dosyc czesto dostawalem. Koniec koncow wzialem morion + rat + dwurak i zaciukalem dziada. Drugie dobre combo do walki z nim to morion + rat + blueblood (wymaga sporego luck) + white weapon (? to najsilniejsze zaklecie dodajace damage do miecza). Tez kilka sekund.
A i jest jeszcze jedna postac na new game++++ ktora potrafi napsuc krwi. Black Phantom Satsuki. Jesli ktos chce robic Pure white/pure black tendency polecam robic to na pierwszym a najpozniej drugim przejsciu. BP Satsuki jest po prostu cholernie mocny i do tego sie leczy do pelna.
Tyle że Flamelurkera blokuje się przy kościach i można go zabić bez stresu szczególnie jak ma się odpornośc na ogień, mi z penetratorem szło najgorzej szczególnie sam na sam naprawdę włosy rwałem z głowy :)
False King nie jest wcale trudny.
Powalczcie sobie z Flamelurkerem albo Meneaterem. To są dopiero trudne walki ;-)))
Penetrator trudny O_o Przeciez to miekka faja i latwo go zabic tak lukiem jak i mieczem (1/2recznym). O wiele gorszy od Penetratora jest Maneater (na new game+ albo i ++) albo Flamelurker.
dokładnie na False Kingu jest inny film, a akurat false king jest bardzo trudny, i chyba tylko penetrator na solo jest podobnie trudny lub nawet trudniejszy :)
Gra jest niesamowita jedna z najlepszych jakie wyszły w ostatnich latach, grę wymasterowałem też rok temu - wersja azjatycka z angielskimi napisami i głowami. Gra jest niesamowicie dobra ale nie toleruje błędów :)
HED.NA FALSE KINGU JEST FILMIK DO PHALANAXA.
sorry- nie było moim celem deprecjonowanie autorów:)
zastanawia mnie wciąż jakiego nazewnictwa użyto w wersji EU - amerykańska i azjatycka miały pewne rozbieżności, w poradniku widać nazwy z obu wersji. zastanawia mnie też czy zmieniły się gdzieś zasady - jak chociażby wskazane przeze mnie wcześniej zmiany tendencji postaci po zabiciu chociażby Dorana
wiem że niełatwo grę ukończyć (chociaż udało mi się to dotąd trzykrotnie), a tym bardziej zweryfikować wszystko co w poradniku znaleźć się powinno - to wymaga zdaje się ukończenia gry 3 razy i przejścia jeszcze połowy by np zebrać wszystkie trofea...
xanthienne - zapewniam Cię, że każdą rzecz z poradnika tłumaczyła żywa osoba, a nie translator. Czasem jest czerstwo, bo materiału i wklepywania było sporo. Jeśli chodzi o nazewnictwo to starałem się podawać wszystkie nazwy jakie znalazłem lub widziałem - grałem w wersję amerykańską i europejską. Zresztą oficjalny strategy guide dołączany do specjalnej edycji powinien operować dokładnie takimi nazwami jakie widnieją w tym poradniku (w końcu przygotował go jeden ze współtwórców DS Wiki).
Asmodeusz - rzeczywiście coś z tą tabelką jest nie tak. Poprawię to w tygodniu. Jak znajdziesz więcej błędów to daj znać i dzięki za info.
https://www.gry-online.pl/poradniki/demons-souls/&PART=160
Nazwy dusz nie sa przypadkiem pomieszane? Z poradnika:
Old Soldier`s Soul Użycie daje 100 dusz
Traditional Soldier`s Soul Użycie daje 200 dusz
Unknown Soldier`s Soul Użycie daje 200 dusz
Z wiki:
Old Soldier's Soul Gives 100 souls
Unknown Solider's Soul Gives 200 souls
Unknown Hero's Soul Gives 400 souls
Traditional to inna nazwa na Storied soul (2000 i 4000 dusz).
Wyglada jakby cala tabelka byla przesunieta. Oczywiscie zakladam tez ze tlumaczenie w wersji EU moglo byc zmienione i schrzanione (gralem w US i bylo zgodnie z wiki).
EDIT:
niestety dalej juz nie sprawdze, nie mam abonamentu ;p
[3]xanthienne ---> poradnik wymagał napawdę dużo pracy, gdyż gra nie jest prosta, a grę mieliśmy po prostu wcześniej i był czas aby sporo w nią zagrać.
Jesli komus poradnik nie wystarczy albo potrzebuje wiecej detali:
https://forumarchiwum.gry-online.pl/S043archiwum.asp?ID=9814154
Jest tam kilka linkow dotyczacych DSa (dokladne statystyki, w co pakowac punkty itp) no i dyskusja ktora tez moze pomoc.
xanthienne
Nie czytałem poradnik, więc nie wiem czy są błedy, ale "odwalenie na szybko" poradnika do tej gry jest raczej nie możliwe ^^
Po przejrzeniu dostępnych stron zastanawia mnie, czy to wersja EU ma losowo pomiesznae nazewnictwo z werji azjatyckiej i amerykańskiej oraz zmiany zasad, czy też ktoś po prostu ten poradnik odwalił na szybko tłumacząc teksty z różnych źródeł.
"Oddaj kowalowi w 2-1 aby odblokować unikalne podwyższenia" - dla przykładu to wygląda na bezmyślne użycie translatora. Miranlda i Doran nie mieli wpływu na character tendency itd...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




















