Demon's Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Wracamy do poprzedniego bloku i otwieramy celę, do której wcześniej nie mogliśmy wejść. Znajdziemy tu duszę, Claws i Secret Dagger . [1] Dalszą drogę znajdziemy w tym rejonie - musimy znaleźć kratę prowadzącą na zewnętrzny balkonik (w miejscu, gdzie korytarz poszerza się i zakręca). [2]
![]() | ![]() |
Balkon jest patrolowany przez kolejnego wroga - eliminujemy go po czym otwieramy przejście z drugiej strony. [1] Tutaj również pozbywamy się strażnika. Na wprost od wyjścia z balkonu trafimy na celę - jest w niej śpiewająca dama, która dysponuje kilkoma przedmiotami na sprzedaż (nie opłaca się kupować Ring of Avarice - znajdziemy go później). [2] Na końcu tej odnogi korytarza jest Renowned Hero's Soul (przed wyrwą w ziemi).
![]() | ![]() |
Idziemy w przeciwną stronę - po drugiej części bloku są dwie cele. W pierwszej są sami więźniowie, a w drugiej kilka sarkofagów. Otwieramy tylko trzy koło siebie (w czwartym, stojącym osobno jest pułapka z trucizną) - znajdziemy Ring of Magical Sharpness i dusze. [1] Po przeczesaniu cel otwieramy kratę na końcu. [2]
![]() | ![]() |
Zbiegamy po schodach - trafimy do rozwidlenia. [1] Na wprost znajdziemy 3 cele - w tym jedną z NPC-em (nie mamy jeszcze do niej klucza) i dwie puste. Dlatego też kierujemy się na dół. [2]
![]() | ![]() |
Na dole zgarniamy klucze ze ściany. [1] Mijamy dwie odnogi w prawo (z kratami) i otwieramy kraty na wprost - [2] zejdziemy niżej, gdzie przejdziemy przez mgłę.
![]() | ![]() |
Za mgłą zobaczymy jeszcze jedno zejście niżej oraz odnogę do następnego bloku z celami. [1] W nim czeka kolejny strażnik (na wejściu znajdziemy Heavy Crossbow ). Idąc w tę stronę trafimy na Rydella zamkniętego w celi (zależnie od tendencji świata będzie on dobry/zły). Zapamiętujemy to miejsce - uratujemy śmiałka później. [2]
![]() | ![]() |
Przejścia za celą Rydella jest zasłonięte gruzami - znikną gdy uzyskamy tendencję świata Pure White. [1] Na razie cofamy się przed blok więzienny i schodzimy jeszcze niżej. Otwieramy kratę i za nią skręcamy w prawo - w cieniu zobaczymy wielką kulę złożoną z ciał. Zacznie do nas strzelać magią. Najlepiej zabić potwora przy pomocy łuku - możemy chować się lub uskakiwać przed pociskami. [2]
![]() | ![]() |
Teraz biegniemy lewą stroną bloku wzdłuż izolatek - w jednej z nich znajdziemy duszę, a na końcu korytarza Silver Bracelets i pełny zestaw zbroi Fluted (wyposażenie rycerza). [1] Czas zwiedzić drugi korytarz - mijamy miejsce, gdzie stacjonował kulisty potwór. Na wprost znajdziemy [CRYSTAL LIZARD /GECKO ], zamkniętą bramę oraz wyjście na dwór. My kierujemy się jednak w lewo, w głąb bloku (równoległą ścieżką do tej, na której był Gecko). Na końcu rozwalamy trumny - odkryjemy tajne przejście. [2]
![]() | ![]() |
Zbieramy Shardy i biegniemy w prawo ścieżką - na końcu znajdziemy miecz Ectos . [1] Wracamy do poprzedniego bloku i na końcu skręcamy w lewo - wyjdziemy na zewnątrz i zobaczymy przerywnik filmowy o czyhającej na nas pułapce. [2]
![]() | ![]() |
Podchodzimy do mostu ostrzeliwanego przez strzały - nie wchodzimy na niego! Chodzi o to żeby zabrać pierwszy przedmiot jaki na nim widzimy - to klucz więzienny. [1] Warto dodać, że nieopodal tego miejsca można przejść po gzymsie po Stone of Ephemeral Eyes . [2] Kawałek dalej jest wyrwa w prętach - tutaj również da się przebiec po murku (równoległym do mostu z pułapką) po Mercury Rapier +1 .
0
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Demon's Souls: Questy, lokacje i bossowie - lista
- Demon's Souls: Journey to the Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (4) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Thief's Ring - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Phalanx - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus 2 - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (1) - solucja
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (2) - solucja
- Demon's Souls: Tower Knight - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Red Dragon - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (1) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (2) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Prawy korytarz - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maneater - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Old Monk - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Adjudicator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Storm King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Valley od Defilement - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Dirty Colossus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maiden Astraea - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Old King Doran - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (1) - solucja
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (2) - solucja
- Demon's Souls: False King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Epilog (+ King Allant) - solucja, opis przejścia
- Opis przejścia
- Demon's Souls - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Letni_Leto Junior
Bo mam pewien problem. Yurt zabił mi i maga i kapłana. Czy jestem w stanie ich jakoś wskrzesić? Czy właśnie popsułem sobie trochę grę?
mrsz Chorąży
Wszedłem tutaj tylko po to żeby zobaczyć jak Hed tworzył 11 lat temu. Trzeba przyznać że zrobił postęp :)
CheshireDog Generał

Adjudicator archstone? Czy mi się wydaje, czy nie ma tego fragmentu?
Poza tym polecam próbować przejść boss'ów bez poradnika. Dopiero w ostateczności sięgać po pomoc :P daje to o wiele więcej frajdy w moim przypadku
mik999 Pretorianin
Leechmonger Archston cz1 i cz2 to jedno i to samo...
zanonimizowany23874 Legend
Masz opcje edycji posta to primo.
Secundo - wyplatynowalem gre i po 4 przejsciu najtrudniejszy wlasnie jest Maneater (jesli walczysz z nim fair a nie strzelasz przez mgle w pierwszego) oraz Flamelurker (ponownie - sprobuj powalczyc z nim bez blokowania go obok kosci... zreszta nawet jak blokujesz to potrafi on czasem tam wejsc).
Penetrator sure - potrafi przywalic za ponad polowe zycia ale co z tego skoro miedzy jego atakami jest kupa czasu na uleczenie sie. No i do tego koles ma tak malo zycia ze jak zasuwasz z morionem + rat ringiem to bierzesz go na 1 cios z dwuraka (od biedy 2)
Jesli zas chodzi o False Kinga - dla mnie byl trudny :) Nie umialem wyczuc/unikac jego "turbo" ataku (tego gdzie szybko sie zbliza) i dosyc czesto dostawalem. Koniec koncow wzialem morion + rat + dwurak i zaciukalem dziada. Drugie dobre combo do walki z nim to morion + rat + blueblood (wymaga sporego luck) + white weapon (? to najsilniejsze zaklecie dodajace damage do miecza). Tez kilka sekund.
A i jest jeszcze jedna postac na new game++++ ktora potrafi napsuc krwi. Black Phantom Satsuki. Jesli ktos chce robic Pure white/pure black tendency polecam robic to na pierwszym a najpozniej drugim przejsciu. BP Satsuki jest po prostu cholernie mocny i do tego sie leczy do pelna.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.