Demon's Souls: Boletarian Palace (1) - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Boletarian Palace

Informacje ogólne
Przeciwnicy:
- używają ataków fizycznych i ogniowych (bomby, pochodnie). Najskuteczniejsze przeciw nim są ataki magiczne.
Wydarzenia Black World Tendency:
- Drzwi na początku po lewej będą otwarte - spotkamy w nich Executioner Miraldę (wypada z niej Guillotine Axe). W budynku znajdziemy Colorless Demon's Soul i zestaw zbroi Brushwood.
- Fantomy pojawią się koło czerwonookiego rycerza.
Wydarzenia White World Tendency:
- Executioner Miralda będzie miała więcej przedmiotów - Master's Ring, zestaw Binded.
- Smoki znikną z legowiska - można w nim zebrać sporo przedmiotów.
![]() | ![]() |
Przed rozpoczęciem upewniamy się, że mamy ubrany sprzęt i wybrane ziółka w podręcznym menu. Zanim ruszymy pod górę schodami, zawracamy za siebie i idziemy w stronę zamkniętej bramy - po lewej, za drewnianymi zasłonami znajdziemy zioła. [1] Wracamy do głównej drogi i wspinamy się pod górę po schodach, zbierając wszelkie przedmioty (zioła). NIE SZARŻUJEMY - za przeszkodami z drewna ukrywają się kolejni wrogowie. Eliminujemy ich pojedynczo/dwójkami! [2]
![]() | ![]() |
Nie wbiegamy od razu na samą górę - zatrzymujemy się na płaskiej części schodów i zwabiamy dwójkę wrogów. [1] Dopiero teraz ostrożnie podchodzimy do dużej, zamkniętej bramy - za drewnianymi elementami czai się kolejna dwójka. [2]
![]() | ![]() |
Po wyczyszczeniu okolicy przed bramą skręcamy w lewo, w stronę jednej z wież - na schodkach jest wróg, którego oczywiście ubijamy. [1] Za nim są drzwi - niestety zamknięte, więc skręcamy ponownie w lewo i zaraz w prawo, na boczną stronę wieży. Zobaczymy przeciwnika z łukiem na podeście i dwóch piechurów na naszym poziomie - zwabiamy ich tak, aby łucznik nie mógł nas dosięgnąć i zabijamy. [2]
![]() | ![]() |
Teraz biegniemy w stronę łucznika, mijamy platformę (uważając na dziurę w ziemi po lewej!) i wbiegamy na nią po schodkach. Zabijamy delikwenta i zgarniamy przedmiot (zioła). [1] Zostawiamy za nami dziurę w której widać fruwające magiczne światła i wchodzimy do wnętrza zamku. [2] W środku od razu obracamy się w prawo - za ścianą czai się wróg, do którego po chwili dołączy inny "kolega".
![]() | ![]() |
W drugim pomieszczeniu zabijamy kolejnego żołnierza [1] i wychodzimy na zewnątrz. Tutaj rozwalamy drewniane elementy i zbieramy Firebombs , które są za nimi. [2]
![]() | ![]() |
Wbiegamy po schodkach i skręcamy w prawo - trafimy na dwóch wojaków pilnujących przejścia zasłoniętego mgłą. [1] Pokonujemy ich i wchodzimy z powrotem do wnętrza zamku. Obracamy się w prawo - zobaczymy drogę po schodach na górę i przejście dołem. [2]
![]() | ![]() |
Najpierw zwabiamy i zabijamy wroga, który stoi na schodach, a później przeszukujemy dół - pod schodami znajduje się dusza (Unknown Soldier's Soul ) oraz Mail Breaker . [1] Wbiegamy na schody - na półpiętrze trafimy na beczki i przeciwnika. Gdy go pokonamy, zawracamy schodami i zabijamy następnego żołnierza nieco wyżej. [2]
![]() | ![]() |
Na górze trafimy do wąskiego przejścia i na pułapkę wrogów - jeden z nich stoi powyżej i będzie rzucał w nas bomby, a dwóch kolejnych zaatakuje na dole. [1] Dlatego też musimy wywabić ich spod ostrzału bombardiera i wyeliminować pojedynczo. Gdy na dole będzie czysto - przebiegamy pod kładką z przeciwnikiem uzbrojonym w bomby i na końcu korytarza wychodzimy na zewnętrzny balkon. [2]
![]() | ![]() |
Uważając na to, aby nie spaść, zabijamy wroga [1] i wchodzimy wyżej balkonem. Kilka metrów dalej zobaczymy drugie wejście do zamku, bronione przez dwóch przeciwników. [2]
![]() | ![]() |
Będąc z powrotem w środku możemy podbiec w lewą część korytarza - na końcu są zioła. Po przeciwległej stronie są natomiast schody na powierzchnie - na ich szczycie czai się wróg, który stoczy na nas ogromną kulę. [1] Dlatego podbiegamy do połowy schodów i szybko zawracamy, zbiegając z toru kamienia. Toczący się głaz rozwali rusztowania za nami - zeskakujemy nieco niżej i zgarniamy Bastard Sworda . [2]
![]() | ![]() |
Balkonem wracamy do schodów, po których toczyła się kula i wchodzimy na nie. Nie wybiegamy od razu do góry, ale zabijamy wroga na schodach. [1] Teraz możemy wyjść na mur z balistami - szybko odwracamy się za siebie, bo czai się tu łucznik. [2]
![]() | ![]() |
Za pierwszym łucznikiem znajdziemy drugiego, tym razem w asyście pikiniera. Zwabiamy wroga z włócznią za jedną z balist, zabijamy go, a potem eliminujemy łucznika. [1] Za tą dwójką jest pomieszczenie, z którego droga skręca w lewo do jednej z bocznych wież. W tym momencie gry pod żadnym pozorem tam nie idziemy - drogi pilnuje dość potężny wojownik, a dalej jest jeden z dodatkowych demonów - Old King Doran - do którego dostęp otrzymamy i tak później (potrzebny jest Mausoleum Key ).
0
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Demon's Souls - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Demon's Souls: Questy, lokacje i bossowie - lista
- Demon's Souls: Journey to the Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace (4) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Thief's Ring - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Phalanx - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Nexus 2 - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (1) - solucja
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Phalanx Archstone (2) - solucja
- Demon's Souls: Tower Knight - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Red Dragon - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Stonefang Tunnel (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (1) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Lewy korytarz (2) - solucja
- Demon's Souls: Armor Spider Archstone - Prawy korytarz - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Flamelurker Archstone - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower of Latria (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Fool's Idol Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maneater - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Old Monk - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Shrine of Storms (3) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Adjudicator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Storm King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Valley od Defilement - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Leechmonger Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Dirty Colossus - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Maiden Astraea - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Boletarian Palace - Old King Doran - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (1) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Tower Knight Archstone (2) - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (1) - solucja
- Demon's Souls: Penetrator Archstone (+ Blue Dragon) (2) - solucja
- Demon's Souls: False King - solucja, opis przejścia
- Demon's Souls: Epilog (+ King Allant) - solucja, opis przejścia
- Opis przejścia
- Demon's Souls - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Letni_Leto Junior
Bo mam pewien problem. Yurt zabił mi i maga i kapłana. Czy jestem w stanie ich jakoś wskrzesić? Czy właśnie popsułem sobie trochę grę?
mrsz Chorąży
Wszedłem tutaj tylko po to żeby zobaczyć jak Hed tworzył 11 lat temu. Trzeba przyznać że zrobił postęp :)
CheshireDog Generał

Adjudicator archstone? Czy mi się wydaje, czy nie ma tego fragmentu?
Poza tym polecam próbować przejść boss'ów bez poradnika. Dopiero w ostateczności sięgać po pomoc :P daje to o wiele więcej frajdy w moim przypadku
mik999 Pretorianin
Leechmonger Archston cz1 i cz2 to jedno i to samo...
zanonimizowany23874 Legend
Masz opcje edycji posta to primo.
Secundo - wyplatynowalem gre i po 4 przejsciu najtrudniejszy wlasnie jest Maneater (jesli walczysz z nim fair a nie strzelasz przez mgle w pierwszego) oraz Flamelurker (ponownie - sprobuj powalczyc z nim bez blokowania go obok kosci... zreszta nawet jak blokujesz to potrafi on czasem tam wejsc).
Penetrator sure - potrafi przywalic za ponad polowe zycia ale co z tego skoro miedzy jego atakami jest kupa czasu na uleczenie sie. No i do tego koles ma tak malo zycia ze jak zasuwasz z morionem + rat ringiem to bierzesz go na 1 cios z dwuraka (od biedy 2)
Jesli zas chodzi o False Kinga - dla mnie byl trudny :) Nie umialem wyczuc/unikac jego "turbo" ataku (tego gdzie szybko sie zbliza) i dosyc czesto dostawalem. Koniec koncow wzialem morion + rat + dwurak i zaciukalem dziada. Drugie dobre combo do walki z nim to morion + rat + blueblood (wymaga sporego luck) + white weapon (? to najsilniejsze zaklecie dodajace damage do miecza). Tez kilka sekund.
A i jest jeszcze jedna postac na new game++++ ktora potrafi napsuc krwi. Black Phantom Satsuki. Jesli ktos chce robic Pure white/pure black tendency polecam robic to na pierwszym a najpozniej drugim przejsciu. BP Satsuki jest po prostu cholernie mocny i do tego sie leczy do pelna.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.