Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia
Aktualizacja:
Uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia (Access the GCPD servers - side rooms)

Wybierz schody prowadzące na dół. Po dotarciu do zamkniętych drzwi wyjmij z inwentarza wybuchowy żel i użyj tego gadżetu do wysadzenia w powietrze prawego osłabionego fragmentu ściany. Skorzystaj z nowego przejścia, wyląduj na dachu przemieszczającej się windy i zaczekaj aż dotrze ona na jedno z niższych pięter budynku. Złap się nowej krawędzi i zacznij okrążać główną salę komisariatu policji [GCPD - Bullpen], którą dokładniej zbadasz w dalszej części gry. Po drodze wyrwij kratkę szybu wentylacyjnego i wysłuchaj przemówienia kapitana Gordona. Dotrzyj do końcowej części szybu i wykonaj cichy nokaut na stojącym obok przeciwniku.
[Nowy profil postaci: James Gordon]

Po wysłuchaniu rozmowy z Alfredem rozpocznij eksplorację składziku [SWAT - Storage Room], docierając do drzwi prowadzących do biura dowódcy [SWAT - Manager's Office]. W sąsiednim pomieszczeniu przebywa trzech nieuzbrojonych członków oddziału SWAT i musisz się z nimi rozprawić (warto tu wyprowadzić jakiś atak z zaskoczenia, np. zakładający wykorzystanie detonatora ogłuszeniowego). Po zakończonych walkach zlokalizuj znajdującą się przy suficie kratkę szybu i wyrwij ją z pomocą pazura. Użyj następnie haka żeby dotrzeć do tunelu wentylacyjnego.

Zbliż się do sali konferencyjnej [SWAT - Conference Room], wysłuchując po drodze przemówienia Brandena dotyczącego planów pojmania Batmana i zgarnięcia nagrody wyznaczonej przez Czarną Maskę. Po dotarciu na półkę zlokalizowaną nad pomieszczeniem konferencyjnym wybierz z inwentarza zaczep i wyceluj w widoczny w oddali interaktywny punkt. Wskocz na linę, przejdź po niej na drugą stronę i ostrożnie wyląduj w pomieszczeniu sąsiadującym z tym z członkami oddziału SWAT.
[Nowy profil postaci: Branden]

Wyrusz dalej, omijając z bezpiecznej odległości pomieszczenie z grupą przeciwników. Zakradnij się od tyłu do nowego pojedynczego policjanta i wykonaj na tej postaci cichy nokaut. Po wykonaniu tej akcji zwróć się w stronę prawych drzwi prowadzących do recepcji. Przygotuj sobie deszyfrator sekwencyjny i rozpocznij proces hakowania tutejszego panelu kontrolnego, doprowadzając docelowo do ustalenia prawidłowego hasła (screen). Możesz już przejść do kolejnej sali [SWAT Division].

Po wkroczeniu do nowej lokacji Batman powinien automatycznie skryć się za zasłoną. Zgodnie z sugestią gry warto w tym miejscu skorzystać z zaczepu celem przyciągnięcia gaśnicy do jednego z policjantów. Rozwiązanie to ma dwa zalety - doprowadzi do zadania obrażeń postaci, która zderzyła się z gaśnicą oraz pozwoli ci na tymczasowe oślepienie przeciwników. Wykorzystaj oczywiście jak najlepiej tę chwilową przewagę, przystępując do walk od razu po użyciu zasugerowanego gadżetu. Po zabezpieczeniu tej okolicy wybierz drzwi prowadzące do sali przesłuchań [SWAT - Interrogation Room].

Podejdź do lustra weneckiego i wykonaj cichy nokaut na policjancie przesłuchującym znanego ci już handlarza bronią Ricky'ego "Loose Lips" LeBlanca. Po wykonanej akcji wskocz do pomieszczenia przesłuchań i wciśnij odpowiedni przycisk/klawisz żeby wydobyć od handlarza cenne informacje, dowiadując się o istnieniu gadżetu zwanego zakłócaczem, który jest aktualnie składowany w magazynie dowodów. Wyjdź z sali przesłuchań, wznawiając przemierzanie głównych korytarzy komisariatu [SWAT Division].
[Nowy profil postaci: Ricky "Loose Lips" LeBlanc]
[Nowe trofeum postaci: Ricky "Loose Lips" LeBlanc]

Raz jeszcze wyrusz w stronę recepcji i użyj haka żeby znaleźć się bezpośrednio nad większą grupą stróżów prawa. Docelowo musisz oczywiście pokonać wszystkich zgromadzonych w tym miejscu wrogów. Także i tę bitwę warto rozpocząć od użycia zaczepu celem przyciągnięcia butli z propanem do jednego z policjantów (najlepiej tego wyposażonego w lepszy pancerz) i doprowadzenia do eksplozji. Wykonaj dodatkowo atak z powietrza, po czym przystąp do bardziej standardowej bitwy, która nie zaskoczy Cię niczym nowym.

Po zakończonych walkach rozejrzyj się za zabarykadowaną okiennicą oddzielającą główny korytarz od bocznego pomieszczenia. Rozpyl w tym miejscu wybuchowy żel i doprowadź do eksplozji, odblokowując sobie dzięki temu dalsze przejście. Zacznij się w tym miejscu skradać, dzięki czemu zaatakujesz z zaskoczenia policjanta rozmawiającego przez telefon.

Wyrwij kratkę szybu wentylacyjnego i rozpocznij przemarsz nowymi tunelami [Maintenance Access], wysłuchując po drodze rozmowy kapitana Gordona z jego córką Barbarą. Wyważ nową kratkę i użyj haka, docierając do drabinki, dzięki której przedostaniesz się do głównej sali komisariatu [GCPD - Bullpen] okupowanej przez ośmiu uzbrojonych funkcjonariuszy.
[Nowy profil postaci: Barbara Gordon]
[Nowe trofeum postaci: Barbara Gordon]
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman Arkham Origins: Główny wątek
- Batman Arkham Origins: Odszukaj Czarną Maskę
- Batman Arkham Origins: Zlokalizuj Komisarza Loeba
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do sali egzekucji
- Batman Arkham Origins: Doścignij Czarną Maskę
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Killer Croca
- Batman Arkham Origins: Użyj bat-komputera do zbadania karty pamięci
- Batman Arkham Origins: Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina
- Batman Arkham Origins: Wyłącz sygnał zakłócający
- Batman Arkham Origins: Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina #2
- Batman Arkham Origins: Wyłącz sygnał zakłócający #2
- Batman Arkham Origins: Znajdź pierwszą kartę SIM, aby namierzyć Pingwina
- Batman Arkham Origins: Znajdź drugą kartę SIM, aby namierzyć Pingwina
- Batman Arkham Origins: Przedostań się na pokład okrętu Pingwina
- Batman Arkham Origins: Zlokalizuj Pingwina
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Electrocutionera
- Batman Arkham Origins: Zlokalizuj Pingwina #2
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - górny pokład
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - teatr
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Deathstroke'a
- Batman Arkham Origins: Rozwiąż sprawę w Lacey Towers
- Batman Arkham Origins: Zabierz detonator ogłuszeniowy z jaskini Batmana
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do komisariatu policji od strony dachu
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - główna sala
- Batman Arkham Origins: Zabierz zakłócacz z magazynu dowodów
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - powrót do serwerowni
- Batman Arkham Origins: Ucieknij z komisariatu policji
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do kanałów znajdujących się pod komisariatem
- Batman Arkham Origins: Wgraj bazę przestępców do bat-komputera
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do banku Gotham Merchants
- Batman Arkham Origins: Odszukaj Czarną Maskę #2
- Batman Arkham Origins: Pojmij Jokera
- Batman Arkham Origins: Zbadaj hutę - dotarcie do huty
- Batman Arkham Origins: Zbadaj hutę - eksploracja huty
- Batman Arkham Origins: Zbadaj hutę - laboratorium farmaceutyczne
- Batman Arkham Origins: Przeskanuj próbkę trucizny Copperhead
- Batman Arkham Origins: Dotrzyj do miejsca dostarczenia antidotum
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Copperhead
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj sygnaturę elektromagnetyczną Electrocutionera
- Batman Arkham Origins: Śledź sygnaturę elektromagnetyczną
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do hotelu Gotham City Royal
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do pomieszczenia ochrony
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - wschodnia wieża
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - zachodnia wieża
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - górne piętra
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - pływalnia
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Bane'a
- Batman Arkham Origins: Spotkanie z panią psycholog - Joker
- Batman Arkham Origins: Zabierz granat klejowy
- Batman Arkham Origins: Przeskanuj trupa w kostnicy policyjnej
- Batman Arkham Origins: Odszukaj lokalizator umieszczony na Bane'ie
- Batman Arkham Origins: Powróć do jaskini Batmana
- Batman Arkham Origins: Zatrzymaj Świetlika na moście Pioneers Bridge
- Batman Arkham Origins: Ostrzeż Gordona o bombach
- Batman Arkham Origins: Odszukaj bomby Świetlika
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę w kotłowni
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę na stacji kolejowej
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę przy południowym filarze
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę przy północnym filarze
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Świetlika
- Batman Arkham Origins: Odszukaj Alfreda
- Batman Arkham Origins: Uratuj Alfreda
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do więzienia Blackgate kanałami
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera #2 - główna sala
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera #2 - blok więzienny B
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Bane'a #2
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera #3
- Batman Arkham Origins: Główny wątek
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jedmar Legionista
Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.
zanonimizowany996141 Junior
Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????
zanonimizowany999730 Junior
robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.
zanonimizowany650129 Senator
"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.
zanonimizowany1070685 Junior
Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc
zanonimizowany1075036 Junior
Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki
terminator218 Junior
Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.
J@nek Junior
Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?
Strielok1011 Centurion
szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.
Ragusowa Junior
Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
