Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - górny pokład
Aktualizacja:
Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - górny pokład (Gain access to Penguin's office - Upper Deck)

Skorzystaj z północnego wyjścia z areny, po czym skieruj się po schodach na górę. Zignoruj wskazania mapy okolicy, albowiem do biura Pingwina nie będziesz mógł dotrzeć wybierając krótszą drogę. Udaj się w rezultacie w stronę wschodniego włazu, który prowadzi do nowego korytarza [Deck Access Corridor]. Po znalezieniu się w niezbadanej jeszcze części statku zeskocz na dół w miejscu, w którym jest zniszczona drabina i rozpocznij dalszy przemarsz.

Nabierz rozbiegu i przeskocz nad dziurą w podłodze, a następnie w poznany już sposób wykonaj wślizg, omijając w ten sposób kolejną przeszkodę. Po dotarciu do końcowej części korytarza doskocz do górnej krawędzi i przejdź przez szyb. Zdecyduj się na jeszcze jeden wślizg i zaczekaj aż Batman bezpiecznie wyląduje w nowym miejscu. Ustaw się teraz przy pokazanej na screenie prawej ścianie, wybierz z inwentarza wybuchowy żel i go rozpyl. Zdetonuj żel, odblokowując sobie tym samym dalsze przejście.

Podejdź do krawędzi i skorzystaj z haka żeby dotrzeć na wyżej położony balkonik. Powtórz ten manewr z kolejną krawędzią, po czym rozpocznij bieg, doskakując do półki zlokalizowanej na wprost od Batmana. Obróć się tu w lewo i zdecyduj się na kolejny skok wykonany z rozbiegu, tym razem z zamiarem złapania się widocznej w oddali interaktywnej pomarańczowej krawędzi. Możesz już zacząć przesuwać się w prawo.

Po dotarciu do końcowej części krawędzi popatrz do góry i ponownie użyj haka. Odwróć się i wyceluj w najwyżej położony balkonik, dzięki czemu docelowo znajdziesz się przy dwóch wartownikach prowadzących rozmowę. Przerzuć jedną z tych postaci przez balustradę, a następnie osobiście rozpraw się z drugim przeciwnikiem, który nie będzie dla Ciebie stanowił żadnego zagrożenia. Możesz już wyruszyć w stronę włazu prowadzącego na górny pokład okrętu [Upper Deck].

Za rogiem powinieneś zauważyć trzech przeciwników i masz tu rzadką okazję do tego żeby wyprowadzić atak z zaskoczenia. Polecam mianowicie użyć zdalnie sterowanego batarangu do powalenia na ziemię bandytę z bronią palną lub rozpylić w okolicy wybuchowy żel (jest to szczególnie wskazane jeśli zakupiłeś ulepszenie dla tego gadżetu wyposażające go w czujnik ruchu). Niezależnie od tego w jaki sposób rozpocząłeś bitwę najpierw rozpraw się z wartownikiem z bronią i dopiero w następnej kolejności z jego kolegami. Możesz już przejść przez pobliską bramkę, ignorując widoczne nad nią wyładowania.

Po dotarciu do końcowej części korytarza obróć się w lewo i odblokuj dostęp do szybu wentylacyjnego. Wejdź do tunelu i po znalezieniu się w jego końcowej części wyważ kolejną kratkę. Wkrótce dotrzesz do restauracji i możesz tu od razu udać się w stronę drzwi prowadzących do kasyna [Casino]. Koniecznie kucnij w tym miejscu, a to dlatego, że w okolicy przebywa trzech wrogów i dobrze byłoby się ich wszystkich pozbyć atakami z zaskoczenia. Na początek skup się na przeciwniku z bronią palną, starając się do niego zbliżyć pozostając niezauważonym (wykorzystuj okoliczne słupy w formie zasłony). Wykonaj cichy nokaut na tym przeciwniku.

Możesz już podejść do dwóch pozostałych wrogów. Co ciekawe, nie musisz wybierać kogo chcesz najpierw zaatakować, bo jeśli ustawisz się dokładnie między nimi to wciśnięcie przycisku/klawisza cichego nokautu doprowadzi do jednoczesnego unieszkodliwienia obu przestępców (powyższy screen). Zaczekaj aż Batman pozyska nową kartę SIM (SIM Card) i obejrzyj krótką cut-scenkę z udziałem Tracey.

Przygotuj się do stoczenia nowej pełnoprawnej bitwy. Podobnie jak w poprzednich walkach ustaw sobie odpowiednio priorytety, w pierwszej kolejności eliminując przeciwników wyposażonych w noże oraz broń palną. Unikaj także rzucanych w stronę Batmana ciężkich przedmiotów (lub niszcz je batarangiem). Na sam koniec zajmij się lepiej opancerzonymi przeciwnikami, najpierw ogłuszając ich peleryną i następnie wyprowadzając serię szybkich ataków.

Zaczekaj aż Człowiek-Nietoperz rozszyfruje nową transmisję Pingwina i zlokalizuj wejście do szybu wentylacyjnego znajdujące się w jednym z narożników kasyna. Przejdź przez krótki tunel i po znalezieniu się w niewielkim pomieszczeniu wybierz z inwentarza deszyfrator sekwencyjny. Użyj deszyfratora na panelu sterowania, włamując się do systemu i ustalając hasło dostępu (screen).

Powróć do kasyna i rozpraw się z nowymi przeciwnikami, którzy się tu pojawili. Warto postawić na sprawne działania i rozważ skorzystanie z dodatkowych gadżetów, a to dlatego, że dwóch bandytów korzysta z broni palnej i stanowią oni w rezultacie dość poważne zagrożenie. Po wygranej bitwie skieruj się do pomieszczenia, w którym domyślnie przebywali zlikwidowani niedawno wrogowie i wciśnij czerwony przycisk windy.

Skorzystaj z windy celem dotarcia do biura Tracey i bądź gotowy do wciśnięcia w odpowiednim momencie przycisku/klawisza kontrataku. Raz jeszcze musisz użyć deszyfratora sekwencyjnego, tym razem z zamiarem włamania się do komputera, przy którym pracowała Tracey. Rozwąż mini-grę hakerską poprzez ustalenie właściwego hasła (screen).
[Nowe trofeum postaci: Tracey]
[Nowy profil postaci: Candy]

Podejdź do dużego szklanego fragmentu ściany, nabierz rozpędu i przebij się na drugą stronę, lądując z powrotem w głównym pomieszczeniu kasyna. Podejmij próbę otwarcia południowych drzwi , co zaowocuje rozpoczęciem bitwy z kolejną grupą bandytów dowodzonych przez elitarnego ochroniarza (enforcer). Najpierw zajmij się standardowymi przeciwnikami, wykonując przy tym liczne uskoki celem unikania szarż w wykonaniu elitarnego bandyty. Wspomnianą postacią zainteresuj się na sam koniec, ogłuszając wroga peleryną i wyprowadzając serię szybkich ataków (screen). Możesz już ponownie wybrać południe drzwi. Przejdź przez [Foyer], docierając do teatru [Theater].
[Nowe trofeum postaci: Elitarny ochroniarz Pingwina (Penguin's Enforcer)]
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman Arkham Origins: Główny wątek
- Batman Arkham Origins: Odszukaj Czarną Maskę
- Batman Arkham Origins: Zlokalizuj Komisarza Loeba
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do sali egzekucji
- Batman Arkham Origins: Doścignij Czarną Maskę
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Killer Croca
- Batman Arkham Origins: Użyj bat-komputera do zbadania karty pamięci
- Batman Arkham Origins: Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina
- Batman Arkham Origins: Wyłącz sygnał zakłócający
- Batman Arkham Origins: Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina #2
- Batman Arkham Origins: Wyłącz sygnał zakłócający #2
- Batman Arkham Origins: Znajdź pierwszą kartę SIM, aby namierzyć Pingwina
- Batman Arkham Origins: Znajdź drugą kartę SIM, aby namierzyć Pingwina
- Batman Arkham Origins: Przedostań się na pokład okrętu Pingwina
- Batman Arkham Origins: Zlokalizuj Pingwina
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Electrocutionera
- Batman Arkham Origins: Zlokalizuj Pingwina #2
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - górny pokład
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - teatr
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Deathstroke'a
- Batman Arkham Origins: Rozwiąż sprawę w Lacey Towers
- Batman Arkham Origins: Zabierz detonator ogłuszeniowy z jaskini Batmana
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do komisariatu policji od strony dachu
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - główna sala
- Batman Arkham Origins: Zabierz zakłócacz z magazynu dowodów
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - powrót do serwerowni
- Batman Arkham Origins: Ucieknij z komisariatu policji
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do kanałów znajdujących się pod komisariatem
- Batman Arkham Origins: Wgraj bazę przestępców do bat-komputera
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do banku Gotham Merchants
- Batman Arkham Origins: Odszukaj Czarną Maskę #2
- Batman Arkham Origins: Pojmij Jokera
- Batman Arkham Origins: Zbadaj hutę - dotarcie do huty
- Batman Arkham Origins: Zbadaj hutę - eksploracja huty
- Batman Arkham Origins: Zbadaj hutę - laboratorium farmaceutyczne
- Batman Arkham Origins: Przeskanuj próbkę trucizny Copperhead
- Batman Arkham Origins: Dotrzyj do miejsca dostarczenia antidotum
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Copperhead
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj sygnaturę elektromagnetyczną Electrocutionera
- Batman Arkham Origins: Śledź sygnaturę elektromagnetyczną
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do hotelu Gotham City Royal
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do pomieszczenia ochrony
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - wschodnia wieża
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - zachodnia wieża
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - górne piętra
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - pływalnia
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Bane'a
- Batman Arkham Origins: Spotkanie z panią psycholog - Joker
- Batman Arkham Origins: Zabierz granat klejowy
- Batman Arkham Origins: Przeskanuj trupa w kostnicy policyjnej
- Batman Arkham Origins: Odszukaj lokalizator umieszczony na Bane'ie
- Batman Arkham Origins: Powróć do jaskini Batmana
- Batman Arkham Origins: Zatrzymaj Świetlika na moście Pioneers Bridge
- Batman Arkham Origins: Ostrzeż Gordona o bombach
- Batman Arkham Origins: Odszukaj bomby Świetlika
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę w kotłowni
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę na stacji kolejowej
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę przy południowym filarze
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę przy północnym filarze
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Świetlika
- Batman Arkham Origins: Odszukaj Alfreda
- Batman Arkham Origins: Uratuj Alfreda
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do więzienia Blackgate kanałami
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera #2 - główna sala
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera #2 - blok więzienny B
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Bane'a #2
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera #3
- Batman Arkham Origins: Główny wątek
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jedmar Legionista
Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.
zanonimizowany996141 Junior
Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????
zanonimizowany999730 Junior
robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.
zanonimizowany650129 Senator
"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.
zanonimizowany1070685 Junior
Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc
zanonimizowany1075036 Junior
Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki
terminator218 Junior
Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.
J@nek Junior
Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?
Strielok1011 Centurion
szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.
Ragusowa Junior
Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
