Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę przy południowym filarze
Aktualizacja:
Rozbrój bombę przy południowym filarze (Disarm the bomb at the south pillar)

Wysłuchaj nowej rozmowy z kapitanem Gordonem i wyrusz w stronę południowo-wschodniego wyjścia ze stacji kolejowej. Po dotarciu do zamkniętych drzwi użyj w doskonale poznany już sposób rękawic elektrycznych, odblokowując sobie dostęp do nowego korytarza [Maintenance Corridor (South)]. Przejdź pod dużymi rurami i podejmij próbę zdetonowania wybuchowego żelu przy osłabionym fragmencie ściany. Czynność ta zbiegnie się w czasie z większą eksplozją, która uszkodzi znaczną część mostu.

Zacznij od zwrócenia się w stronę najbliższego przewróconego wagonu, dzięki czemu będziesz mógł przenieść się do jego wnętrza z wykorzystaniem haka. Przejdź przez wagon, obróć się w lewo i doskocz do niewielkiego metalowego fragmentu konstrukcji mostu. Przejdź po tym fragmencie, a następnie użyj w pokazanym na screenie miejscu zaczepu.

Zaczekaj aż w pobliżu Batmana rozwinięta zostanie lina i poszybuj w jej stronę. Obróć się w prawo i przejdź na sam koniec liny, a następnie popatrz do góry i zlokalizuj interaktywną krawędź, której można się złapać z wykorzystaniem haka. Powtórz tę czynność z drugą krawędzią, docierając w okolice nowej większej platformy. Zacznij od zaatakowania z zaskoczenia przebywającego w tym miejscu snajpera.

Użyj haka żeby dotrzeć do pobliskiego punktu obserwacyjnego i zauważ, że w okolicy przebywa jeszcze dwóch innych snajperów. Zaczekaj aż przeciwnicy ci rozejdą się i szybko zajdź każdego z nich od tyłu celem wykonania cichego nokautu, rozpoczynając oczywiście od osoby ustawionej bliżej Batmana. Uwaga - Jeśli nie chcesz przesadnie ryzykować to możesz też po zneutralizowaniu pierwszego snajpera powrócić na punkt obserwacyjny i zaczekać na dobry moment do zaatakowania jego kolegi. Możesz już wybrać drzwi prowadzące do pomieszczenia elektrycznego [South Pillar Electrical Room].

Wskocz do tunelu wentylacyjnego, przejdź na jego przeciwległy koniec i rozpocznij nową większą bitwę od zaatakowania z zaskoczenia osoby stojącej przy wyjściu z szybu. Już po rozpoczęciu właściwych walk pamiętaj o konieczności ponownego unikania bezpośrednich ataków na osobę wyposażoną w paralizator.

W trakcie rozgrywania tej bitwy powinieneś zauważyć, że otaczają ją metalowe elementy pod napięciem. Nie pozwalaj więc przeciwnikom być spychanym na obrzeża areny, ale z drugiej strony sam próbuj odrzucać przeciwników, tak by byli porażani prądem i odnosili dodatkowe obrażenia. Co do wyposażenia bandytów, tradycyjnie już koncentruj się na przeciwnikach z bronią palną i używaj ataku peleryną lub rękawic elektrycznych na przestępcach z tarczami.

Po wygranej bitwie zbadaj narożniki areny, odnajdując przycisk odpowiedzialny za wyłączenie dostaw prądu. Możesz już otworzyć metalową bramkę, zdjąć osłonę z trzeciej bomby i użyć deszyfratora sekwencyjnego. Tak samo jak wcześniej do odgadnięcia są pokazane na powyższym screenie trzy hasła dostępu i z ustaleniem każdego z haseł musisz zdążyć przed upływem limitu czasowego (21, 19 i 17 sekund).
[Nowe wyzwanie: Wyzwania treningowe (Combat Training)]
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman Arkham Origins: Główny wątek
- Batman Arkham Origins: Odszukaj Czarną Maskę
- Batman Arkham Origins: Zlokalizuj Komisarza Loeba
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do sali egzekucji
- Batman Arkham Origins: Doścignij Czarną Maskę
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Killer Croca
- Batman Arkham Origins: Użyj bat-komputera do zbadania karty pamięci
- Batman Arkham Origins: Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina
- Batman Arkham Origins: Wyłącz sygnał zakłócający
- Batman Arkham Origins: Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina #2
- Batman Arkham Origins: Wyłącz sygnał zakłócający #2
- Batman Arkham Origins: Znajdź pierwszą kartę SIM, aby namierzyć Pingwina
- Batman Arkham Origins: Znajdź drugą kartę SIM, aby namierzyć Pingwina
- Batman Arkham Origins: Przedostań się na pokład okrętu Pingwina
- Batman Arkham Origins: Zlokalizuj Pingwina
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Electrocutionera
- Batman Arkham Origins: Zlokalizuj Pingwina #2
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - górny pokład
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - teatr
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Deathstroke'a
- Batman Arkham Origins: Rozwiąż sprawę w Lacey Towers
- Batman Arkham Origins: Zabierz detonator ogłuszeniowy z jaskini Batmana
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do komisariatu policji od strony dachu
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - główna sala
- Batman Arkham Origins: Zabierz zakłócacz z magazynu dowodów
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - powrót do serwerowni
- Batman Arkham Origins: Ucieknij z komisariatu policji
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do kanałów znajdujących się pod komisariatem
- Batman Arkham Origins: Wgraj bazę przestępców do bat-komputera
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do banku Gotham Merchants
- Batman Arkham Origins: Odszukaj Czarną Maskę #2
- Batman Arkham Origins: Pojmij Jokera
- Batman Arkham Origins: Zbadaj hutę - dotarcie do huty
- Batman Arkham Origins: Zbadaj hutę - eksploracja huty
- Batman Arkham Origins: Zbadaj hutę - laboratorium farmaceutyczne
- Batman Arkham Origins: Przeskanuj próbkę trucizny Copperhead
- Batman Arkham Origins: Dotrzyj do miejsca dostarczenia antidotum
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Copperhead
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj sygnaturę elektromagnetyczną Electrocutionera
- Batman Arkham Origins: Śledź sygnaturę elektromagnetyczną
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do hotelu Gotham City Royal
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do pomieszczenia ochrony
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - wschodnia wieża
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - zachodnia wieża
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - górne piętra
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - pływalnia
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Bane'a
- Batman Arkham Origins: Spotkanie z panią psycholog - Joker
- Batman Arkham Origins: Zabierz granat klejowy
- Batman Arkham Origins: Przeskanuj trupa w kostnicy policyjnej
- Batman Arkham Origins: Odszukaj lokalizator umieszczony na Bane'ie
- Batman Arkham Origins: Powróć do jaskini Batmana
- Batman Arkham Origins: Zatrzymaj Świetlika na moście Pioneers Bridge
- Batman Arkham Origins: Ostrzeż Gordona o bombach
- Batman Arkham Origins: Odszukaj bomby Świetlika
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę w kotłowni
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę na stacji kolejowej
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę przy południowym filarze
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę przy północnym filarze
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Świetlika
- Batman Arkham Origins: Odszukaj Alfreda
- Batman Arkham Origins: Uratuj Alfreda
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do więzienia Blackgate kanałami
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera #2 - główna sala
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera #2 - blok więzienny B
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Bane'a #2
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera #3
- Batman Arkham Origins: Główny wątek
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jedmar Legionista
Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.
zanonimizowany996141 Junior
Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????
zanonimizowany999730 Junior
robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.
zanonimizowany650129 Senator
"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.
zanonimizowany1070685 Junior
Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc
zanonimizowany1075036 Junior
Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki
terminator218 Junior
Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.
J@nek Junior
Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?
Strielok1011 Centurion
szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.
Ragusowa Junior
Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
