Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę przy południowym filarze

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozbrój bombę przy południowym filarze (Disarm the bomb at the south pillar)

Wyjście ze stacji kolejowej - Rozbrój bombę przy południowym filarze - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Wyjście ze stacji kolejowej

Wysłuchaj nowej rozmowy z kapitanem Gordonem i wyrusz w stronę południowo-wschodniego wyjścia ze stacji kolejowej. Po dotarciu do zamkniętych drzwi użyj w doskonale poznany już sposób rękawic elektrycznych, odblokowując sobie dostęp do nowego korytarza [Maintenance Corridor (South)]. Przejdź pod dużymi rurami i podejmij próbę zdetonowania wybuchowego żelu przy osłabionym fragmencie ściany. Czynność ta zbiegnie się w czasie z większą eksplozją, która uszkodzi znaczną część mostu.

Zacznij od zwrócenia się w stronę najbliższego przewróconego wagonu, dzięki czemu będziesz mógł przenieść się do jego wnętrza z wykorzystaniem haka - Rozbrój bombę przy południowym filarze - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Zacznij od zwrócenia się w stronę najbliższego przewróconego wagonu, dzięki czemu będziesz mógł przenieść się do jego wnętrza z wykorzystaniem haka. Przejdź przez wagon, obróć się w lewo i doskocz do niewielkiego metalowego fragmentu konstrukcji mostu. Przejdź po tym fragmencie, a następnie użyj w pokazanym na screenie miejscu zaczepu.

Pierwszy snajper - Rozbrój bombę przy południowym filarze - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Pierwszy snajper

Zaczekaj aż w pobliżu Batmana rozwinięta zostanie lina i poszybuj w jej stronę. Obróć się w prawo i przejdź na sam koniec liny, a następnie popatrz do góry i zlokalizuj interaktywną krawędź, której można się złapać z wykorzystaniem haka. Powtórz tę czynność z drugą krawędzią, docierając w okolice nowej większej platformy. Zacznij od zaatakowania z zaskoczenia przebywającego w tym miejscu snajpera.

Do wyeliminowania pozostało jeszcze dwóch snajperów - Rozbrój bombę przy południowym filarze - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Do wyeliminowania pozostało jeszcze dwóch snajperów

Użyj haka żeby dotrzeć do pobliskiego punktu obserwacyjnego i zauważ, że w okolicy przebywa jeszcze dwóch innych snajperów. Zaczekaj aż przeciwnicy ci rozejdą się i szybko zajdź każdego z nich od tyłu celem wykonania cichego nokautu, rozpoczynając oczywiście od osoby ustawionej bliżej Batmana. Uwaga - Jeśli nie chcesz przesadnie ryzykować to możesz też po zneutralizowaniu pierwszego snajpera powrócić na punkt obserwacyjny i zaczekać na dobry moment do zaatakowania jego kolegi. Możesz już wybrać drzwi prowadzące do pomieszczenia elektrycznego [South Pillar Electrical Room].

Zacznij od zaatakowania wroga stojącego przy szybie wentylacyjnym - Rozbrój bombę przy południowym filarze - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Zacznij od zaatakowania wroga stojącego przy szybie wentylacyjnym

Wskocz do tunelu wentylacyjnego, przejdź na jego przeciwległy koniec i rozpocznij nową większą bitwę od zaatakowania z zaskoczenia osoby stojącej przy wyjściu z szybu. Już po rozpoczęciu właściwych walk pamiętaj o konieczności ponownego unikania bezpośrednich ataków na osobę wyposażoną w paralizator.

Warto próbować spychać wrogów na obrzeża areny - Rozbrój bombę przy południowym filarze - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Warto próbować spychać wrogów na obrzeża areny

W trakcie rozgrywania tej bitwy powinieneś zauważyć, że otaczają ją metalowe elementy pod napięciem. Nie pozwalaj więc przeciwnikom być spychanym na obrzeża areny, ale z drugiej strony sam próbuj odrzucać przeciwników, tak by byli porażani prądem i odnosili dodatkowe obrażenia. Co do wyposażenia bandytów, tradycyjnie już koncentruj się na przeciwnikach z bronią palną i używaj ataku peleryną lub rękawic elektrycznych na przestępcach z tarczami.

Po wygranej bitwie zbadaj narożniki areny, odnajdując przycisk odpowiedzialny za wyłączenie dostaw prądu - Rozbrój bombę przy południowym filarze - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Po wygranej bitwie zbadaj narożniki areny, odnajdując przycisk odpowiedzialny za wyłączenie dostaw prądu. Możesz już otworzyć metalową bramkę, zdjąć osłonę z trzeciej bomby i użyć deszyfratora sekwencyjnego. Tak samo jak wcześniej do odgadnięcia są pokazane na powyższym screenie trzy hasła dostępu i z ustaleniem każdego z haseł musisz zdążyć przed upływem limitu czasowego (21, 19 i 17 sekund).

[Nowe wyzwanie: Wyzwania treningowe (Combat Training)]

Batman: Arkham Origins

16 października 2013

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2014-01-10
15:57

Jedmar Legionista

Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.

Komentarz: Jedmar
2014-05-05
21:25

zanonimizowany996141 Junior

Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????

Komentarz: zanonimizowany996141
2014-09-14
11:13

zanonimizowany999730 Junior

robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.

Komentarz: zanonimizowany999730
2014-12-28
17:37

zanonimizowany650129 Senator

"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.

Komentarz: zanonimizowany650129
2015-02-11
16:53

zanonimizowany1070685 Junior

Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc

Komentarz: zanonimizowany1070685
2015-03-02
16:20

zanonimizowany1075036 Junior

Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki

Komentarz: zanonimizowany1075036
2015-06-02
04:06

terminator218 Junior

Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.

Komentarz: terminator218
2015-11-24
20:45

J@nek Junior

Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?

Komentarz: J@nek
2016-02-26
23:35

Strielok1011 Centurion

szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.

Komentarz: Strielok1011
2020-04-02
19:56

Ragusowa Junior

Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?

Komentarz: Ragusowa

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl