Batman Arkham Origins: Plik z danymi 6 (Mila Rozrywki)
Aktualizacja:
Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 6 (Mila Rozrywki)
Pakiet 2

Rozpocznij na dachu budynku na wschód od sekretu i odszukaj pokazany na screenie interaktywny punkt, używając w tym miejscu zaczepu do rozwinięcia liny. Złap się liny i rozpocznij przejażdżkę na niej, docierając do osłabionego fragmentu ściany, przez który Batman automatycznie się przebije. Możesz już zabrać pakiet.
Pakiet 6

Odszukaj półkę ze skrzynką z sekretem i płytą naciskową. Ustaw się na płycie i zaczekaj aż Batman zwróci się w stronę pokazanego na screenie południowego kontenera. Wyrzuć zdalnie sterowany batarang w stronę tego kontenera, doprowadzając do tego żeby wleciał do środka.

Spowolnij lot batarangu i omijaj kolejne przeszkody. Po tym jak batarang zbliży się do końcowej części kontenera wykonaj nawrót o 180 stopni i nakieruj go na pokazany na screenie otwór. Kontynuuj lot, przyczyniając się do trafienia w zielony przycisk. Zaczekaj aż powrócisz do sterowania Batmanem i zabierz pakiet.
Pakiet 7 (Okręt The Final Offer)
![Pakiet znajduje się w południowo-wschodniej części teatru [Theater] i możesz go zabrać bez korzystania z dodatkowych gadżetów - Plik z danymi 6 (Mila Rozrywki) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/431857708.jpg)
Pakiet znajduje się w południowo-wschodniej części teatru [Theater] i możesz go zabrać bez korzystania z dodatkowych gadżetów. Do obszaru z sekretem prowadzi pokazane na powyższym screenie przejście (musisz tu wykonać wślizg).
Pakiet 8 (Okręt The Final Offer)
![Sekret ukryto w pozornie niedostępnym obszarze w północnej części teatru [Theater] - Plik z danymi 6 (Mila Rozrywki) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/431857723.jpg)
Sekret ukryto w pozornie niedostępnym obszarze w północnej części teatru [Theater]. Skorzystaj z szybów wentylacyjnych wmontowanych w posadzkę i załącz widok z perspektywy pierwszej osoby, dzięki czemu odnajdziesz dodatkowe odnogi. Zbadaj dokładnie wszystkie tunele, a zaprowadzą Cię one do pokazanego na screenie tajnego pomieszczenia z poszukiwanym pakietem.
Pakiet 9 (Okręt The Final Offer)
![Sekret znajduje się w korytarzu [Deck Access Corridor] łączącym kotłownię [Boiler Deck] z górnym pokładem [Upper Deck] - Plik z danymi 6 (Mila Rozrywki) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/431857739.jpg)
Sekret znajduje się w korytarzu [Deck Access Corridor] łączącym kotłownię [Boiler Deck] z górnym pokładem [Upper Deck].

Zatrzymaj się po znalezieniu się w pokazanym na screenie miejscu, czyli na północ od sekretu. W trakcie pierwszej wizyty w tej lokacji używałeś żelu do wysadzenia prawej ściany.

Obróć się o 180 stopni i wyrusz na południe, kucając po drodze żeby wejść do niewielkiego pomieszczenia. Popatrz tu do góry i złap pakiet z wykorzystaniem pazura.
Pakiet 10 (Okręt The Final Offer)

Znajdźkę ukryto w [Foyer], czyli w lokacji łączącej kasyno z teatrem. Zbadaj wschodnią część tego obszaru, natrafiając na ścianę nadającą się do zburzenia z wykorzystaniem wybuchowego żelu. Po utorowaniu sobie przejścia podejdź do pakietu i zabierz go.
Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z naczelnikiem Josephem.
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman Arkham Origins: Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks)
- Batman Arkham Origins: Mapa pakietów danych
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 1 (Park Row)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 2 (Park Row)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 3 (Zaułki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 4 (Zaułki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 5 (Mila Rozrywki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 6 (Mila Rozrywki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 7 (Mila Rozrywki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 8 (Dzielnica przemysłowa)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 9 (Dzielnica przemysłowa)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa)
- Batman Arkham Origins: Most Pioneers Bridge w Gotham - wejście do wewnętrznych pomieszczeń mostu
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 11 (Most Pioneers Bridge w Gotham)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 12 (Most Pioneers Bridge w Gotham)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 13 (Coventry)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 14 (Coventry)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 15 (Dzielnica brylantów)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 16 (Dzielnica brylantów)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów)
- Batman Arkham Origins: Dzielnica Burnley - wejścia do komisariatu policji oraz kanałów
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 18 (Burnley)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 19 (Burnley)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 20 (Burnley)
- Batman Arkham Origins: Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks)
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jedmar Legionista
Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.
zanonimizowany996141 Junior
Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????
zanonimizowany999730 Junior
robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.
zanonimizowany650129 Senator
"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.
zanonimizowany1070685 Junior
Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc
zanonimizowany1075036 Junior
Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki
terminator218 Junior
Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.
J@nek Junior
Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?
Strielok1011 Centurion
szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.
Ragusowa Junior
Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
