Batman Arkham Origins: Pokonaj Deathstroke'a
Aktualizacja:
Pokonaj Deathstroke'a (Defeat Deathstroke)
Deathstroke to o wiele bardziej wymagający przeciwnik od poprzedniego bossa z głównego wątku fabularnego gry, czyli Killer Croca. Kluczem do sukcesu jest bardzo dobre opanowanie stosowania kontrataków, albowiem w przeciwnym wypadku polegniesz jeszcze w trakcie rozgrywania pierwszej części pojedynku, nie wspominając nawet o kolejnych. Postaraj się zresztą jak najdłużej wytrzymać bez odnoszenia obrażeń, bo to właśnie w końcowej fazie pojedynku najłatwiej będzie (szybko) stracić cenne punkty zdrowia. Przegrana oznacza zaś konieczność powtórzenia całej walki, a nie tylko ostatniej jej części.

Pojedynek z opisywanym bossem składa się w sumie z trzech części. Po rozpoczęciu pierwszej części skup się przede wszystkim na wyczekiwaniu na ataki Deathstroke'a, dzięki czemu Batman będzie mógł stosować kontry i rozpoczynać wyprowadzanie własnych ciosów. Na przejęcie inicjatywy radzę decydować się szczególnie w dalszej części walk, a konkretnie gdy będzie już zależało ci na podtrzymaniu wysokiego mnożnika celem zdobycia większej ilości doświadczenia.

Oprócz odpowiadania na standardowe ataki Deathstroke'a musisz także regularnie brać udział w scenach szamotania się z bossem. Także i w tym przypadku należy dbać o wciskanie przycisku kontrataku, ALE dokładnie w momencie gdy na ekranie pojawi się stosowna informacja (powyższy screen). Nie możesz się pośpieszyć ani spóźnić, bo będzie to oznaczało przegranie danego starcia i odniesienie (niepotrzebnych) obrażeń. Po zablokowaniu ataku przeciwnika każdorazowo staraj się oczywiście wyprowadzić kilka własnych ciosów, wykorzystując to, że Deathstroke nie zacznie się od razu bronić.

Wykonuj opisane wyżej czynności do momentu pozbawienia Deathstroke'a wystarczającej ilości energii życiowej. Po tym jak boss oślepi chwilowo Batmana przygotuj się do rozpoczęcia procesu rytmicznego wciskania przycisku/klawisza kontrataku.

To nie koniec, bo gra pozwoli ci wkrótce rozpocząć zmasowany atak o nazwie Rozwałka (Beatdown), podobny do tego, który stosowałeś we wcześniejszej fazie gry do eliminowania opancerzonych przeciwników. Postaraj się zadać jak najwięcej ciosów w serii. Batman powinien zerwać maskę, za którą skrywa się Deathstroke i awansować do drugiej części pojedynku.

Podstawowym utrudnieniem drugiej części omawianej walki jest to, że każda nowa szamotanina z bossem będzie wiązała się z koniecznością wciśnięcia przycisku/klawisza kontrataku w dwóch różnych momentach (odstęp między nimi to kilka sekund). Nie śpiesz się w rezultacie z przejmowaniem inicjatywy, decydując się na taki krok dopiero po uniknięciu drugiego uderzenia Deathstroke'a.

Innym nowym elementem opisywanej fazy pojedynku jest możliwość wystąpienia sytuacji, w której Deathstroke użyje swojego zdalnego pazura do przyczepienia Batmana do wybuchowego pojemnika. W takiej sytuacji chcąc uniknąć poważnych obrażeń będziesz musiał w IDEALNYM momencie wcisnąć przycisk/klawisz kontrataku celem posłania wybuchowej niespodzianki w stronę bossa (screen).

Niezależnie od tego czy udało ci się uniknąć zderzenia z pojemnikiem czy też nie dobrze byłoby zgodnie z sugestią gry skorzystać z wyświetlonej na ekranie kombinacji przycisków/klawiszy. Odpowiada ona za szybkie wybranie z inwentarza zwykłego pazura będącego na wyposażeniu głównego bohatera. Używanie pazura pozwoli ci przyciągać do siebie bossa i tym samym uniemożliwić mu korzystanie z broni palnej.

Druga faza walk ma taki sam koniec jak pierwsza, tak więc najpierw musisz wybronić się przed uderzeniami Deathstroke'a wyprowadzanymi w zwarciu (przycisk/klawisz kontrataku), a następnie przejść do inicjatywy i wyprowadzić serię szybkich ciosów. Batman pozbawi bossa głównej broni białej i rozpocznie trzecią część pojedynku.

W ostatniej części pojedynku Deathstroke w wyniku utraty głównej broni zacznie korzystać z katany i oznacza to niestety spore problemy, albowiem będzie w stanie wyprowadzać z jej użyciem szybsze standardowe ataki. Musisz więc jeszcze bardziej się pilnować, idealnie wstrzeliwując się z kontrami. To nie jedyny problem, bo sceny szamotania od tego miejsca składają się z trzech różnych momentów, w których należy wybronić się przed odniesieniem obrażeń. Nie zapominaj o tym i nie próbuj zbyt wcześnie odpowiadać na ataki Deathstroke'a.

Założenia ścisłej końcówki opisywanej bitwy powinny ci już być doskonale znane z poprzednich faz pojedynku - musisz mianowicie najpierw wybronić się przed atakami w zwarciu, a następnie wyprowadzić bardzo długą serię uderzeń. Nagrodą za wygranie pojedynku z bossem oprócz punktów doświadczenia jest zaczep (Remote Claw).
[Nowe trofeum postaci: Deathstroke]
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman Arkham Origins: Główny wątek
- Batman Arkham Origins: Odszukaj Czarną Maskę
- Batman Arkham Origins: Zlokalizuj Komisarza Loeba
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do sali egzekucji
- Batman Arkham Origins: Doścignij Czarną Maskę
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Killer Croca
- Batman Arkham Origins: Użyj bat-komputera do zbadania karty pamięci
- Batman Arkham Origins: Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina
- Batman Arkham Origins: Wyłącz sygnał zakłócający
- Batman Arkham Origins: Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina #2
- Batman Arkham Origins: Wyłącz sygnał zakłócający #2
- Batman Arkham Origins: Znajdź pierwszą kartę SIM, aby namierzyć Pingwina
- Batman Arkham Origins: Znajdź drugą kartę SIM, aby namierzyć Pingwina
- Batman Arkham Origins: Przedostań się na pokład okrętu Pingwina
- Batman Arkham Origins: Zlokalizuj Pingwina
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Electrocutionera
- Batman Arkham Origins: Zlokalizuj Pingwina #2
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - górny pokład
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - teatr
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Deathstroke'a
- Batman Arkham Origins: Rozwiąż sprawę w Lacey Towers
- Batman Arkham Origins: Zabierz detonator ogłuszeniowy z jaskini Batmana
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do komisariatu policji od strony dachu
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - główna sala
- Batman Arkham Origins: Zabierz zakłócacz z magazynu dowodów
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - powrót do serwerowni
- Batman Arkham Origins: Ucieknij z komisariatu policji
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do kanałów znajdujących się pod komisariatem
- Batman Arkham Origins: Wgraj bazę przestępców do bat-komputera
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do banku Gotham Merchants
- Batman Arkham Origins: Odszukaj Czarną Maskę #2
- Batman Arkham Origins: Pojmij Jokera
- Batman Arkham Origins: Zbadaj hutę - dotarcie do huty
- Batman Arkham Origins: Zbadaj hutę - eksploracja huty
- Batman Arkham Origins: Zbadaj hutę - laboratorium farmaceutyczne
- Batman Arkham Origins: Przeskanuj próbkę trucizny Copperhead
- Batman Arkham Origins: Dotrzyj do miejsca dostarczenia antidotum
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Copperhead
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj sygnaturę elektromagnetyczną Electrocutionera
- Batman Arkham Origins: Śledź sygnaturę elektromagnetyczną
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do hotelu Gotham City Royal
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do pomieszczenia ochrony
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - wschodnia wieża
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - zachodnia wieża
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - górne piętra
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - pływalnia
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Bane'a
- Batman Arkham Origins: Spotkanie z panią psycholog - Joker
- Batman Arkham Origins: Zabierz granat klejowy
- Batman Arkham Origins: Przeskanuj trupa w kostnicy policyjnej
- Batman Arkham Origins: Odszukaj lokalizator umieszczony na Bane'ie
- Batman Arkham Origins: Powróć do jaskini Batmana
- Batman Arkham Origins: Zatrzymaj Świetlika na moście Pioneers Bridge
- Batman Arkham Origins: Ostrzeż Gordona o bombach
- Batman Arkham Origins: Odszukaj bomby Świetlika
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę w kotłowni
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę na stacji kolejowej
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę przy południowym filarze
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę przy północnym filarze
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Świetlika
- Batman Arkham Origins: Odszukaj Alfreda
- Batman Arkham Origins: Uratuj Alfreda
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do więzienia Blackgate kanałami
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera #2 - główna sala
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera #2 - blok więzienny B
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Bane'a #2
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera #3
- Batman Arkham Origins: Główny wątek
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jedmar Legionista
Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.
zanonimizowany996141 Junior
Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????
zanonimizowany999730 Junior
robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.
zanonimizowany650129 Senator
"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.
zanonimizowany1070685 Junior
Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc
zanonimizowany1075036 Junior
Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki
terminator218 Junior
Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.
J@nek Junior
Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?
Strielok1011 Centurion
szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.
Ragusowa Junior
Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
