Batman Arkham Origins: Plik z danymi 20 (Burnley)
Aktualizacja:
Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 20 (Burnley)
Pakiet 1

Pakiet ukryty został wewnątrz szybu wentylacyjnego znajdującego się na dachu jednego z budynków i wejście do wspomnianego szybu pokazane zostało na powyższym screenie. Zdobycie sekretu nie wymaga użycia gadżetów Batmana.
Pakiet 2

Zlokalizuj wszystkie pokazane na powyższym screenie obiekty, a więc klatkę z kulą z sekretem, generator i dwie płyty naciskowe. Zacznij od naładowania generatora z wykorzystaniem rękawic elektrycznych. Wejdź na lewą płytę (1), następnie na prawą (2) i na koniec powróć do lewej (1). Możesz już podejść do klatki (nie przejmuj się tym, że nie otworzyła się) i zabrać pakiet bezpośrednio z przetaczanej do niedawna kuli.
Pakiet 3 (Komisariat policji)

![Rozpocznij w niewielkim pomieszczeniu na piętrze [Maintenance Access], zlokalizowanym na północ od głównej sali komisariatu [GCPD - Bullpen] - Plik z danymi 20 (Burnley) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/431629603.jpg)
Rozpocznij w niewielkim pomieszczeniu na piętrze [Maintenance Access], zlokalizowanym na północ od głównej sali komisariatu [GCPD - Bullpen]. Przez pomieszczenie to przechodzi się w trakcie pierwszej wizyty w budynku, tuż przed wkroczeniem do wspomnianej wyżej głównej sali. Odszukaj tu pokazany na drugim screenie właz i go otwórz.

Zeskocz do pomieszczenia znajdującego się na parterze i podejdź do zamkniętej bramy. Musisz tu na odległość użyć deszyfratora sekwencyjnego celem włamania się do widocznego w oddali terminalu sterowania. Ustal prawidłowe hasło dostępu (CONVICTION), odblokowując sobie dostęp do pomieszczenia z pakietem.
Pakiet 4 (Komisariat policji)
![Rozpocznij w głównej sali komisariatu policji [GCPD - Bullpen] i zbadaj północno-zachodnią część jej górnego poziomu, natrafiając na pokazane na screenie zamknięte pomieszczenie - Plik z danymi 20 (Burnley) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/431629634.jpg)
Rozpocznij w głównej sali komisariatu policji [GCPD - Bullpen] i zbadaj północno-zachodnią część jej górnego poziomu, natrafiając na pokazane na screenie zamknięte pomieszczenie. Użyj deszyfratora sekwencyjnego na panelu sterowania, doprowadzając do ustalenia hasła dostępu (PROUDTOSERVE). Możesz już wejść do biura kapitana Gordona [Capt. Gordon's Office] i odczepić pakiet od ściany.
Pakiet 5 (Komisariat policji)
![Sekret znajduje się w południowym pomieszczeniu telekomunikacyjnym komisariatu policji [GCPD Telecom Room], do którego możesz dotrzeć wyłącznie od strony zachodnich kanałów [Burnley Sewers - West] - Plik z danymi 20 (Burnley) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/431629650.jpg)
Sekret znajduje się w południowym pomieszczeniu telekomunikacyjnym komisariatu policji [GCPD Telecom Room], do którego możesz dotrzeć wyłącznie od strony zachodnich kanałów [Burnley Sewers - West]. Lokację tę po raz pierwszy odwiedza się w trakcie zaliczania głównego zadania Wgraj bazę przestępców do bat-komputera (Uplink the National Criminal Database to the batcomputer).

Po znalezieniu się w niewielkim pomieszczeniu zlokalizuj interaktywny właz i otwórz go z wykorzystaniem pazura. Ponownie użyj tego samego gadżetu, tym razem po to żeby złapać pakiet.
Pakiet 6 (Komisariat policji)
![Sekret znajduje się w zachodnich kanałach [Burnley Sewers - West] przebiegających pod komisariatem policji, do których możesz dotrzeć wybierając właz zlokalizowany w północnej części dzielnicy [Burnley] - Plik z danymi 20 (Burnley) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/431629681.jpg)
Sekret znajduje się w zachodnich kanałach [Burnley Sewers - West] przebiegających pod komisariatem policji, do których możesz dotrzeć wybierając właz zlokalizowany w północnej części dzielnicy [Burnley]. Z przejścia tego po raz pierwszy korzysta się w trakcie zaliczania głównego zadania Uzyskaj dostęp do kanałów znajdujących się pod komisariatem (Access the sewers beneath GCPD).

Tuż po znalezieniu się w kanałach zatrzymaj się po dotarciu do pierwszego rozwidlenia. Obróć się w prawo i użyj granatu klejowego do uszczelnienia tutejszej rury. Możesz już kucnąć i dotrzeć do miejsca, w którym pozostawiono pakiet.
Pakiet 7 (Komisariat policji)
![Sekret znajduje się w zachodnich kanałach [Burnley Sewers - West] przebiegających pod komisariatem policji, do których możesz dotrzeć wybierając właz zlokalizowany w północnej części dzielnicy [Burnley] - Plik z danymi 20 (Burnley) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/431629712.jpg)
Sekret znajduje się w zachodnich kanałach [Burnley Sewers - West] przebiegających pod komisariatem policji, do których możesz dotrzeć wybierając właz zlokalizowany w północnej części dzielnicy [Burnley]. Z przejścia tego po raz pierwszy korzysta się w trakcie zaliczania głównego zadania Uzyskaj dostęp do kanałów znajdujących się pod komisariatem (Access the sewers beneath GCPD).

Musisz dotrzeć do sali z dużym zbiornikiem wodnym i w pokazanym na screenie miejscu rozwinąć linę z wykorzystaniem zaczepu. Użyj haka żeby dotrzeć na linę, obróć się w lewo i dotrzyj do miejsca ukrycia pakietu.
Pakiet 8 (Komisariat policji)
![Sekret znajduje się w centralnej części kanałów [Burnley Sewers] przebiegających pod komisariatem policji i możesz tam dotrzeć od strony podziemi budynku lub od strony włazu zlokalizowanego na północ od komisariatu - Plik z danymi 20 (Burnley) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/431629743.jpg)
Sekret znajduje się w centralnej części kanałów [Burnley Sewers] przebiegających pod komisariatem policji i możesz tam dotrzeć od strony podziemi budynku lub od strony włazu zlokalizowanego na północ od komisariatu.

Niezależnie od wybranej ścieżki dotrzesz do zalanej części kanałów i oznacza to konieczność użycia granatu klejowego do utworzenia pływającej platformy. Wskocz na tę platformę i zacznij chwytać się kolejnych zaczepów z wykorzystaniem pazura. Docelowo musisz znaleźć się przy tunelu prowadzącym na zachód i na odległość złapać pokazany na screenie pakiet.
Pakiet 9 (Komisariat policji)
![Sekret znajduje się w centralnej części kanałów [Burnley Sewers] przebiegających pod komisariatem policji, a konkretnie niedaleko zejścia do kanałów zlokalizowanego na północ od budynku policji - Plik z danymi 20 (Burnley) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/431629775.jpg)
Sekret znajduje się w centralnej części kanałów [Burnley Sewers] przebiegających pod komisariatem policji, a konkretnie niedaleko zejścia do kanałów zlokalizowanego na północ od budynku policji.

Po znalezieniu się w pobliżu sekretu zacznij od namierzenia generatora i naładuj go z użyciem rękawic elektrycznych. SZYBKO podbiegnij teraz do pokazanego na screenie terminalu sterowania i włam się do niego z użyciem deszyfratora sekwencyjnego. Na ustalenie prawidłowego hasła (PROFITEERING) masz tylko 15 sekund, ale jeśli nie zdążyłeś za pierwszym razem to możesz ponownie naładować generator i raz jeszcze spróbować. Wejdź do nowo odblokowanego składziku i zabierz pakiet.
Pakiet 10 (Kryjówka Enigmy)

Kryjówkę Enigmy [Enigma's HQ] po raz pierwszy możesz odwiedzić po odblokowaniu pobocznej misji powiązanej z tą postacią, przy czym możesz się tam oczywiście udać w dowolnym momencie gry. Musisz dotrzeć do pomieszczenia z centralnym komputerem szaleńca, obrócić się w prawo i użyć pazura żeby złapać na odległośc widoczny w oddali pakiet.
Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z Jokerem.
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman Arkham Origins: Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks)
- Batman Arkham Origins: Mapa pakietów danych
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 1 (Park Row)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 2 (Park Row)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 3 (Zaułki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 4 (Zaułki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 5 (Mila Rozrywki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 6 (Mila Rozrywki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 7 (Mila Rozrywki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 8 (Dzielnica przemysłowa)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 9 (Dzielnica przemysłowa)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa)
- Batman Arkham Origins: Most Pioneers Bridge w Gotham - wejście do wewnętrznych pomieszczeń mostu
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 11 (Most Pioneers Bridge w Gotham)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 12 (Most Pioneers Bridge w Gotham)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 13 (Coventry)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 14 (Coventry)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 15 (Dzielnica brylantów)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 16 (Dzielnica brylantów)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów)
- Batman Arkham Origins: Dzielnica Burnley - wejścia do komisariatu policji oraz kanałów
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 18 (Burnley)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 19 (Burnley)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 20 (Burnley)
- Batman Arkham Origins: Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks)
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jedmar Legionista
Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.
zanonimizowany996141 Junior
Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????
zanonimizowany999730 Junior
robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.
zanonimizowany650129 Senator
"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.
zanonimizowany1070685 Junior
Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc
zanonimizowany1075036 Junior
Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki
terminator218 Junior
Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.
J@nek Junior
Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?
Strielok1011 Centurion
szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.
Ragusowa Junior
Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
