Batman Arkham Origins: Anarky
Aktualizacja:
Anarky
Sposób odblokowania misji: Szansa na przystąpienie do tej opcjonalnej misji pojawia się po pokonaniu Deathstroke'a przebywającego na pokładzie okrętu Pingwina [The Final Offer], a konkretnie niedługo po rozpoczęciu głównego zadania Rozwiąż sprawę w Lacey Towers (Solve the crime scene inside Lacey Towers).
Rozpoczęcie zadania

![W drodze do wyjścia z okrętu Pingwina zatrzymaj się po ponownym dotarciu do sklepu z bronią [Gun Shop] i obejrzyj nagranie wyświetlane na kilku telewizorach - Anarky - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/599855528.jpg)
W drodze do wyjścia z okrętu Pingwina zatrzymaj się po ponownym dotarciu do sklepu z bronią [Gun Shop] i obejrzyj nagranie wyświetlane na kilku telewizorach. Po znalezieniu się z powrotem na zewnątrz [The Final Offer] zapoznaj się z kolejnym nagraniem adresowanym już bezpośrednio do Batmana (screen 1), z którego dowiesz się o podłożeniu trzech bomb w różnych częściach miasta. Użyj haka żeby przedostać się na maszt, który był wcześniej okupowany przez jednego ze snajperów. Porozmawiaj tu z anarchistą (Anarchist) (screen 2).
Rozbrojenie pierwszej bomby

Na rozbrojenie pierwszej bomby masz trzy minuty i znajduje się ona w południowej części dzielnicy zaułków [The Bowery], czyli w północno-zachodnim Arkham. W drodze do miejsca podłożenia bomby koniecznie pomagaj sobie wzmacniaczem wyrzutni haków, tak by katapultować się od kolejnych krawędzi i tym samym poprawiać szybkość lotu. Pamiętaj też o konieczności ominięcia dzielnicy [Sheldon Park] od północnej strony. Cel podróży to dach jednego z większych budynków.

Tuż po znalezieniu się w pobliżu bomby rozpocznij eliminowanie broniących jej anarchistów, rozpoczynając od ataku z powietrza. Proponuję korzystać z posiadanych gadżetów i dążyć do jak najszybszego likwidowania kolejnych wrogów, a to dlatego, że licznik upływu czasu nie zatrzyma się na czas rozgrywania omawianej bitwy. Na szczęście będziesz miał do czynienia wyłącznie ze słabymi i przez to mało wymagającymi przeciwnikami.

Po rozprawieniu się ze wszystkimi wrogami przebywającymi na dachu podejdź szybko do bomby i wciśnij wskazany przycisk/klawisz żeby w niezbyt subtelny sposób ją rozbroić. Możesz już wysłuchać rozmowy z Alfredem.
Rozbrojenie drugiej bomby

Na spotkanie z drugim anarchistą możesz od razu wyruszyć lub zostawić sobie tę czynność na później. Poszukiwana osoba przebywa mianowicie w Dzielnicy Brylantów [Diamond District], niedaleko południowej części mostu Pioneers Bridge.
![Gra przydzieli ci 3 minuty i 50 sekund na rozbrojenie nowej bomby i znajduje się ona w dzielnicy Mila Rozrywki [The Amusement Mile], a więc w północnej części Arkham - Anarky - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/599855606.jpg)
Gra przydzieli ci 3 minuty i 50 sekund na rozbrojenie nowej bomby i znajduje się ona w dzielnicy Mila Rozrywki [The Amusement Mile], a więc w północnej części Arkham. Wyrusz w stronę punktu docelowego, pomagając sobie wyrzutnią szczególnie podczas przeprawy przez centralny most. Po dotarciu do celu podróży zaatakuj nowych anarchistów przebywających na pokazanym na screenie nisko położonym balkoniku, uważając tradycyjnie na przeciwników wyposażonych w noże. Po wygranej bitwie rozbrój bombę.
Rozbrojenie trzeciej bomby

Podobnie jak wcześniej nie musisz śpieszyć się z rozpoczęciem kolejnej części opisywanego zadania. Nowy anarchista, z którym Batman musi się spotkać, przebywa w północnej części dzielnicy [Coventry] i stoi on na jednym z balkoników sąsiadujących z wodą.

Na rozbrojenie ostatniej bomby masz tylko 2 minuty i 40 sekund, tak więc musisz śpieszyć się. Błyskawicznie wyrusz na południe, a konkretnie w stronę południowej części dzielnicy [Burnley]. Omiń siedzibę komisariatu policji i odszukaj na jej tyłach grupę anarchistów. W trakcie staczania nowej bitwy uważaj nie tylko na wrogów z nożami, ale także na tych z bronią palną. Rozpraw się z anarchistami, rozbrój bombę i wysłuchaj krótkiej rozmowy z Anarkym.
Dotarcie do miejsca spotkania z Anarkym

Do siedziby Anarky'ego możesz od razu wyruszyć lub zainteresować się tą kwestią dopiero w dalszej części rozgrywki. Miejsce pobytu wspomnianej osoby to opuszczony budynek sądu znajdujący się w dzielnicy [Park Row], czyli w północno-zachodniej części Arkham. Po dotarciu na miejsce udaj się od razu na tyły budynku i omiń lub zlikwiduj przebywających w tej okolicy zwykłych bandytów. Zlokalizuj drzwi wejściowe do sądu [Abandoned Courthouse] i przejdź do dużej sali rozpraw.
Pokonanie Anarky'ego i jego pomocników

Przed Tobą bitwa, która składa się z trzech zasadniczych części. Anarky w pierwszej fazie walk w ogóle nie weźmie udziału, tak więc skup się wyłącznie na atakowaniu jego słabych pomocników. Z racji tego, że przeciwnicy ci nie stanowią dużego wyzwania postaraj się nie stracić niepotrzebnie punktów zdrowia, bo pasek energii życiowej będzie ci musiał wystarczyć aż do końca opisywanej misji.

Po awansowaniu do drugiej części walk zmień nieco taktykę działania, stawiając na nieustanne przemieszczanie się po polu bitwy i unikając zatrzymywania się na dłużej w jednym miejscu. Za rozwiązaniem tym przemawia to, że Anarky regularnie będzie próbował podrzucać Batmanowi wybuchowe niespodzianki i eksplozja może mu zabrać trochę punktów zdrowia. Nie zapominaj też o anarchistach z nożami, nie pozwalając im na skuteczne ataki.

Anarky zeskoczy na pole bitwy w momencie awansowania do ostatniej trzeciej części bitwy. Zauważ, że boss ten wyposażony jest w paralizator, tak więc niezwykle istotne jest to żeby nie dać mu się trafiać, bo główny bohater będzie wtedy tracił bardzo duże ilości punktów energii życiowej. Na ciosy z wykorzystaniem paralizatora nie można niestety reagować kontratakami, tak więc pozostaje ci wykonywanie uskoków na boki (w momencie gdy nad bossem pojawią się czerwone znaki - przykład na screenie) lub przeskakiwanie nad Anarkym.

Dobrą wiadomości dla odmiany jest to, że Anarky jest bardzo podatny na ataki Batmana, których nie jest w stanie skutecznie blokować. Oprócz zadawania obrażeń bossowi nie zapominaj oczywiście o jego pomocnikach, dażąc do ich szybkiej i sprawnej eliminacji. Nie musisz pozbawiać Anarky'ego całego paska zdrowia, albowiem pojedynek z nim powinien dobiec końca niedługo po rozprawieniu się z całą jego świtą. To już koniec tej pobocznej misji.
[Nowe trofeum postaci: Anarky]
[Nowa grafika koncepcyjna: Anarky]
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman Arkham Origins: Poszukiwani przestępcy
- Batman Arkham Origins: Enigma
- Batman Arkham Origins: Anarky
- Batman Arkham Origins: Pingwin (Penguin)
- Batman Arkham Origins: Szalony Kapelusznik (The Mad Hatter)
- Batman Arkham Origins: Deadshot
- Batman Arkham Origins: Czarna Maska (Black Mask)
- Batman Arkham Origins: Shiva
- Batman Arkham Origins: Bird
- Batman Arkham Origins: Uciekinierzy z Blackgate (Escaped Blackgate prisoners)
- Batman Arkham Origins: Przestępstwa w toku (Crime in Progress)
- Batman Arkham Origins: Poszukiwani przestępcy
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jedmar Legionista
Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.
zanonimizowany996141 Junior
Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????
zanonimizowany999730 Junior
robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.
zanonimizowany650129 Senator
"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.
zanonimizowany1070685 Junior
Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc
zanonimizowany1075036 Junior
Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki
terminator218 Junior
Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.
J@nek Junior
Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?
Strielok1011 Centurion
szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.
Ragusowa Junior
Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
