Pokonaj Bane'a | Główny wątek w Batman Arkham Origins
Aktualizacja:
Pokonaj Bane'a (Defeat Bane)

Początek pojedynku z Bane'em jest stosunkowo prosty, albowiem nie będzie się on znacząco różnił się od potyczek z "normalnymi" silnie opancerzonymi przeciwnikami. Nie pozwalaj się przede wszystkim złapać bossowi, choć jeśli jest to standardowy atak (niebieskie znaki) to możesz spróbować na niego odpowiedzieć kontrą. Jeśli natomiast był to silny atak (czerwone znaki) to po tym jak Batman zostanie złapany warto spróbować się wybronić kontrą i uniknąć w rezultacie dość poważnych obrażeń.

Bossa atakuj trzykrotnie ogłuszając go peleryną i w rezultacie odsłaniając go na możliwość zastosowania rozwałki (Beatdown), czyli wyprowadzenia serii szybkich ciosów. Po wykonaniu jednej lub dwóch serii tego typu ataków Bane powinien wzmocnić się dzięki wykorzystaniu Jadu (Venom). Zmianę tę poznasz po odsłonięciu rurek z zieloną substancją na jego plecach oraz zmianie wyglądu jego paska zdrowia na taki, który symbolizuje ciecz.
[Nowe trofeum postaci: Venom Bane]

Jako że Bane dzięki "wsparciu" ze strony Jadu stał się jeszcze silniejszy musisz przywiązywać ogromną uwagę do unikania jego silnych ataków, wykonując w odpowiednich momentach uskoki. Jeżeli mimo wszystko zostaniesz złapany to rytmicznie wciskaj wskazany przez grę przycisk/klawisz, tak by nie doprowadzić do odniesienia poważnych obrażeń.

Jeśli zaś chodzi o atakowanie "ulepszonego" Bane'a, rozpoczynaj w taki sam sposób co wcześniej, czyli wciskając trzy razy pod rząd przycisk/klawisz odpowiedzialny za ogłuszenie wroga peleryną (upewniaj się jednak, że Bane sam nie przygotowuje się do ataku!). Wyprowadzaj następnie serię uderzeń i kończ ją specjalnym nokautem, czyli kombinacją dwóch przycisków/klawiszy (screen). Jest to ten sam atak, który w trakcie normalnych walk staje się dostepny po osiągnięciu mnożnika x8 i w tym przypadku doprowadza on do wyrwania rurki przyczepionej do pleców Bane'a.

Poprawne wykonanie całej sekwencji sprawi, że Bane na pewien powróci do swojej standardowej postaci. Kontynuuj w rezultacie wyprowadzanie wszystkich opisanych już ciosów, docelowo doprowadzając do sytuacji, w której pojedynek przeniesie się na odwiedzany już wcześniej taras [East Tower Terrace].
Uwaga - Jeśli zginiesz w trakcie finałowej części pojedynku z Bane'em to nie będziesz musiał rozpoczynać walki od początku, tylko właśnie od momentu dotarcia na zewnętrzny taras.

Najpoważniejszym utrudnieniem finałowej części pojedynku z Bane'em jest to, że w swojej ulepszonej wersji (Jad - Venom Bane) będzie on wykonywał potężne szarże. ZA WSZELKĄ CENĘ staraj się ich unikać, tym bardziej, że jeżeli zostaniesz raz trafiony to bardzo prawdopodobne jest to, że Batman nie zdąży się pozbierać przed kolejną szarżę i ponownie odniesie poważne obrażenia.

Bane powinien wykonać w sumie trzy szarże i na sam koniec odbije się jeszcze od tarasu, uderzając po chwili w niego z ogromną siłą. Uniknięcie tego ataku bossa jest już na szczęście znacznie prostsze.

Używaj tych samych ataków co wcześniej do osłabiania bossa, tak więc rozpoczynaj od trzykrotnego uderzenia go peleryną, następnie wyprowadzaj serię szybkich ciosów i na koniec wciskaj odpowiednią kombinację przycisków/klawiszy celem wykonania specjalnego nokautu. Wyczekuj też momentu odblokowania rękawic elektrycznych, gdyż dzięki nim będziesz mógł pomijać krok związany z koniecznością ogłuszania Bane'a peleryną.

W dalszej części bitwy pojawi się jeszcze jedno utrudnienie, albowiem na tarasie będą pojawiały się niewielkie grupki zwykłych przeciwników. Bandytów tych możesz próbować ignorować, licząc na to, że będą oni ginęli w wyniku szalonych szarż Bane'a, lub wykorzystywać ich do szybszego ładowania rękawic Batmana.

Kontynuuj prowadzenie walk do momentu pozbawienia Bane'a niemal całego paska zdrowia. Co ciekawe, Batmanowi nie uda się ostatecznie pokonać złoczyńcy, albowiem w okolicy pojawią się policyjne śmigłowce i załączy się stosowna scenka przerywnikowa.

Po wyświetleniu głównego filmiku przerywnikowego zaczekaj aż Batman rzuci się w przepaść za spadającym Jokerem. Bądź gotowy do wciśnięcia w odpowiednim momencie przycisku/klawisza kontrataku, przyczyniając się do pojmania Jokera.
0
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Główny wątek
- Odszukaj Czarną Maskę | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Zlokalizuj Komisarza Loeba | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Uzyskaj dostęp do sali egzekucji | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Doścignij Czarną Maskę | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Pokonaj Killer Croca | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Użyj bat-komputera do zbadania karty pamięci | Główny wątek w Arkham Origins
- Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina | Główny wątek
- Wyłącz sygnał zakłócający | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina #2 | Główny wątek
- Wyłącz sygnał zakłócający #2 | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Znajdź pierwszą kartę SIM, aby namierzyć Pingwina | Główny wątek
- Znajdź drugą kartę SIM, aby namierzyć Pingwina | Główny wątek w Arkham Origins
- Przedostań się na pokład okrętu Pingwina | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Zlokalizuj Pingwina | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Pokonaj Electrocutionera | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Zlokalizuj Pingwina #2 | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - górny pokład | Główny wątek w Arkham Origins
- Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - teatr | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Pokonaj Deathstroke'a | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Rozwiąż sprawę w Lacey Towers | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Zabierz detonator ogłuszeniowy z jaskini Batmana | Główny wątek w Arkham Origins
- Przedostań się do komisariatu policji od strony dachu | Główny wątek
- Uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia | Główny wątek
- Uzyskaj dostęp do serwerów policji - główna sala | Główny wątek w Arkham Origins
- Zabierz zakłócacz z magazynu dowodów | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Uzyskaj dostęp do serwerów policji - powrót do serwerowni | Główny wątek
- Ucieknij z komisariatu policji | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Uzyskaj dostęp do kanałów znajdujących się pod komisariatem | Główny wątek
- Wgraj bazę przestępców do bat-komputera | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Przedostań się do banku Gotham Merchants | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Odszukaj Czarną Maskę #2 | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Pojmij Jokera | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Zbadaj hutę - dotarcie do huty | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Zbadaj hutę - eksploracja huty | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Zbadaj hutę - laboratorium farmaceutyczne | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Przeskanuj próbkę trucizny Copperhead | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Dotrzyj do miejsca dostarczenia antidotum | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Pokonaj Copperhead | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Uzyskaj sygnaturę elektromagnetyczną Electrocutionera | Główny wątek
- Śledź sygnaturę elektromagnetyczną | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Przedostań się do hotelu Gotham City Royal | Główny wątek w Arkham Origins
- Przedostań się do pomieszczenia ochrony | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Dotarcie do apartamentu Jokera - wschodnia wieża | Główny wątek w Arkham Origins
- Dotarcie do apartamentu Jokera - zachodnia wieża | Główny wątek w Arkham Origins
- Dotarcie do apartamentu Jokera - górne piętra | Główny wątek w Arkham Origins
- Dotarcie do apartamentu Jokera - pływalnia | Główny wątek w Arkham Origins
- Pokonaj Bane'a | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Spotkanie z panią psycholog - Joker | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Zabierz granat klejowy | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Przeskanuj trupa w kostnicy policyjnej | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Odszukaj lokalizator umieszczony na Bane'ie | Główny wątek w Arkham Origins
- Powróć do jaskini Batmana | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Zatrzymaj Świetlika na moście Pioneers Bridge | Główny wątek w Arkham Origins
- Ostrzeż Gordona o bombach | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Odszukaj bomby Świetlika | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Rozbrój bombę w kotłowni | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Rozbrój bombę na stacji kolejowej | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Rozbrój bombę przy południowym filarze | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Rozbrój bombę przy północnym filarze | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Pokonaj Świetlika | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Odszukaj Alfreda | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Uratuj Alfreda | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Powstrzymaj Jokera | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Przedostań się do więzienia Blackgate kanałami | Główny wątek w Arkham Origins
- Powstrzymaj Jokera #2 - główna sala | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Powstrzymaj Jokera #2 - blok więzienny B | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Pokonaj Bane'a #2 | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Powstrzymaj Jokera #3 | Główny wątek w Batman Arkham Origins
- Główny wątek
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany1075036 Junior
Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki
terminator218 Junior
Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.
J@nek Junior
Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?
Strielok1011 Centurion
szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.
Ragusowa Junior
Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.