Batman Arkham Origins: Plik z danymi 7 (Mila Rozrywki)
Aktualizacja:
Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 7 (Mila Rozrywki)
Pakiet 1

Sekret znajduje się w trudno dostępnej klatce. Jej jedyny otwór znajduje się na jej wschodniej ściance i nie możesz niestety użyć na nim haka. Zdecyduj się w rezultacie na poszybowanie z jednego z okolicznych wyższych budynków, starając się wlecieć do pokazanego na screenie niewielkiego otworu. Po udanej akcji zabierz pakiet.
Pakiet 2

Użyj rękawic elektrycznych na generatorze odnalezionym na pokładzie okrętu i ustaw się na pierwszej płycie naciskowej. Od tego momentu masz 40 sekund na zaliczenie zagadki. Wyceluj w pokazany na screenie maszt i skorzystaj z wyrzutni haków.

Po tym jak Batman zacznie szybować wykonaj nawrót w powietrzu i namierz pokazaną na screenie długą płytę naciskową zlokalizowaną w północno-wschodniej części okrętu. Wyląduj na tym przycisku.

Ponownie skorzystaj z wyrzutni haków żeby katapultować się. Tym razem wyląduj na płycie naciskowej znajdującej się na wyżej położonej półce (screen). Możesz już skorzystać z pazura i złapać pakiet na odległość.
Uwaga - W trakcie zaliczania zagadki nie możesz schodzić z płyt naciskowych! Dozwolone jest wyłącznie używanie wyrzutni haków i opcji szybowania.
Pakiet 5

Rozpocznij na północny-zachód od sekretu. Wyceluj w pokazany na screenie szyb wentylacyjny, wrzucając do niego zdalnie sterowany batarang. Przyczyń się do tego żeby batarang pomyślnie przeleciał przez cały szyb i uderzył w zielony przycisk. Możesz już przeskoczyć nad siatką i zabrać pakiet z nowo otwartej skrzynki.
Pakiet 7 (Okręt The Final Offer)
![Sekret możesz odnaleźć w północnej części górnego pokładu okrętu [Upper Deck] - Plik z danymi 7 (Mila Rozrywki) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/431593302.jpg)
Sekret możesz odnaleźć w północnej części górnego pokładu okrętu [Upper Deck]. Na początek upewnij się, że wyrwałeś pokazany na screenie fragment sufitu. Jest to krok, którego nie można pominąć, albowiem jest on częścią eksploracji statku w ramach głównęgo wątku fabularnego gry.

Wycofaj się teraz zdecydowanie na południe, ustawiając się przy pokazanej na dołączonym screenie bramce. Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang i wyrzuć go w stronę wyładowań, dzięki czemu zostanie on naładowany. Spraw żeby batarang przeleciał przez wyrwaną dziurę w suficie i trafił w znajdującą się na wyższym poziomie puszkę z bezpiecznikami. Pozostało ci już tylko osobiście dotrzeć w to miejsce i zabrać pakiet z nowo otwartej skrzynki.
Pakiet 8 (Okręt The Final Offer)
![Sekret znajduje się w korytarzu [Deck Access Corridor] łączącym kotłownię [Boiler Deck] z górnym pokładem [Upper Deck] - Plik z danymi 7 (Mila Rozrywki) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/431593333.jpg)
Sekret znajduje się w korytarzu [Deck Access Corridor] łączącym kotłownię [Boiler Deck] z górnym pokładem [Upper Deck]. Musisz dotrzeć do dużego pionowego obszaru, w którym używa się haka do docierania do kolejnych półek. Zatrzymaj się po dotarciu na pokazany na screenie balkonik. Użyj tu deszyfratora sekwencyjnego celem odblokowania sobie dostepu do pomieszczenia Pump Room 2 (prawidłowe hasło dostępu to TONNAGE). Wejdź do środka i podnieś leżący na ziemi pakiet.
Pakiet 9 (Okręt The Final Offer)
![Poszukiwany pakiet znajduje się nad pomieszczeniem kotłowni [Boiler Deck] (pierwsza duża lokacja odwiedzana na statku), na pokazanej na screenie półce - Plik z danymi 7 (Mila Rozrywki) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/431593348.jpg)
Poszukiwany pakiet znajduje się nad pomieszczeniem kotłowni [Boiler Deck] (pierwsza duża lokacja odwiedzana na statku), na pokazanej na screenie półce. W celu dotarcia do sekretu musisz rozwinąć jedną z dwóch możliwych lin i następnie się do niej przyciągnąć, używając oczywiście do wykonania tego zadania zaczepu oraz haka.
Pakiet 10 (Okręt The Final Offer)

Sekret ukryto w kasynie [Casino]. Zbadaj północną część tej lokacji, natrafiając na trzy znaki dolara, w które musisz trafić standardowymi batarangami. Zaczekaj na odsłonięcie przez grę pakietu i złap go na odległość z wykorzystaniem pazura.
Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z Brandenem.
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman Arkham Origins: Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks)
- Batman Arkham Origins: Mapa pakietów danych
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 1 (Park Row)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 2 (Park Row)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 3 (Zaułki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 4 (Zaułki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 5 (Mila Rozrywki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 6 (Mila Rozrywki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 7 (Mila Rozrywki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 8 (Dzielnica przemysłowa)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 9 (Dzielnica przemysłowa)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa)
- Batman Arkham Origins: Most Pioneers Bridge w Gotham - wejście do wewnętrznych pomieszczeń mostu
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 11 (Most Pioneers Bridge w Gotham)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 12 (Most Pioneers Bridge w Gotham)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 13 (Coventry)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 14 (Coventry)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 15 (Dzielnica brylantów)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 16 (Dzielnica brylantów)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów)
- Batman Arkham Origins: Dzielnica Burnley - wejścia do komisariatu policji oraz kanałów
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 18 (Burnley)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 19 (Burnley)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 20 (Burnley)
- Batman Arkham Origins: Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks)
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jedmar Legionista
Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.
zanonimizowany996141 Junior
Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????
zanonimizowany999730 Junior
robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.
zanonimizowany650129 Senator
"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.
zanonimizowany1070685 Junior
Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc
zanonimizowany1075036 Junior
Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki
terminator218 Junior
Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.
J@nek Junior
Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?
Strielok1011 Centurion
szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.
Ragusowa Junior
Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
