Batman Arkham Origins: Modyfikacje niewidzialnego
Aktualizacja:
Modyfikacje niewidzialnego (Invisible Predator Upgrades)

Kategoria ta skupia kilkadziesiąt różnych umiejętności, których cechą wspólną jest to, że są one przydatne w cichym eliminowaniu wrogów, zarówno pojedynczych osób napotykanych w trakcie swobodnej eksploracji świata gry, jak i bardziej zorganizowanych grup przebywających w pomieszczeniach łowcy. W skład omawianej kategorii modyfikacji wchodzą przede wszystkim różnorakie ulepszenia dla standardowych gadżetów Człowieka-Nietoperza, usprawniające ich działanie (np. większa liczba użyć, poprawiony zasięg), jak i dodających zupełnie nowe funkcje (np. możliwość rozstawiania min czy wbudowany detonator zbliżeniowy). Nie zabrakło też jednak kilku innych pozycji, jak na przykład bardzo pomocnego ataku wykonywanego z powietrza.
W przeciwieństwie do pierwszej z opisanych kategorii w tym przypadku kolejne umiejętności musisz odblokowywać dzięki zdobywanym punktom rozwoju, tak więc radzę zapoznać się z przedstawionymi poniżej wskazówkami informującymi o najbardziej przydatnych modyfikacjach. Zwróć przy okazji uwagę, że całość zbudowana jest na zasadzie drzewka umiejętności, tak więc chcąc odblokować najlepsze modyfikacje musisz często zakupić kilka poprzednich.
Początkowe ulepszenia powiązane z batarangami są szczerze mówiąc bardziej przydatnej w normalnej walce, albowiem gadżet ten niespecjalnie nadaje się do cichego eliminowania wrogów. Zainteresuj się natomiast z czasem umiejętnością Potrójny batarang, albowiem dysponowanie nią jest wymagane do rozwiązania niektórych zagadek dotyczących sekretów Enigmy.
Wszystkie trzy umiejętności niezwiązane z gadżetami są bardzo pomocne. Atak z lotu szybującego jest dobrym sposobem na rozpoczęcie pełnoprawnej bitwy, albowiem już na samym początku walk możesz pozbyć się jednego z bandytów. W System termowizyjny warto zainwestować tuż po napotkaniu pierwszych wrogów wyposażonych w gogle, dzięki czemu nie będziesz musiał obawiać się, że zostaniesz zdemaskowany w trakcie ukrywania się w punkcie obserwacyjnym. Szybkie ciche przewrócenie pozwala z kolei skrócić czas potrzebny na wykonanie nokautu, zmniejszając dzięki temu ryzyko wykrycia przez innego przeciwnika.
Równie przydatne są ulepszenia powiązane z granatem klejowym. Szczególnie mam tu na myśli Klejowy granat odłamkowy, dzięki któremu można jednocześnie zatrzymać kilku wrogów, ułatwiając sobie eliminację ich samych lub ich kolegów przebywających w innej części zabezpieczanej lokacji. Innym często używanym gadżetem jest wybuchowy żel, choć tu polecam szybko zakupić jedynie modyfikację Wybuchowy żel - detonator zbliżeniowy, dzięki której nie będziesz musiał osobiście wyczekiwać na dobry moment do zdetonowania ładunków.
Jeśli chodzi o ulepszenia związane z zaczepem to dobrze byłoby dość szybko odblokować sobie modyfikacje Zaczep - dodatkowa linka oraz Zaczep - większa pojemność wyciągarki. Skorzystanie z zaczepu pozwoli ci już na początku oczyszczania każdego pomieszczenia łowcy pozbyć się bezproblemowo kilku wrogów, czy to przyciągając do nich butlę z gazem czy też zawieszając ich na punktach obserwacyjnych (to właśnie do tego używana jest linka).
Na koniec proponuję zostawić sobie ulepszenia kulki dymnej oraz zakłócacza. Paradoksalnie najlepszym zastosowaniem zakłócacza jest detonowanie min rozkładanych przez wrogów, albowiem bandytów z bronią palną lepiej i szybciej jest osobiście "rozbrajać".
Komentarze czytelników
Jedmar Legionista
Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.
zanonimizowany996141 Junior
Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????
zanonimizowany999730 Junior
robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.
zanonimizowany650129 Senator
"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.
zanonimizowany1070685 Junior
Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc
zanonimizowany1075036 Junior
Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki
terminator218 Junior
Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.
J@nek Junior
Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?
Strielok1011 Centurion
szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.
Ragusowa Junior
Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
