Batman Arkham Origins: Plik z danymi 1 (Park Row)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 1 (Park Row)

Pakiet 2

Musisz przebiec po płytach naciskowych zanim ponownie wyłączą się - Plik z danymi 1 (Park Row) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Musisz przebiec po płytach naciskowych zanim ponownie wyłączą się

Wyląduj na niewielkim dachu sąsiadującym z wieżą komunikacyjną, odnajdując w tym miejscu skrzynkę z sekretem, generator oraz trzy płyty naciskowe. Zacznij od użycia rękawic elektrycznych do naładowania generatora. Musisz teraz szybko obrócić się w lewo i przebiec po wszystkich płytach naciskowych zanim ponownie wyłączą się. Możesz się już odwrócić i użyć pazura żeby złapać pakiet na odległość.

Pakiet 3

Pozyskanie tego sekretu jest dość trudne - Plik z danymi 1 (Park Row) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Pozyskanie tego sekretu jest dość trudne. Rozpocznij od ustawienia się na płycie naciskowej znajdującej się na dachu dokładnie nad skrzynką ze znajdźką (screen).

Zwróć się w stronę budynku zlokalizowanego po przeciwnej stronie ulicy i poszybuj w jego stronę - Plik z danymi 1 (Park Row) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Zwróć się w stronę budynku zlokalizowanego po przeciwnej stronie ulicy i poszybuj w jego stronę. W trakcie lotu przytrzymaj dodatkowo przycisk ataku i tak zaplanuj lot żeby dolecieć do przycisku wbudowanego w ścianę budynku. O ile wszystko dobrze wykonałeś Batman powinien na chwilę oprzeć się o ścianę (screen). Puść na ułamek sekundy przycisk lotu, po czym ponownie go wciśnij, dzięki czemu główny bohater odbije się od ściany i poszybuje w stronę ostatniego trzeciego przycisku. Musisz się tu tak samo zachować, a więc poprawnie odbić się od ściany. Wyląduj i zabierz pakiet ze skrzynki.

Pakiet 5

Użyj haka żeby szybko dotrzeć do głównej części dachu - Plik z danymi 1 (Park Row) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Użyj haka żeby szybko dotrzeć do głównej części dachu

Zlokalizuj skrzynkę przymocowaną do wieży kościelnej oraz płytę naciskową znajdującą się na niewielkiej niższej półce. Wyląduj na płycie, a następnie skorzystaj z haka żeby szybko przyciągnąć się do głównej części dachu kościoła. Równie szybko użyj pazura żeby złapać pakiet zanim skrzynka ponownie się zamknie.

Pakiet 8

Musisz trafić w pierwszy przycisk od prawej dokładnie w momencie gdy się on uaktywni - Plik z danymi 1 (Park Row) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Musisz trafić w pierwszy przycisk od prawej dokładnie w momencie gdy się on uaktywni

Zlokalizuj grupę pięciu zielonych przycisków sąsiadujących ze skrzynką z sekretem. Poświęć chwilę na zapoznanie się z kolejnością zapalania się przycisków i traf batarangiem w pierwszy przycisk od prawej dokładnie w momencie, w którym się on uaktywni. Możesz już zabrać pakiet ze skrzynki.

Pakiet 9 (Opuszczony sąd)

Sekret jest w głównej sali sądowej, w której m.in. stacza się pojedynek z Anarkym - Plik z danymi 1 (Park Row) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Sekret jest w głównej sali sądowej, w której m.in. stacza się pojedynek z Anarkym

Opuszczony sąd [Abandoned Courthouse] odwiedza się między innymi w trakcie zaliczania pobocznej misji powiązanej z postacią Anarky'ego, przy czym możesz się tam oczywiście udać w dowolnym momencie gry. Nie próbuj korzystać z głównego wejścia, bo jest ono niedostępne. Zamiast tego wybierz północne wejście zlokalizowane na tyłach budynku, rozprawiając się w razie potrzeby z przebywającymi w okolicy bandytami. Pakiet możesz odnaleźć w głównej sali sądowej, na prawo od schodów.

Pakiet 10 (Kościół)

Kościół [Church] odwiedza się między innymi w trakcie zaliczania pobocznej misji powiązanej z postacią Czarnej Maski, przy czym możesz się tam oczywiście udać w dowolnym momencie gry - Plik z danymi 1 (Park Row) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Kościół [Church] odwiedza się między innymi w trakcie zaliczania pobocznej misji powiązanej z postacią Czarnej Maski, przy czym możesz się tam oczywiście udać w dowolnym momencie gry. Rozpraw się z okolicznymi bandytami lub ich omiń, wybierając główne drzwi prowadzące do kościoła. Skieruj się w stronę ołtarza, odnajdując pokazane na screenie wejście do szybu wentylacyjnego. Pakiet odnajdziesz właśnie w tunelu wentylacyjnym.

Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z komisarzem Loebem.

Batman: Arkham Origins

16 października 2013

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2014-01-10
15:57

Jedmar Legionista

Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.

Komentarz: Jedmar
2014-05-05
21:25

zanonimizowany996141 Junior

Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????

Komentarz: zanonimizowany996141
2014-09-14
11:13

zanonimizowany999730 Junior

robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.

Komentarz: zanonimizowany999730
2014-12-28
17:37

zanonimizowany650129 Senator

"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.

Komentarz: zanonimizowany650129
2015-02-11
16:53

zanonimizowany1070685 Junior

Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc

Komentarz: zanonimizowany1070685
2015-03-02
16:20

zanonimizowany1075036 Junior

Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki

Komentarz: zanonimizowany1075036
2015-06-02
04:06

terminator218 Junior

Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.

Komentarz: terminator218
2015-11-24
20:45

J@nek Junior

Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?

Komentarz: J@nek
2016-02-26
23:35

Strielok1011 Centurion

szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.

Komentarz: Strielok1011
2020-04-02
19:56

Ragusowa Junior

Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?

Komentarz: Ragusowa

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl