Batman Arkham Origins: Plik z danymi 9 (Dzielnica przemysłowa)
Aktualizacja:
Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 9 (Dzielnica przemysłowa)
Pakiet 1

Sekret znajduje się na najwyżej położonym i pozornie niedostępnym balkoniku wieży komunikacyjnej w Dzielnicy przemysłowej. Dotarcie do tej znajdźki jest niestety dość trudne. Odszukaj na północny-wschód od wieży wysoki komin i użyj na nim wyrzutni haków (screen), tak więc przyciągnij się do komina z dużą prędkością, doprowadzając do katapultowania Batmana.

Szybko wykonaj nawrót o około 180 stopni i rozpocznij wykonywanie krótkich pikowań połączonych ze wznoszeniem się. Wszystko ma to na celu utrzymanie odpowiedniej wysokości lotu, gdyż tylko w taki sposób dotrzesz do pokazanego na screenie balkoniku, na którym leży pakiet.
Pakiet 2

Odszukaj bardzo wąską alejkę z czterema płytami naciskowymi. W pobliżu znajduje się także generator i możesz go tymczasowo naładować dzięki użyciu rękawic elektrycznych. Szybko przebiegnij teraz po płytach, dokonując tego zanim generator wyłączy się. Na sam koniec wykonaj wślizg, docierając do miejsca z pakietem.
Pakiet 7 (Huta)
![Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill], a konkretnie w kanałach [Sewers] sąsiadujących z głównym magazynem [Warehouse] - Plik z danymi 9 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/356483251.jpg)
Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill], a konkretnie w kanałach [Sewers] sąsiadujących z głównym magazynem [Warehouse]. Zbadaj południowo-zachodni narożnik magazynu, natrafiając na pokazane na dołączonym screenie zamknięte drzwi. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na panelu sterowania, doprowadzając do ustalenia prawidłowego hasła dostępu spośród kilkunastu dostępnych kombinacji (COMPOUND).

Możesz już wskoczyć przez otwarty właz, docierając do niewielkiego wycinka kanałów [Sewers]. Użyj granatów klejowych do uszczelnienia wszystkich rur, z których wydobywa się gorąca para, po czym podejdź do leżącego na ziemi pakietu.
Pakiet 8 (Huta)
![Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill], a konkretnie w głównym magazynie [Warehouse] - Plik z danymi 9 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/356483282.jpg)
Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill], a konkretnie w głównym magazynie [Warehouse]. Zbadaj północno-zachodnią część magazynu i użyj w pokazanym na screenie miejscu zaczepu, doprowadzając do rozwinięcia liny.

Złap się liny z wykorzystaniem haka, a następnie rozpocznij zjazd po linie, przyczyniając się do przebicia się przez osłabiony fragment ściany. Możesz już podnieść pakiet.
Pakiet 9 (Huta)
![Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill], a konkretnie w tajnym pomieszczeniu [Concealed Room] sąsiadującym z głównym magazynem [Warehouse] - Plik z danymi 9 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/356483313.jpg)
Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill], a konkretnie w tajnym pomieszczeniu [Concealed Room] sąsiadującym z głównym magazynem [Warehouse]. Sekret znajduje się za dużą kratą (screen).

Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang i rzuć nim w stronę pokazanego na dołączonym screenie otworu. Po tym jak batarang przeleci przez otwór zawróć go i nakieruj na skrzynkę z bezpiecznikami. Zauważ, że krata minimalnie podniosła się, tak więc wykonaj pod nią wślizg. Pozwoli ci to dotrzeć do pakietu.
Pakiet 10 (Huta)
![Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill], a konkretnie w laboratorium farmaceutycznym [Drug Lab] znajdującym się w podziemiach budynku - Plik z danymi 9 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/356483344.jpg)
Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill], a konkretnie w laboratorium farmaceutycznym [Drug Lab] znajdującym się w podziemiach budynku. Zbadaj wschodnią część laboratorium, natrafiając na generator, który można naładować z pomocą rękawic elektrycznych. Zauważ, że uruchomienie generatora wprawiło w ruch pobliski taśmociąg. Użyj w rezultacie pazura żeby złapać pokazany na screenie pakiet.
Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z Brandenem.
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman Arkham Origins: Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks)
- Batman Arkham Origins: Mapa pakietów danych
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 1 (Park Row)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 2 (Park Row)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 3 (Zaułki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 4 (Zaułki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 5 (Mila Rozrywki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 6 (Mila Rozrywki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 7 (Mila Rozrywki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 8 (Dzielnica przemysłowa)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 9 (Dzielnica przemysłowa)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa)
- Batman Arkham Origins: Most Pioneers Bridge w Gotham - wejście do wewnętrznych pomieszczeń mostu
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 11 (Most Pioneers Bridge w Gotham)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 12 (Most Pioneers Bridge w Gotham)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 13 (Coventry)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 14 (Coventry)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 15 (Dzielnica brylantów)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 16 (Dzielnica brylantów)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów)
- Batman Arkham Origins: Dzielnica Burnley - wejścia do komisariatu policji oraz kanałów
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 18 (Burnley)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 19 (Burnley)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 20 (Burnley)
- Batman Arkham Origins: Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks)
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jedmar Legionista
Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.
zanonimizowany996141 Junior
Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????
zanonimizowany999730 Junior
robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.
zanonimizowany650129 Senator
"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.
zanonimizowany1070685 Junior
Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc
zanonimizowany1075036 Junior
Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki
terminator218 Junior
Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.
J@nek Junior
Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?
Strielok1011 Centurion
szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.
Ragusowa Junior
Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
