Batman Arkham Origins: Plik z danymi 3 (Zaułki)
Aktualizacja:
Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 3 (Zaułki)
Pakiet 2

Zlokalizuj niewielki dziedziniec z klatką oraz dwoma rurami, z których wydobywa się gorąca para. Zbadaj obszar na lewo od klatki i użyj rękawic elektrycznych na tutejszym generatorze. To jeszcze nie wszystko, bo musisz złapać się pokazanego na screenie górnego włazu z użyciem pazura. Otwarcie tego włazu zatrzyma proces wydobywania się pary z dolnych rur, tak więc wejdź do klatki i dotrzyj do miejsca, w którym pozostawiono pakiet.
Pakiet 3

Odszukaj pokazane na screenie obiekty, czyli generator oraz cztery płyty naciskowe. Zacznij od naładowania generatora z wykorzystaniem rękawic elektrycznych. Zaobserwuj kombinację, która zostanie wyświetlona na ścianie nad skrzynką z sekretem i zacznij wchodzić na płyty w dokładnie takiej samej kolejności - 1, 2, 1, 3, 4, 3 (nie musisz biegać żeby zmieścić się w przydzielonym limicie czasu). Poprawne wykonanie całej sekwencji odblokuje dostęp do skrzynki z pakietem.
Pakiet 4

Rozpocznij na dachu wysokiego budynku na południowy-zachód od sekretu. Odbij się od krawędzi, przy czym nie możesz ograniczyć się do zwykłego szybowania. Zamiast tego musisz na przemian pikować i wznosić się, utrzymując dzięki temu stałą wysokość lotu. Kieruj się w stronę pokazanego na screenie górnego balkoniku wieży komunikacyjnej, na którym pozostawiono poszukiwany pakiet.
Pakiet 5

Sekret znajduje się na najwyżej położonym balkoniku budynku Soder Cola i dotarcie do niego jest pozornie niemożliwe. W rzeczywistości jest to niestety skomplikowany proces. Rozpocznij na niżej położonym fragmencie dachu (jeśli przebywają tu jacyś wrogowie to pozbądź się ich), namierzając gargulca budynku znajdującego się na północ stąd (screen). Użyj wyrzutni haków, tak więc przyciągnij się do gargulca z dużą prędkością, doprowadzając do katapultowania Batmana.

Szybko wykonaj nawrót o około 180 stopni i rozpocznij wykonywanie krótkich pikowań połączonych ze wznoszeniem się. Wszystko ma to na celu utrzymanie odpowiedniej wysokości lotu, gdyż tylko w taki sposób dotrzesz do pokazanego na screenie balkoniku, na którym leży pakiet.
Pakiet 6

Po rozprawieniu się z okolicznymi bandytami ustaw się na mostku na północny-zachód od sekretu (skrzynka przyczepiona do ściany budynku).

Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang i wyślij go na wschód, przy czym po minięciu budynku skręć na południe i następnie na zachód, nakierowując batarang na pokazany na screenie pierwszy zielony przycisk.

Od tego momentu masz tylko 6 sekund na dokończenie zagadki, tak więc musisz się śpieszyć. Obróć się na południe i wyrzuć pojedynczy batarang w stronę zielonego przycisku.

Na koniec wyrzuć trzy batarangi w stronę kolejnych przycisków zlokalizowanych nad skrzynką z sekretem. Możesz już użyć pazura żeby złapać pakiet na odległość.
Pakiet 9 (Sklep z kapeluszami)

Sklep z kapeluszami [Hat Shop] odwiedza się między innymi w trakcie zaliczania pobocznej misji powiązanej z postacią Szalonego Kapelusznika, przy czym możesz się tam oczywiście udać w dowolnym momencie gry. Po znalezieniu się w pierwszym pomieszczeniu budynku użyj pazura na kratce szybu wentylacyjnego (chyba że zostało to już wcześniej wykonane) i wskocz do środka. W trakcie eksploracji szybu wentylacyjnego nie wybieraj odnogi prowadzącej do pomieszczenia na zapleczu, tylko alternatywny tunel, który zaprowadzi Cię do pakietu.
Pakiet 10 (Gotham Merchants Bank)
![Sekret ten znajduje się w banku [Gotham Merchants Bank], który po raz pierwszy odwiedza się w ramach wykonywania głównego zadania Przedostań się do banku Gotham Merchants (Access the Gotham Merchants Bank) - Plik z danymi 3 (Zaułki) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/356473579.jpg)
Sekret ten znajduje się w banku [Gotham Merchants Bank], który po raz pierwszy odwiedza się w ramach wykonywania głównego zadania Przedostań się do banku Gotham Merchants (Access the Gotham Merchants Bank). Gwoli przypomnienia, do banku możesz dotrzeć od strony wysadzonego fragmentu ściany na dachu lub wybierając główne północne drzwi znajdujące się w zadaszonym obszarze. Po znalezieniu się wewnątrz banku dotrzyj do pomieszczenia na poddaszu zlokalizowanego w północnej części budynku (screen), czyli tego, które badałeś w drodze od strony dachu do głównej sali banku.

Zatrzymaj się przy maszynerii i zacznij obserwować pracę dużych trybików, dzięki czemu odnotujesz, że pakiet przyczepiony został do jednego z nich. Musisz w rezultacie użyć w odpowiednim momencie pazura żeby złapać sekret na odległość.
Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z Pingwinem.
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman Arkham Origins: Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks)
- Batman Arkham Origins: Mapa pakietów danych
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 1 (Park Row)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 2 (Park Row)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 3 (Zaułki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 4 (Zaułki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 5 (Mila Rozrywki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 6 (Mila Rozrywki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 7 (Mila Rozrywki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 8 (Dzielnica przemysłowa)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 9 (Dzielnica przemysłowa)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa)
- Batman Arkham Origins: Most Pioneers Bridge w Gotham - wejście do wewnętrznych pomieszczeń mostu
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 11 (Most Pioneers Bridge w Gotham)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 12 (Most Pioneers Bridge w Gotham)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 13 (Coventry)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 14 (Coventry)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 15 (Dzielnica brylantów)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 16 (Dzielnica brylantów)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów)
- Batman Arkham Origins: Dzielnica Burnley - wejścia do komisariatu policji oraz kanałów
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 18 (Burnley)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 19 (Burnley)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 20 (Burnley)
- Batman Arkham Origins: Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks)
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jedmar Legionista
Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.
zanonimizowany996141 Junior
Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????
zanonimizowany999730 Junior
robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.
zanonimizowany650129 Senator
"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.
zanonimizowany1070685 Junior
Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc
zanonimizowany1075036 Junior
Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki
terminator218 Junior
Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.
J@nek Junior
Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?
Strielok1011 Centurion
szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.
Ragusowa Junior
Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
