Batman Arkham Origins: Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 17 (Dzielnica brylantów)

Pakiet 1

Rozpocznij na wschód od sekretu, ustawiając się na klatce wbudowanej w jedną z wyżej położonych półek - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Rozpocznij na wschód od sekretu, ustawiając się na klatce wbudowanej w jedną z wyżej położonych półek. Zwróć się na wschód, czyli w przeciwnym kierunku do znajdźki (screen).

Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang, wyrzuć go przed siebie i po kilku chwilach zawróć o 180 stopni - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang, wyrzuć go przed siebie i po kilku chwilach zawróć o 180 stopni. Musisz przyczynić się do tego żeby batarang wleciał do znajdującej się pod Tobą klatki i w tym celu musisz go nakierować na pokazany na screenie otwór. Doprowadź następnie do tego żeby batarang doleciał do zielonego przycisku i dopiero po tym jak zostanie on trafiony podejdź do nowo otwartej skrzynki żeby zabrać z niej pakiet.

Pakiet 2

Zlokalizuj pokazane na screenie obiekty, czyli płytę naciskową, sześć interaktywnych przycisków i zamkniętą skrzynkę z sekretem - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Zlokalizuj pokazane na screenie obiekty, czyli płytę naciskową, sześć interaktywnych przycisków i zamkniętą skrzynkę z sekretem. Ustaw się na płycie i wyrzuć trzy batarangi w stronę lewych przycisków. Zejdź z płyty i szybko wyślij kolejne trzy batarangi, tym razem w stronę prawych przycisków. Możesz już użyć pazura żeby zdobyć pakiet.

Pakiet 3

Rozpocznij od ustawienia się na dachu dokładnie nad sekretem (uwaga na snajpera, który może go okupować) - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Rozpocznij od ustawienia się na dachu dokładnie nad sekretem (uwaga na snajpera, który może go okupować). Zwróć się w stronę budynku zlokalizowanego po przeciwnej stronie ulicy (screen) i poszybuj w jego stronę. W trakcie lotu przytrzymaj dodatkowo przycisk ataku i tak zaplanuj lot żeby dolecieć do przycisku wbudowanego w ścianę budynku. O ile wszystko dobrze wykonałeś Batman powinien na chwilę oprzeć się o ścianę. Puść na ułamek sekundy przycisk lotu, po czym ponownie go wciśnij, dzięki czemu główny bohater odbije się od ściany i poszybuje w stronę drugiego przycisku. Musisz się tu tak samo zachować, a więc poprawnie odbić się od ściany.

Skrzynka z sekretem - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Skrzynka z sekretem

Na koniec powróć na górny pomost łączący oba budynki i użyj pazura żeby zabrać pakiet ze skrzynki przymocowanej do ściany.

Pakiet 4

Szyb wentylacyjny - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Szyb wentylacyjny

Wyląduj na niewielkim dachu i zacznij od użycia pazura do wyrwania kratki szybu wentylacyjnego.

Ustaw się teraz na płycie naciskowej i wyślij zdalnie sterowany batarang w stronę wyładowań - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Ustaw się teraz na płycie naciskowej i wyślij zdalnie sterowany batarang w stronę wyładowań. Po tym jak batarang zostanie naładowany nakieruj go na odblokowany niedawno szyb wentylacyjny i spraw żeby trafił w znajdującą się w szybie puszkę z bezpiecznikami (screen). Możesz już użyć pazura celem zabrania pakietu z nowo otwartej skrzynki.

Pakiet 5

Upewnij się, że rozpyliłeś poprawnie żel zanim wejdziesz na płytę naciskową - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Upewnij się, że rozpyliłeś poprawnie żel zanim wejdziesz na płytę naciskową

Rozpraw się z bandytami okupującymi dach, a następnie odszukaj płytę naciskową i sześć przycisków. Zacznij od rozypelnia wybuchowego żelu na trzech prawych przyciskach, czyli tych znajdujących się w odgrodzonym obszarze. Ustaw się na płycie naciskowej i błyskawicznie zdetonuj wszystkie trzy ładunki, a następnie wyślij trzy standardowe batarangi w stronę lewych przycisków. Jeśli zmieściłeś się w limicie czasowym to będziesz mógł użyć pazura i zabrać pakiet ze skrzynki.

Pakiet 7 (Hotel Gotham City Royal)

Sekret znajduje się w centralnej części sali balowej [West Tower - Ballroom], czyli lokacji, w której podczas pierwszej wizyty w hotelu rozwiązuje się kolejne zagadki Jokera - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret znajduje się w centralnej części sali balowej [West Tower - Ballroom], czyli lokacji, w której podczas pierwszej wizyty w hotelu rozwiązuje się kolejne zagadki Jokera.

Doprowadź do rozwinięcia liny z wykorzystaniem zaczepu, tej samej, którą normalnie wykorzystuje się do awansowania do kolejnej lokacji - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Doprowadź do rozwinięcia liny z wykorzystaniem zaczepu, tej samej, którą normalnie wykorzystuje się do awansowania do kolejnej lokacji. Zwróć się w stronę pokazanej na powyższym screenie półki i poszybuj w jej stronę.

Sekret - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Sekret

Po udanym lądowaniu włam się z użyciem deszyfratora sekwencyjnego do tutejszego terminalu sterowania, odgadując właściwe hasło (WHYTHELONGFACE). Możesz już użyć pazura do złapania pakietu, który był do tej pory skrywany wewnątrz nosa klauna.

Pakiet 8 (Hotel Gotham City Royal)

Sekret znajduje się w centralnej części sali balowej [West Tower - Ballroom], czyli lokacji, w której podczas pierwszej wizyty w hotelu rozwiązuje się kolejne zagadki Jokera - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret znajduje się w centralnej części sali balowej [West Tower - Ballroom], czyli lokacji, w której podczas pierwszej wizyty w hotelu rozwiązuje się kolejne zagadki Jokera. Poszukiwany pakiet jest mianowicie ukryty pod drewnianymi torami kolejowymi, w pokazanym na screenie miejscu. Użyj pazura żeby złapać sekret.

Pakiet 9 (Hotel Gotham City Royal)

Sekret możesz odnaleźć w trakcie przemierzania dużego szybu w zachodniej części wieży [West Tower - Ventilation Shaft] - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret możesz odnaleźć w trakcie przemierzania dużego szybu w zachodniej części wieży [West Tower - Ventilation Shaft]. Zatrzymaj się konkretnie po dotarciu na balkonik z konsolą sterowania. Zignoruj konsolę i zbadaj obszar na prawo od niej (screen). Użyj granatu klejowego do uszczelnienia rury z wydobywającą się gorącą parą, kucnij i wejdź do niewielkiego pomieszczenia. Pakiet wisi na ścianie.

Pakiet 10 (Hotel Gotham City Royal)

Sekret ukryto w szybie wentylacyjnym - Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Sekret ukryto w szybie wentylacyjnym

Sekret znajduje się w hotelowym barze [Overview Bar] odwiedzanym tuż po opuszczeniu sali balowej. Wskocz do dowolnego z szybów wentylacyjnych prowadzących do owalnego obszaru baru i zbadaj wszystkie odnogi, dzięki czemu zlokalizujesz pakiet.

Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z naczelnikiem Josephem.

Batman: Arkham Origins

16 października 2013

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2014-01-10
15:57

Jedmar Legionista

Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.

Komentarz: Jedmar
2014-05-05
21:25

zanonimizowany996141 Junior

Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????

Komentarz: zanonimizowany996141
2014-09-14
11:13

zanonimizowany999730 Junior

robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.

Komentarz: zanonimizowany999730
2014-12-28
17:37

zanonimizowany650129 Senator

"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.

Komentarz: zanonimizowany650129
2015-02-11
16:53

zanonimizowany1070685 Junior

Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc

Komentarz: zanonimizowany1070685
2015-03-02
16:20

zanonimizowany1075036 Junior

Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki

Komentarz: zanonimizowany1075036
2015-06-02
04:06

terminator218 Junior

Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.

Komentarz: terminator218
2015-11-24
20:45

J@nek Junior

Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?

Komentarz: J@nek
2016-02-26
23:35

Strielok1011 Centurion

szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.

Komentarz: Strielok1011
2020-04-02
19:56

Ragusowa Junior

Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?

Komentarz: Ragusowa

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl