Batman Arkham Origins: Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa)

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 10 (Dzielnica przemysłowa)

Pakiet 3

Płyta naciskowa oraz interaktywne przyciski - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Płyta naciskowa oraz interaktywne przyciski

Zacznij od rozprawienia się ze snajperami okupującymi północne balkoniki. Ustaw się następnie na płycie znajdującej się na północ od budynku, zwracając się w jego stronę. Musisz wyrzucić trzy standardowe batarangi w stronę widocznych w oddali przycisków (jeden nad lewym balkonikiem, jeden nad prawym balkonikiem i jeden nad wejściem do budynku), dokonując tego w czasie krótszym niż 15 sekund. Możesz już użyć pazura do złapania pakietu na odległość.

Pakiet 5

Użyj haka żeby szybko dotrzeć do wiszącej platformy - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Użyj haka żeby szybko dotrzeć do wiszącej platformy

Zlokalizuj skrzynkę przymocowaną do dźwigu oraz płytę naciskową znajdującą się na statku na południowy-wschód od niej. Wyląduj na płycie, a następnie skorzystaj z haka żeby szybko przyciągnąć się do zawieszonej na dźwigu platformy. Równie szybko użyj pazura żeby złapać pakiet zanim skrzynka ponownie się zamknie.

Pakiet 6

Rozpocznij na wschód od sekretu i zlokalizuj pokazane na screenie miejsce, w którym można przyciągnąć się na górną półkę z wykorzystaniem haka - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Rozpocznij na wschód od sekretu i zlokalizuj pokazane na screenie miejsce, w którym można przyciągnąć się na górną półkę z wykorzystaniem haka. Podejdź do generatora i naładuj go z użyciem rękawic elektrycznych, po czym zabierz pakiet z nowo otwartej skrzynki.

Pakiet 7

Rozpocznij na południowy-wschód od sekretu, lądując na niewielkim moście - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Rozpocznij na południowy-wschód od sekretu, lądując na niewielkim moście. Wybierz się na zachód, wkraczając do budynku. Skręć tu na północ (screen) i użyj granatów klejowych do uszczelniania pobliskich rur. Możesz już wybrać się dalej na północ, docierając do miejsca pozostawienia pakietu.

Pakiet 8 (Huta)

Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill], a konkretnie w laboratorium farmaceutycznym [Drug Lab] znajdującym się w podziemiach budynku - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill], a konkretnie w laboratorium farmaceutycznym [Drug Lab] znajdującym się w podziemiach budynku. Zbadaj południowo-wschodnią część laboratorium, natrafiając na generator w jednym z mniejszych pomieszczeń. Naładuj generator z użyciem rękawic elektrycznych. Ustaw się teraz w pokazanej na screenie pozycji i skorzystaj z pazura żeby złapać na odległość zlokalizowany na wschód stąd pakiet.

Pakiet 9 (Huta)

Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill] - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill]. Znajduje się on mianowicie w strefie odkażania [Hidden Facility Maintenance] sąsiadującej z laboratorium farmaceutycznym [Drug Lab] zlokalizowanym w podziemiach budynku (screen). Niestety dotarcie do sekretu nie będzie łatwe.

Zatrzymaj się mniej więcej w połowie korytarza [Hidden Facility Maintenance] łączącego windę z laboratorium, czyli na wschód od sekretu - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Zatrzymaj się mniej więcej w połowie korytarza [Hidden Facility Maintenance] łączącego windę z laboratorium, czyli na wschód od sekretu. Popatrz do góry i namierz pokazaną na screenie rurę, docierając do niej z pomocą haka.

Skrzynka z sekretem i terminal kontrolny - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Skrzynka z sekretem i terminal kontrolny

Przejdź przez rurę, przedostając się dzięki temu do niedostępnego w żaden inny sposób bocznego pomieszczenia. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na tutejszym terminalu, odgadując prawidłowe hasło (COMPLICATE). Możesz już zabrać pakiet.

Pakiet 10 (Huta)

Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill] - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill]. Znajduje się on mianowicie w pobliżu klatki schodowej strefy załadunkowej [Loading Bay] (screen), przy czym dotarcie do niego nie będzie niestety łatwe.

Musisz rozpocząć na północny-wschód od sekretu, a konkretnie w obszarze łączącym strefę załadunkową z głównym magazynem [Loading Bay Depot] - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry

Musisz rozpocząć na północny-wschód od sekretu, a konkretnie w obszarze łączącym strefę załadunkową z głównym magazynem [Loading Bay Depot]. Zbadaj północno-zachodnią część tej lokacji, odnajdując przejście prowadzące na zachód i docierając do pokazanego na screenie szybu wentylacyjnego.

Sekret - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Sekret

Odblokuj sobie wejście do szybu i przejdź przez niego. Pozwoli ci to przedostać się do odgrodzonego obszaru z pakietem.

Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z Pingwinem.

Batman: Arkham Origins

16 października 2013

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2014-01-10
15:57

Jedmar Legionista

Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.

Komentarz: Jedmar
2014-05-05
21:25

zanonimizowany996141 Junior

Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????

Komentarz: zanonimizowany996141
2014-09-14
11:13

zanonimizowany999730 Junior

robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.

Komentarz: zanonimizowany999730
2014-12-28
17:37

zanonimizowany650129 Senator

"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.

Komentarz: zanonimizowany650129
2015-02-11
16:53

zanonimizowany1070685 Junior

Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc

Komentarz: zanonimizowany1070685
2015-03-02
16:20

zanonimizowany1075036 Junior

Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki

Komentarz: zanonimizowany1075036
2015-06-02
04:06

terminator218 Junior

Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.

Komentarz: terminator218
2015-11-24
20:45

J@nek Junior

Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?

Komentarz: J@nek
2016-02-26
23:35

Strielok1011 Centurion

szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.

Komentarz: Strielok1011
2020-04-02
19:56

Ragusowa Junior

Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?

Komentarz: Ragusowa

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl