Batman Arkham Origins: Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa)
Aktualizacja:
Najlepiej ukryte pakiety - plik z danymi o wymuszeniach 10 (Dzielnica przemysłowa)
Pakiet 3

Zacznij od rozprawienia się ze snajperami okupującymi północne balkoniki. Ustaw się następnie na płycie znajdującej się na północ od budynku, zwracając się w jego stronę. Musisz wyrzucić trzy standardowe batarangi w stronę widocznych w oddali przycisków (jeden nad lewym balkonikiem, jeden nad prawym balkonikiem i jeden nad wejściem do budynku), dokonując tego w czasie krótszym niż 15 sekund. Możesz już użyć pazura do złapania pakietu na odległość.
Pakiet 5

Zlokalizuj skrzynkę przymocowaną do dźwigu oraz płytę naciskową znajdującą się na statku na południowy-wschód od niej. Wyląduj na płycie, a następnie skorzystaj z haka żeby szybko przyciągnąć się do zawieszonej na dźwigu platformy. Równie szybko użyj pazura żeby złapać pakiet zanim skrzynka ponownie się zamknie.
Pakiet 6

Rozpocznij na wschód od sekretu i zlokalizuj pokazane na screenie miejsce, w którym można przyciągnąć się na górną półkę z wykorzystaniem haka. Podejdź do generatora i naładuj go z użyciem rękawic elektrycznych, po czym zabierz pakiet z nowo otwartej skrzynki.
Pakiet 7

Rozpocznij na południowy-wschód od sekretu, lądując na niewielkim moście. Wybierz się na zachód, wkraczając do budynku. Skręć tu na północ (screen) i użyj granatów klejowych do uszczelniania pobliskich rur. Możesz już wybrać się dalej na północ, docierając do miejsca pozostawienia pakietu.
Pakiet 8 (Huta)
![Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill], a konkretnie w laboratorium farmaceutycznym [Drug Lab] znajdującym się w podziemiach budynku - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/356487307.jpg)
Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill], a konkretnie w laboratorium farmaceutycznym [Drug Lab] znajdującym się w podziemiach budynku. Zbadaj południowo-wschodnią część laboratorium, natrafiając na generator w jednym z mniejszych pomieszczeń. Naładuj generator z użyciem rękawic elektrycznych. Ustaw się teraz w pokazanej na screenie pozycji i skorzystaj z pazura żeby złapać na odległość zlokalizowany na wschód stąd pakiet.
Pakiet 9 (Huta)
![Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill] - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/356487322.jpg)
Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill]. Znajduje się on mianowicie w strefie odkażania [Hidden Facility Maintenance] sąsiadującej z laboratorium farmaceutycznym [Drug Lab] zlokalizowanym w podziemiach budynku (screen). Niestety dotarcie do sekretu nie będzie łatwe.
![Zatrzymaj się mniej więcej w połowie korytarza [Hidden Facility Maintenance] łączącego windę z laboratorium, czyli na wschód od sekretu - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/356487338.jpg)
Zatrzymaj się mniej więcej w połowie korytarza [Hidden Facility Maintenance] łączącego windę z laboratorium, czyli na wschód od sekretu. Popatrz do góry i namierz pokazaną na screenie rurę, docierając do niej z pomocą haka.

Przejdź przez rurę, przedostając się dzięki temu do niedostępnego w żaden inny sposób bocznego pomieszczenia. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na tutejszym terminalu, odgadując prawidłowe hasło (COMPLICATE). Możesz już zabrać pakiet.
Pakiet 10 (Huta)
![Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill] - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/356487369.jpg)
Sekret ten możesz odnaleźć w hucie [Steel Mill]. Znajduje się on mianowicie w pobliżu klatki schodowej strefy załadunkowej [Loading Bay] (screen), przy czym dotarcie do niego nie będzie niestety łatwe.
![Musisz rozpocząć na północny-wschód od sekretu, a konkretnie w obszarze łączącym strefę załadunkową z głównym magazynem [Loading Bay Depot] - Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa) - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/356487385.jpg)
Musisz rozpocząć na północny-wschód od sekretu, a konkretnie w obszarze łączącym strefę załadunkową z głównym magazynem [Loading Bay Depot]. Zbadaj północno-zachodnią część tej lokacji, odnajdując przejście prowadzące na zachód i docierając do pokazanego na screenie szybu wentylacyjnego.

Odblokuj sobie wejście do szybu i przejdź przez niego. Pozwoli ci to przedostać się do odgrodzonego obszaru z pakietem.
Nagrodą za odnalezienie wszystkich 10 pakietów jest plik audio powiązany z Pingwinem.
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman Arkham Origins: Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks)
- Batman Arkham Origins: Mapa pakietów danych
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 1 (Park Row)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 2 (Park Row)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 3 (Zaułki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 4 (Zaułki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 5 (Mila Rozrywki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 6 (Mila Rozrywki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 7 (Mila Rozrywki)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 8 (Dzielnica przemysłowa)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 9 (Dzielnica przemysłowa)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 10 (Dzielnica przemysłowa)
- Batman Arkham Origins: Most Pioneers Bridge w Gotham - wejście do wewnętrznych pomieszczeń mostu
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 11 (Most Pioneers Bridge w Gotham)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 12 (Most Pioneers Bridge w Gotham)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 13 (Coventry)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 14 (Coventry)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 15 (Dzielnica brylantów)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 16 (Dzielnica brylantów)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 17 (Dzielnica brylantów)
- Batman Arkham Origins: Dzielnica Burnley - wejścia do komisariatu policji oraz kanałów
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 18 (Burnley)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 19 (Burnley)
- Batman Arkham Origins: Plik z danymi 20 (Burnley)
- Batman Arkham Origins: Pakiety danych Enigmy (Enigma Datapacks)
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jedmar Legionista
Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.
zanonimizowany996141 Junior
Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????
zanonimizowany999730 Junior
robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.
zanonimizowany650129 Senator
"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.
zanonimizowany1070685 Junior
Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc
zanonimizowany1075036 Junior
Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki
terminator218 Junior
Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.
J@nek Junior
Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?
Strielok1011 Centurion
szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.
Ragusowa Junior
Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
