Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - zachodnia wieża
Aktualizacja:
Dotarcie do apartamentu Jokera - zachodnia wieża (Gain access to the penthouse - west tower)

Przystąp do badania zachodniej wieży, aczkolwiek koniecznie zatrzymaj się w miejscu, w którym w oddali zauważysz nowych ludzi Jokera, a to dlatego, że znajduje się tu aktywne działko obronne. Wybierz z inwentarza zakłócacz, wyceluj w działko (screen) i dokonaj jego sabotażu (przytrzymanie odpowiedniego przycisku/klawisza). Możesz już w dobrze poznany sposób (rękawice elektryczne) naładować prawy panel sterowania i odblokować sobie dzięki temu dalsze przejście.

Bądź gotowy do rozprawienia się z przeciwnikami, którzy wyruszą w stronę głównego bohatera tuż po podniesieniu metalowej bramki. Najpierw rozpraw się z ekspertem sztuk walk, a następnie z pozostałymi bandytami, którzy nie będą już raczej stanowili większego zagrożenia. Po wygranej bitwie udaj się do południowego składziku [West Tower - Ventilation Shaft]. Przejdź przez kilka wąskich korytarzy, doskocz na niewielką półkę i popatrz do góry celem zlokalizowania interaktywnej krawędzi, do której Batman będzie mógł się przyciągnąć dzięki wsparciu haka.

Po tym jak Batman złapie się krawędzi zacznij przemieszczać się po niej w lewo, docierając docelowo do miejsca, w którym można się wspiąć. Raz jeszcze użyj haka, po czym dotrzyj do końcowej części nowego balkoniku i doprowadź do rozwinięcia liny dzięki użyciu zaczepu. Przejdź po linie, odszukaj konsolę sterowania i wejdź z nią w interakcję, doprowadzając do zatrzymania wielkiego wentylatora. Zbadaj obszar nad Batmanem, zauważając szyb wentylacyjny i chwytając się jego krawędzi z wykorzystaniem haka.

Po wyjściu z tunelu wentylacyjnego użyj pazura na znajdującym się nad Batmanem włazem, a następnie udaj się w lewo. Wyceluj w wyżej położoną półkę z pojedynczym przeciwnikiem stojącym tuż przy krawędzi. Po dotarciu do wspomnianej osoby zrzuć ją z balkoniku i dopiero wtedy wespnij się, dokańczając przemarsz przez boczne pomieszczenia i docierając do drzwi prowadzących na 25 piętro wieży [West Tower - 25th Floor].

Kontynuuj eksplorację hotelu, rozprawiając się z dwoma napotkanymi po drodze bandytami (uwaga - jeden z nich korzysta z noża) i docierając do sali balowej [West Tower - Ballroom], która została przerobiona przez Jokera na diabelski park rozrywki. Wskocz do szybu i dotrzyj do miejsca stoczenia bitwy z nową grupą przeciwników. Walki najlepiej rozpocząć od podrzucenia bandytom detonatora ogłuszeniowego. W dalszej fazie bitwy wyczekuj okazji do użycia rękawic elektrycznych, tym bardziej, że z ich pomocą będziesz mógł atakować opancerzonego przeciwnika bez konieczności ogłuszania go peleryną.

Wejdź na teren parku rozrywki i zauważ, że załączył się licznik upływu czasu. Na uratowanie osób przetrzymywanych przez Jokera masz dokładnie 90 sekund i musisz rozpocząć od użycia batarangów do trafienia w dwa czerwone przyciski zlokalizowane nad uwięzionymi osobami.

Użyj teraz zaczepu celem połączenia obu słupów liną. Po tym jak cel ten zostanie osiągnięty przyciągnij się hakiem do liny i poszybuj w stronę niewielkiego balkoniku sąsiadującego z osłabionym fragmentem ściany. Wysadź ścianę w powietrze, używając oczywiście wybuchowego żelu.

Ostatnia czynność do wykonania w ramach przydzielonego limitu może zająć ci najwięcej czasu, tak więc zadbaj o to żeby mieć sporo sekund w zapasie. Wyjmij mianowicie z inwentarza deszyfrator sekwencyjny, namierz panel sterowania i rozpocznij mini-grę hakerską. Joker zadbał niestety o dobre zabezpieczenie, tak więc jest wiele różnych możliwych kombinacji i musisz wybrać tę właściwą (screen).

Możesz już zeskoczyć na dół, a to dlatego, że w obszarze z uwięzionymi postaciami zniknęły wyładowania. Odwróć się i wyrusz dalej, odnajdując drabinę. Wkrótce dotrzesz do miejsca rozwiązywania nowej zagadki. Ustaw się na płycie naciskowej, zwróć się w stronę otworu i wyrzuć przez niego zdalnie sterowany batarang. Po tym jak batarang przeleci przez otwór odczekaj kilka chwil, zawróć omawiany gadżet o 180 stopni i nakieruj go na pokazany na screenie drugi otwór. To jeszcze nie wszystko, bo na sam koniec zdalny batarang musi trafić w puszkę z bezpiecznikami (warto zmniejszać prędkość jego lotu).

Skorzystaj z haka żeby dotrzeć do nowo odblokowanego otworu znajdującego się dokładnie nad Batmanem. Wkrótce dotrzesz do ostatniej już zagadki parku rozrywki i żeby rozpocząć próbę ustaw się na płycie naciskowej. Plan zakłada trafianie batarangami w balony w takiej samej kolejności w jakiej będą one podświetlane. Pierwsza sekwencja to (licząc od lewej strony): 1, 3, 4, 2. Druga sekwencja to: 4, 3, 1, 2. Możesz już wyruszyć dalej, zeskakując po kilku chwilach na sam dół.

Wespnij się na bramkę otaczającą arenę z nową grupą ludzi Jokera. Bitwę tę proponuję rozpocząć od użycia detonatora ogłuszeniowego oraz jak najszybszego pozbycia się eksperta sztuk walk. Zajmij się następnie atakowaniem najsłabszych przeciwników, wykorzystując tych wrogów do naładowania paska rękawic elektrycznych. Wspomniane rękawice posłużą ci z kolei w łatwym pozbyciu się przeciwnika w ciężkiej zbroi, a to dlatego, że nie będziesz musiał go dodatkowo ogłuszać peleryną, tylko od razu będziesz mógł zacząć wyprowadzać silne ataki.

Po wygranej bitwie zlokalizuj balkonik z interaktywną krawędzią i dotrzyj na niego z pomocą haka. Wciśnij przycisk, a następnie skorzystaj z zaczepu do rozwinięcia liny w pokazanym na dołączonym screenie miejscu. Możesz już przejść po linie i dotrzeć do drzwi prowadzących do nowego korytarza 25 piętra budynku [West Tower - 25th Floor]. Po znalezieniu się w pomieszczeniu z uzbrojonym bandytą kucnij i zakradnij się do przeciwnika, wykonując na nim cichy nokaut i ratując pracownika hotelu, z którym Batman utnie sobie krótką pogawędkę.

Wybierz korytarz prowadzący w stronę baru [Overview Bar] i podnieś dowolną spośród dwóch dostępnych kratek. Przejdź przez szyb wentylacyjny, a po dotarciu do jego końcowej części wykonaj nokaut na najbliższym przeciwniku. Rozpocznij w tym miejscu kolejną bitwę, w trakcie której początkowo skupiaj się na atakowaniu wrogów z nożami oraz powstrzymywaniu bandytów przed zdobywaniem broni palnej. Przeciwnika z ciężką zbroją podobnie jak w poprzedniej dużej bitwie zostaw sobie na koniec, pozbywając się go w o wiele wiele prostszy sposób dzięki uaktywnieniu rękawic elektrycznych.
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman Arkham Origins: Główny wątek
- Batman Arkham Origins: Odszukaj Czarną Maskę
- Batman Arkham Origins: Zlokalizuj Komisarza Loeba
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do sali egzekucji
- Batman Arkham Origins: Doścignij Czarną Maskę
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Killer Croca
- Batman Arkham Origins: Użyj bat-komputera do zbadania karty pamięci
- Batman Arkham Origins: Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina
- Batman Arkham Origins: Wyłącz sygnał zakłócający
- Batman Arkham Origins: Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina #2
- Batman Arkham Origins: Wyłącz sygnał zakłócający #2
- Batman Arkham Origins: Znajdź pierwszą kartę SIM, aby namierzyć Pingwina
- Batman Arkham Origins: Znajdź drugą kartę SIM, aby namierzyć Pingwina
- Batman Arkham Origins: Przedostań się na pokład okrętu Pingwina
- Batman Arkham Origins: Zlokalizuj Pingwina
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Electrocutionera
- Batman Arkham Origins: Zlokalizuj Pingwina #2
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - górny pokład
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - teatr
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Deathstroke'a
- Batman Arkham Origins: Rozwiąż sprawę w Lacey Towers
- Batman Arkham Origins: Zabierz detonator ogłuszeniowy z jaskini Batmana
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do komisariatu policji od strony dachu
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - główna sala
- Batman Arkham Origins: Zabierz zakłócacz z magazynu dowodów
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - powrót do serwerowni
- Batman Arkham Origins: Ucieknij z komisariatu policji
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do kanałów znajdujących się pod komisariatem
- Batman Arkham Origins: Wgraj bazę przestępców do bat-komputera
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do banku Gotham Merchants
- Batman Arkham Origins: Odszukaj Czarną Maskę #2
- Batman Arkham Origins: Pojmij Jokera
- Batman Arkham Origins: Zbadaj hutę - dotarcie do huty
- Batman Arkham Origins: Zbadaj hutę - eksploracja huty
- Batman Arkham Origins: Zbadaj hutę - laboratorium farmaceutyczne
- Batman Arkham Origins: Przeskanuj próbkę trucizny Copperhead
- Batman Arkham Origins: Dotrzyj do miejsca dostarczenia antidotum
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Copperhead
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj sygnaturę elektromagnetyczną Electrocutionera
- Batman Arkham Origins: Śledź sygnaturę elektromagnetyczną
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do hotelu Gotham City Royal
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do pomieszczenia ochrony
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - wschodnia wieża
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - zachodnia wieża
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - górne piętra
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - pływalnia
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Bane'a
- Batman Arkham Origins: Spotkanie z panią psycholog - Joker
- Batman Arkham Origins: Zabierz granat klejowy
- Batman Arkham Origins: Przeskanuj trupa w kostnicy policyjnej
- Batman Arkham Origins: Odszukaj lokalizator umieszczony na Bane'ie
- Batman Arkham Origins: Powróć do jaskini Batmana
- Batman Arkham Origins: Zatrzymaj Świetlika na moście Pioneers Bridge
- Batman Arkham Origins: Ostrzeż Gordona o bombach
- Batman Arkham Origins: Odszukaj bomby Świetlika
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę w kotłowni
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę na stacji kolejowej
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę przy południowym filarze
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę przy północnym filarze
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Świetlika
- Batman Arkham Origins: Odszukaj Alfreda
- Batman Arkham Origins: Uratuj Alfreda
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do więzienia Blackgate kanałami
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera #2 - główna sala
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera #2 - blok więzienny B
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Bane'a #2
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera #3
- Batman Arkham Origins: Główny wątek
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jedmar Legionista
Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.
zanonimizowany996141 Junior
Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????
zanonimizowany999730 Junior
robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.
zanonimizowany650129 Senator
"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.
zanonimizowany1070685 Junior
Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc
zanonimizowany1075036 Junior
Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki
terminator218 Junior
Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.
J@nek Junior
Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?
Strielok1011 Centurion
szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.
Ragusowa Junior
Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
