Batman Arkham Origins: Odszukaj lokalizator umieszczony na Bane'ie
Aktualizacja:
Odszukaj lokalizator umieszczony na Bane'ie (Locate the tracker placed on Bane)

Na początek musisz powrócić tą samą drogą na powierzchnię, tak więc rozpocznij od podniesienia włazu, dzięki czemu ponownie znajdziesz się w pobliżu nieczynnego szybu windy [Derelict Elevator Shaft]. Wyrusz na zachód [Burnley Sewers - East], wysłuchując po drodze komunikatu radiowego dotyczący wojny gangów, który powiązany jest z poboczną misją Birda (jej opis znajduje się w odrębnym rozdziale poradnika). Powróć do głównej części kanałów [Burnley Sewers] i użyj haka żeby powrócić na wyżej położoną i zarazem wyraźnie oddaloną półkę. Ponownie wybierz z inwentarza granat klejowy i przyczyń się do uszczelnienia obu rur. Udaj się na zachód i skorzystaj z włazu, dzięki któremu powrócisz do dzielnicy [Burnley].
![Możesz już wyruszyć do zachodniej części dzielnicy [Park Row], bo to właśnie do tego miejsca kieruje nadajnik Banea - Odszukaj lokalizator umieszczony na Baneie - Batman: Arkham Origins - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1389/93537871.jpg)
Możesz już wyruszyć do zachodniej części dzielnicy [Park Row], bo to właśnie do tego miejsca kieruje nadajnik Bane'a. Do celu podróży zbliż się od północno-wschodniej strony, rozprawiając się z pokazanym na screenie snajperem okupującym dach jednego z wyższych budynków w tej okolicy.

To nie koniec, bo bezpośrednio nad celem misji rozstawiony jest drugi snajper. Warto poszybować w stronę tej postaci, lądując za jej plecami i wykonując na niej cichy nokaut. Korzystając z okazji rozpraw się z jeszcze jednym przeciwnikiem patrolującym okoliczne mury i zachowaj odpowiednie środki ostrożności, albowiem on również wyposażony jest w broń palną.

Postaraj się teraz rozstawić na jednym z niewielkich balkoników zlokalizowanych dokładnie na wschód od celu podróży, dzięki czemu zauważysz, że wejście do tunelu jest pilnowane przez kilku bandytów. Poszybuj w stronę przeciwnika z bronią palną, powalając go na ziemię i dobijając. Dopiero teraz zajmij się pozostałymi przeciwnikami, którzy nie powinni już w jakiś znaczący sposób ci przeszkodzić.

Nie próbuj rozglądać się za lokalizatorem w miejscu wskazywanym przez grę, a to dlatego, że najpierw musisz dotrzeć do kanałów. Wejdź do zablokowanego tunelu, obróć się w prawo i zlokaliuzuj pokazane na screenie drzwi. Zejdź po schodach na dół i odblokuj sobie dostęp do tunelu wentylacyjnego, który zaprowadzi Cię do kanałów znajdujących się pod dzielnicą Park Row [Park Row - Sewers Access]. Wskocz na balustradę i podrzuć jakiś prezent przeciwnikom rozstawionym bezpośrednio pod Batmanem. Dopiero wtedy zeskocz na dół i przystąp do nowych walk, w trakcie których uważaj na przeciwnika z tarczą oraz na przestępcę w bardzo ciężkiej zbroi. Nie pozwalaj ponadto pozostałym wrogom na rozpoczynanie ostrzału z użyciem broni palnej i pamiętaj o tym, że skorzystanie z rękawic elektrycznych w wyraźny sposób pomoże ci w odniesieniu zwycięstwa.

Po wygranej bitwie zlokalizuj osłabiony fragment ściany i zniszcz go z użyciem wybuchowego żelu. Podejdź do zbiornika wodnego [Park Row - Sewers], wybierz z inwentarza granat klejowy i wyceluj nim w wodę (screen), doprowadzając do utworzenia pływającej platformy. Wskocz na tratwę i zacznij używać pazura na kolejnych interaktywnych zaczepach, co docelowo pozwoli ci dotrzeć na przeciwległy koniec zbiornika.

Próba otwarcia nowych drzwi będzie równoznaczna z przystąpieniem do kolejnych walk z ludźmi Bane'a. Musisz się tu jeszcze bardziej pilnować, albowiem wpadniesz na dwóch silnie uzbrojonych bandytów. Unikaj początkowo tych postaci (możesz zatrzymywać tych wrogów z pomocą granatów klejowych), skupiając się na standardowych bandytach oraz na przeciwniku z tarczą. Na zaatakowanie najpotężniejszych wrogów zdecyduj się dopiero po naładowaniu rękawic elektrycznych, co sprawi, że dość szybko oni zginą i nie zagrożą w wyraźny sposób Batmanowi.
[Nowe trofeum postaci: Najemnik (Mercenary)]

Wybierz przejście prowadzące do siedziby Bane'a [Bane's Field HQ - Entrance], zejdź po schodach na dół i odblokuj pancerne drzwi. Po dotarciu do głównego pomieszczenia kryjówki gra wyświetli scenkę przerywnikową, w trakcie której główny bohater dowie się o pewnej bardzo ważnej rzeczy.
[Nowe trofeum postaci: Bruce Wayne]
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
- Batman Arkham Origins: Główny wątek
- Batman Arkham Origins: Odszukaj Czarną Maskę
- Batman Arkham Origins: Zlokalizuj Komisarza Loeba
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do sali egzekucji
- Batman Arkham Origins: Doścignij Czarną Maskę
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Killer Croca
- Batman Arkham Origins: Użyj bat-komputera do zbadania karty pamięci
- Batman Arkham Origins: Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina
- Batman Arkham Origins: Wyłącz sygnał zakłócający
- Batman Arkham Origins: Przesłuchaj handlarza bronią pracującego dla Pingwina #2
- Batman Arkham Origins: Wyłącz sygnał zakłócający #2
- Batman Arkham Origins: Znajdź pierwszą kartę SIM, aby namierzyć Pingwina
- Batman Arkham Origins: Znajdź drugą kartę SIM, aby namierzyć Pingwina
- Batman Arkham Origins: Przedostań się na pokład okrętu Pingwina
- Batman Arkham Origins: Zlokalizuj Pingwina
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Electrocutionera
- Batman Arkham Origins: Zlokalizuj Pingwina #2
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - górny pokład
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do biura Pingwina - teatr
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Deathstroke'a
- Batman Arkham Origins: Rozwiąż sprawę w Lacey Towers
- Batman Arkham Origins: Zabierz detonator ogłuszeniowy z jaskini Batmana
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do komisariatu policji od strony dachu
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - główna sala
- Batman Arkham Origins: Zabierz zakłócacz z magazynu dowodów
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do serwerów policji - powrót do serwerowni
- Batman Arkham Origins: Ucieknij z komisariatu policji
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj dostęp do kanałów znajdujących się pod komisariatem
- Batman Arkham Origins: Wgraj bazę przestępców do bat-komputera
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do banku Gotham Merchants
- Batman Arkham Origins: Odszukaj Czarną Maskę #2
- Batman Arkham Origins: Pojmij Jokera
- Batman Arkham Origins: Zbadaj hutę - dotarcie do huty
- Batman Arkham Origins: Zbadaj hutę - eksploracja huty
- Batman Arkham Origins: Zbadaj hutę - laboratorium farmaceutyczne
- Batman Arkham Origins: Przeskanuj próbkę trucizny Copperhead
- Batman Arkham Origins: Dotrzyj do miejsca dostarczenia antidotum
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Copperhead
- Batman Arkham Origins: Uzyskaj sygnaturę elektromagnetyczną Electrocutionera
- Batman Arkham Origins: Śledź sygnaturę elektromagnetyczną
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do hotelu Gotham City Royal
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do pomieszczenia ochrony
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - wschodnia wieża
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - zachodnia wieża
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - górne piętra
- Batman Arkham Origins: Dotarcie do apartamentu Jokera - pływalnia
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Bane'a
- Batman Arkham Origins: Spotkanie z panią psycholog - Joker
- Batman Arkham Origins: Zabierz granat klejowy
- Batman Arkham Origins: Przeskanuj trupa w kostnicy policyjnej
- Batman Arkham Origins: Odszukaj lokalizator umieszczony na Bane'ie
- Batman Arkham Origins: Powróć do jaskini Batmana
- Batman Arkham Origins: Zatrzymaj Świetlika na moście Pioneers Bridge
- Batman Arkham Origins: Ostrzeż Gordona o bombach
- Batman Arkham Origins: Odszukaj bomby Świetlika
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę w kotłowni
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę na stacji kolejowej
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę przy południowym filarze
- Batman Arkham Origins: Rozbrój bombę przy północnym filarze
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Świetlika
- Batman Arkham Origins: Odszukaj Alfreda
- Batman Arkham Origins: Uratuj Alfreda
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera
- Batman Arkham Origins: Przedostań się do więzienia Blackgate kanałami
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera #2 - główna sala
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera #2 - blok więzienny B
- Batman Arkham Origins: Pokonaj Bane'a #2
- Batman Arkham Origins: Powstrzymaj Jokera #3
- Batman Arkham Origins: Główny wątek
- Batman: Arkham Origins - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jedmar Legionista
Jeśli dobrze pamiętam to ta skrzynka z bronią wisi na takim jakby dźwigu, też miałem problem żeby ją znaleźć.
zanonimizowany996141 Junior
Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej jestem teraz po pingwine pisze że ukończono kapelusznik też a żeby zdobyć pakiety danych trzeba mieć te rękawice no i siedzę w dołku niewiem co muszę dalej robić mam już zaklucacz ale nie byłem w teatrze pomocy proszę????
zanonimizowany999730 Junior
robie w tej chwili zadanie poboczne a wiec szukam pakietow danych enigmy. Znalazlam juz wszystkie ale zostalo mi kilka w sali balowej z hotelu Royalas w dzielnicy brylantow. Wiec kiedy chce wejsc do "wesolego" miasteczka Jokera to klauni na krzeslach elektrycznych nadal sie wlaczaja bez wzgledu na to, ze juz przeszlam glowna gre. W zaden sposob nie moge sie dostac do sali balowej, nie wiem czy moja gra sie zaciela czy poprostu musze to zrobic w inny sposob. Ps. swiatelka do otworzenia miejsc z zaczepami nie pokazuja sie.
zanonimizowany650129 Senator
"Nie mogę znaleźć skrzynki z bronią na statku Pingwina. Mógłby mi ktoś powiedzieć, w jakim pomieszczeniu zalega?"
Jest w wiszącym kontenerze, którego drzwi otworzysz hakiem. Włącz tryb detektywa, a ujrzysz który to kontener
"Gdzie się zdobywa rękawice (dzielnica) i niewiem co muszę zrobić dalej"
Rękawice elektryczne zabierzesz Electrocutionerowi, w hotelu Gotham City Royal, wykonując zadanie z głównego wątku fabularnego.
zanonimizowany1070685 Junior
Witam mam problem z przejściem jednej misji a chodzi o przedostanie się do jaskini Batmana może mi ktoś powiedzieć gdzie jest na klawiaturze też przycisk żeby dostać się do jaskini Batmana ?? Bardzo bym prosił o pomoc
zanonimizowany1075036 Junior
Witam, ja natomiast mam problem z przejściem w części "uzyskaj dostęp do serwerów policji - boczne pomieszczenia" mianowicie, po zeskoczeniu i znokautowaniu przeciwnika, udaję się w prawo do drzwi, jednak za każdym razem alarmowana jest cała reszta. Ktoś może mi pomóc?? Dzięki
terminator218 Junior
Zawiecha przy misji: Ucieknij z komisariatu. Po spotkaniu z Gordonem i walce z jego ludźmi (rzucenie kulki dymnej) wróciłem do miejsca gdzie jest pełno tych kanałów, i punktów obserwacyjnych (takie duże pomieszczenie, odbywała się tam walka z kikloma uzbrojonymi gliniarzami). Nazwane jest chyba Poczekalnią. Pierwszym razem odbyła się tu walka z ww gliniarzami, których eliminowało się z ukrycia, drugi raz po spotkaniu z Gordonem nasz Batman pobiegł do windy. tam był Gordon i tam było wyjście. ja jednak po raz trzeci wróciłem do tego pomieszczenia i nie moge znaleźć drogi do wyjścia. windy nie da sie uruchomić, chyba jest na górze ale ja nie mam pomysłu jak tam się dostac bez tej windy. ciągle dochodzę do starego nieużywanego szybu na windę i dalej nie ma wyjścia. serwerownia, strzelnica i nic. nie wiem czy to jakiś glitch, bug czy co. pomocy! konsola x360. gg 2848883 lub tu w komentarzu. w załączniku foto o jaką windę chodzi.
J@nek Junior
Mam problem z misja "Rozbrój bombę na stacji kolejowej",moja winda nie podjezdza do góry pomimo uzycia rekawic elektrycznych na generatorze.Wysjani mi ktos o co kaman?
Strielok1011 Centurion
szczerze to ta gra to porazka w porownaniu do poprzednich czesci pod wzgledem technicznym. fabula i misje poboczne sa super, nie mam zastrzezen ale bledow tyle ze glowa boli i co wiecej ponad 2 lata po premierze, a dalej nie poprawione. mimika postaci podczas rozmow to jest tragedia, w arkham city byla wiele lepsza. filmy za to fajne, i poprawiona troche walka a chyba nawet lepiej zoptymalizowany silnik gry, choc nie wiem czy to ten sam co w arkham city. no ale reszta to po prostu jawna kpina z klientow i naciaganie na kase bo dlc to maja czas platne zrobic ale bledow po prawic nie. jak tak bedzie dalej to przesiade sie na piraty i beda biedniejsi o moja wersje gry.
Ragusowa Junior
Witam mam mały problem bo przy zbieraniu pakietów z danymi Enigmy został mi tylko jeden który jest w kościele, lecz nie pokazuje mi misji czarnej maski żeby później jakoś się do niego dostać zrobiłam już wszystkie misje poboczne i nic poradzi ktoś coś ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
