Świetne pomysły sprzed lat, których brakuje w nowych grach
Zmiany, zmiany, zmiany... Nowe mechaniki w grach wideo rodzą się i umierają chwilę później. Niektóre zostają zapomniane, a jeszcze inne wracają do łask po latach nieobecności. Przyjrzyjmy się kilku z nich, odbywając nostalgiczną podróż w minione czasy.
Spis treści
- Świetne pomysły sprzed lat, których brakuje w nowych grach
- God games – zostań Bogiem
- Sekretne pomieszczenia
- Płacenie postaciom NPC za pracę
- Jednostki piechoty z imionami
- Mimika twarzy, którą musimy obserwować
- Podkopy pod wrogie fortyfikacje
- Portale jak w Portalu
- Ścieżki a la The Settlers
- Punkty akcji
- Cheaty i kody
- Jesteś najlepszy! High Scores
Mimika twarzy, którą musimy obserwować
W 2011 roku nazwa australijskiego studia deweloperskiego Team Bondi była na ustach wszystkich graczy. Stało się tak oczywiście za sprawą wydanej we współpracy z Rockstarem detektywistycznej przygodówki akcji zatytułowanej L.A. Noire. Niemal dziesięć lat temu istniały już wprawdzie od dawna najróżniejsze systemy pozwalające na pokazanie ekspresji wyrażanej przez twarze wirtualnych postaci, ale to, co zobaczyliśmy w przygodach Cole’a Phelpsa, stanowiło prawdziwy przełom. System MotionScan za pomocą trzydziestu dwu kamer śledził twarze aktorów, pozwalając w bardzo widowiskowy sposób przenieść ich mimikę na ekrany naszych telewizorów i monitorów. Prowadzenie śledztw i przesłuchiwanie świadków oraz podejrzanych miało być wisienką na torcie tej znakomicie przyjętej produkcji.
Zostało jeszcze 50% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie