- Najlepsze gry, które się nie sprzedały
- Shenmue i Shenmue 2
- Planescape: Torment
- Okami
- Psychonauts
- System Shock 2
- Quake Champions
- The Evil Within 2
- Original War
- Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth
- Bulletstorm
- Tales from the Borderlands
- Grim Fandango
Quake Champions

- Premiera: 2017 (wczesny dostęp)
- Gatunek: strzelanka
- Największe zalety: grywalność
Na długość życia gier sieciowych wpływa wiele czynników. Tylko jednym z nich jest sama jakość tych produkcji. Casus Quake’a Champions pokazuje, że wcale nie musi się to przełożyć na wyniki finansowe. Te bowiem w przypadku spadkobiercy serii Quake okazały się mizerne. Dość powiedzieć, że producenci zdecydowali się uczynić rozgrywkę bezpłatną niecały rok po premierze!
Quake’a Champions zapowiedziano stosunkowo późno, bo na targach Expo w 2016 roku. Zamknięte beta-testy rozpoczęto w kwietniu 2017, a już w sierpniu tytuł ten znalazł się na Steamie. Dynamiczną rozgrywkę i intuicyjny interfejs doceniono chociażby na Gamers’ Choice Awards, gdzie produkcja ta została nagrodzona w kategorii... ulubiona strzelanka fanów.
Klimatem gra nawiązuje do poprzednich odsłon serii, ze szczególnym uwzględnieniem Quake’a III: Areny. Multiplayerowe bitwy odbywają się na niewielkiej przestrzeni. Gracze zbierają ekwipunek w trakcie rozgrywki, korzystając również ze zdolności specjalnych. Rewelacyjna optymalizacja techniczna i doskonale zbalansowana siła ognia bohaterów nie zapewniły jednak grze sukcesu komercyjnego. Wpłynąć na to mogły liczne mikropłatności i wysoki poziom trudności. A szkoda, bo to wciąż jeden z najlepszych sieciowych shooterów na rynku – nawet teraz, gdy id Software i Bethesda przesunęły prace nad nim na dalszy plan.
