Kajko i Kokosz w krainie Borostworów. 16 gier, które zrobiono tylko dla Polaków

- 16 gier, które zrobiono tylko dla Polaków - i nie zna ich nikt inny
- Sołtys
- Maluch Racer
- Polanie
- Chłopaki nie płaczą
- Detektyw Rutkowski – Is back!
- Era Futbolu 2002
- Skoki narciarskie 2003: Polski orzeł
- Przygody Reksia
- Franko: The Crazy Revenge
- Mount & Blade: Ogniem i mieczem
- Włatcy móch: Wrzód na dópie
- Rajd Polski
- Kajko i Kokosz w krainie Borostworów
- Jak rozpętałem II wojnę światową: Nieznane przygody Franka Dolasa
- Seria Mortyr
Kajko i Kokosz w krainie Borostworów

- Gatunek: przygodówka
- Data premiery: czerwiec 1998
- Producent: Seven Stars Multimedia
Przedostatni tom słynnej serii komiksów Janusza Christy o dwóch słowiańskich wojach stał się podstawą jednej z pierwszych powstających na oficjalnych licencjach przygodówek w naszym kraju. Gra Kajko i Kokosz w krainie Borostworów do materiału źródłowego podchodziła jednak dość swobodnie, wzbogacając historię o elementy z innych albumów – m.in. Dnia Śmiechały i Szkoły latania.
Osią fabularną była podróż bohaterów do Pani Przyrody, by prosić ją o pomoc w przywróceniu zatrutej studni do pierwotnego stanu. Dzięki oprawie wizualnej wyraźnie czerpiącej z oryginalnych komiksów oraz oparciu na klasycznej historii gra z powodzeniem odwzorowała klimat oraz humor komiksu i okazała się jednym z pierwszych sukcesów na rodzimym rynku. Po wielu latach Kajko i Kokosz doczekali się również serii kolejnych adaptacji, ale te nie powtórzyły już sukcesu Krainy Borostworów.