Just Cause – przyczepianie ludzi do obiektów za pomocą linki. 10 okrutnych rzeczy, jakie zrobiliśmy NPC-om

Karol Laska

31

Just Cause – przyczepianie ludzi do obiektów za pomocą linki

Nie przecierajcie oczu ze zdumienia, to nie Spider-Man. To Rico Rodriguez. - 10 okrutnych rzeczy, jakie gracze zrobili NPC-om w grach - dokument - 2020-07-22
Nie przecierajcie oczu ze zdumienia, to nie Spider-Man. To Rico Rodriguez.

Parę słów o grze

Just Cause to sandbox co się zowie, a kolejne części różnią się od pozostałych oprawą graficzną i paroma pomniejszymi usprawnieniami. Każda odsłona gry to istna definicja chaosu, przesłaniającego nawet warstwę fabularną, która koniec końców okazuje się zwykłym pretekstem. Pretekstem do tego, by niszczyć elementy otoczenia, przy okazji sprawdzając wytrzymałość psychofizyczną mieszkańców okolicy. Aktu destrukcji dokonuje Rico Rodriguez – kultowy już bohater o mizernym kręgosłupie moralnym.

Typ okrucieństwa

Rico ma coś, czego nie ma nikt inny – pewien charakterystyczny element swego wyposażenia pozwalający na wiele kreatywnych rodzajów demolki. Mowa o lince z hakiem, czyli takim współczesnym odpowiedniku lassa. Z tym wyjątkiem, że przyrząd ten jest sam w sobie śmiertelnie niebezpieczny. Głupio byłoby więc tego nie wykorzystać.

Wspomnianą kotwiczką trzeba zwykle połączyć dwa cele. Na jednym końcu niemal zawsze znajduje się człowiek, w tym przypadku niech będzie to śpiewający w środku miasta muzykant. Drugą końcówkę należy zaczepić o wybraną powierzchnię bądź obiekt – najlepiej ruchomy. Sprawdzonym wyborem wydaje się samochód – wtedy to muzyk wyskoczy w stronę słońca z prędkością kamyka wystrzelonego z procy. Nie musi być to jednak czysta sztuka dla sztuki i taki rodzaj mordu może stać się użyteczny. Wystarczy przypiąć przechodnia do plecaka odrzutowego i wystrzelić go w stronę wrogiej bazy wojskowej. Upieczemy wtedy dwie pieczenie przy jednym ogniu.

Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2

PC PlayStation Xbox
Data wydania: 26 października 2018
Red Dead Redemption 2 - Encyklopedia Gier
9.3

GRYOnline

8.8

Gracze

9.2

Steam

9.6

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

43

Karol Laska

Autor: Karol Laska

Swoją żurnalistyczną przygodę rozpoczął na osobistym blogu, którego nazwy już nie warto przytaczać. Następnie interpretował irańskie dramaty i Jokera, pisząc dla świętej pamięci Fali Kina. Dziennikarskie kompetencje uzasadnia ukończeniem filmoznawstwa na UJ, ale pracę dyplomową napisał stricte groznawczą. W GOL-u działa od marca 2020 roku, na początku skrobał na potęgę o kinematografii, następnie wbił do newsroomu, a w pewnym momencie stał się człowiekiem od wszystkiego. Aktualnie redaguje i tworzy treści w dziale publicystyki. Od lat męczy najdziwniejsze „indyki” i ogląda arthouse’owe filmy – ubóstwia surrealizm i postmodernizm. Docenia siłę absurdu. Pewnie dlatego zdecydował się przez 2 lata biegać na B-klasowych boiskach jako sędzia piłkarski (z marnym skutkiem). Przesadnie filozofuje, więc uważajcie na jego teksty.

To jakim typem łobuza jesteście w grach? Nikomu nie powiemy!

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl