Zwolnienia u twórców strzelaniny Homefront
Firma THQ zwolniła ponad 30 osób zatrudnionych w zespołach deweloperskich Volition (Red Faction, Saints Row) i Kaos Studios (Homefront).
Firma THQ zwolniła ponad 30 osób zatrudnionych w zespołach deweloperskich Kaos Studios (Homefront) i Volition (Red Faction, Saints Row).
Wypowiedzenia otrzymało 17 członków ekipy Kaos Studios, która przed kilkunastoma dniami dostarczyła na rynek wątpliwej jakości strzelaninę Homefront. Pozostałych 80 osób będzie kontynuować pracę nad zawartością dodatkową oraz łatkami dla gry. Do ich zadań zaliczana jest również pre-produkcja kolejnych planowanych tytułów. Przyczyna decyzji THQ leży w chęci dostosowania rozmiarów studia do jego aktualnych potrzeb.
Homefront
W tym miejscu rodzi się pytanie, czy przypadkiem za zwolnieniami pracowników Kaos Studios nie stoi bardzo słaba jakość Homefronta. Gra została dosłownie zmiażdżona przez krytykę, choć nie przeszkodziło jej to w osiągnięciu wysokiej sprzedaży (milion egzemplarzy w ciągu kilku pierwszych dni). Można jednak założyć, że był to efekt przede wszystkim sprawnie poprowadzonej kampanii reklamowej, której uległo wielu nieświadomych graczy.
Podobnie firma THQ tłumaczy zwolnienie 16 specjalistów studia Volition, w związku z czym pieczę nad grami Red Faction: Armageddon i Saints Row: The Third sprawuje obecnie 220 osób.

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Tobi - ale wlasnie fajnosc HF jak i Crysisa na multi polega na tym ze to kopia COD - wejdz do gry, strzelaj i wygrywaj, wiecej nie trzeba. Jakie sa wielkie roznice miedzy multi COD a Crysisem? Chyba minimalne bo CODa nie tykalem od roku, Crysis na poczatku byl fajny a potem zawialo nuda przez:
- styl Codowski
- inne typy gier dopiero na wysokich levelach (kto to wymyslil? Moze wpadnijcie na odblokowywanie multi za skonczenie gry na Veteran/Legendary/Realistic/itd)
- raz giniesz szybciej, zas przeciwnik wolniej
- lagi/jakosc polaczen na 360
- wg mnie mapki sa slabe, najlepsza jak dla mnie mapa z dema - dach wierzowca, reszta to zapewnie kopia z singla bo cmentarz odwiedzilem w SP jak i MP
Grze brakuje wiekszej roznorodnosci
Econochrist Senator
kazimek właśnie sam sobie odpowiedział na pytanie.
Dzięki trybom nanokombinezonu gra zyskuje tę świeżość.
Dzięki osobnym modułom definiującym jego zastosowania.
Koktajl wybacz ale ja sobie nie wyobrażam, żeby zrobili lepsze mapy do multi.
Pisze to z całym przekonaniem - dawno nie grałem na fajniejszych mapach.
Zmienna wytrzymałość nasza i przeciwników którzy czasem są kuloodporni,
lagi i problemy z połączeniem, "Serwer jest pełny" kiedy na prawdę nie jest.
Tak, zgoda. To są moim zdaniem jedyne kluczowe problemy w multi Crysis 2.
Narzekasz, na "styl Codowski" ale powiedz mi, co innego można dodać do multi w grze FPS?
Pewne elementy zostały zdefiniowane dzięki COD4 i teraz tworzą standardy.
Nawet tak chwalony przez wszystkich (mnie również) Battlefield 3
będzie zwykłą kopią COD z dodanymi pojazdami. Lepiej się pogódźcie.
Myślę, że nie prędko będziemy świadkami prawdziwej rewolucji
więc póki co trzeba się cieszyć takimi małymi ewolucjami.
Kiedyś przyjdzie ten dzień.
kazimek Generał

TobiAlex
To powiedz mi prosze czym sie rozni multi COD od C2 poza nanokombinezonem
xittam Generał
homefront byłby fajny gdyby nie to, że pomysł na grę wtórny - Hours of Victory, World in Conflict - i spieprzona optymalizacja. Liczę na jakieś DLC z wersją goty i wtedy zakupię.
Koktajl Mrozacy Mozg Legend

Eko - jest zbyt duzo gier ala COD a malo gier, jak rowniez dobrych podonych do ET/BC/BF/RTCW