Dziś piszemy m.in. o zapowiedzi dodatku Primal do gry The Hunter, oczekiwaniach Chrisa Robertsa odnośnie zbiórki na rzecz Star Citizen oraz łatce do pecetowej wersji Far Cry 4. Witamy w wieściach ze świata - codziennej porcji krótkich wiadomości.
Łukasz Szliselman
Promocja dnia (do godziny 19:00 w środę, 26.11):
Oferty tygodniowe (do godziny 19:00 w poniedziałek, 1.12) – obniżka cen 32 tytułów, WWW
The Hunter – darmowy symulator łowiectwa z 2009 roku do studia Avalanche (seria Just Cause) – doczeka się dodatku z dinozaurami w roli głównego dania. W odróżnieniu od podstawowej wersji gry, The Hunter: Primal będzie wymagał uiszczenia jednorazowej płatności. W zamian za to, produkcja zaoferuje ulepszoną grafikę i dźwięk oraz usprawnione AI zwierząt. Tytuł ukaże się jeszcze przed Bożym Narodzeniem.
Do tej pory fani Star Citizen przekazali twórcom gry niemal 63 miliony dolarów – do kwoty tej brakuje zaledwie około 10 tysięcy dolarów. Chris Roberts spodziewa się, że ostatecznie zbiórka społecznościowa przekroczy próg 100 milionów dolarów. Patrząc na niesłabnące tempo finansowania można wierzyć, że faktycznie tak się stanie.
Pecetowa wersja gry Far Cry 4 otrzymała aktualizację z numerem 1.4.0. Zgodnie z opisem na Steamie, łatka naprawia błąd związany z wyświetlaniem czarnego ekranu, gdy do wejścia USB podłączone są pewne urządzenia zewnętrzne, oraz szarego ekranu, pojawiającego się po ukończeniu misji Outpost Master.
Prace nad fanowskim remake’iem gry Vampire the Masquerade: Bloodlines na silniku Unity zostały wstrzymane, po tym, jak jego twórcy otrzymali list od prawników studia CCP (obecnego właściciela marki), nakazujący skasowanie projektu oraz wszelkich nawiązań i materiałów z oryginału. Remake miał nie tylko odświeżyć grafikę, ale i poprawić liczne błędy trapiące produkcję nieistniejącego już studia Troika Games. Autorzy projektu, grupa Vaulderie, próbują znaleźć sposób na kontynuowanie prac, ale póki co nie mogą zdradzić szczegółów.
Studio Irrational Games (twórcy m.in. System Shock 2, Freedom Force, BioShock, BioShock Infinite) ponownie rozpoczęło rekrutację. Po wcześniejszej redukcji etatów do zaledwie piętnastu oraz związanej z tym sporej reorganizacji zespołu, deweloper rozpoczął poszukiwania ludzi na dwa stanowiska – menedżera IT i starszego programisty. Ten drugi powinien mieć doświadczenie w obsłudze silnika Unreal 3 i 4, co może sugerować, że Irrational Games zamierza stworzyć grę bazującą na najnowszej technologii firmy Epic Games.
Polecamy Waszej uwadze najnowsze obrazki w galeriach…
…a także najnowsze filmy z gier:
Data wydania: 16 listopada 2004
GRYOnline
Gracze
Steam
1