Data wydania: 2 kwietnia 2015
Kompletna, ulepszona edycja bestsellerowego RPG akcji studia From Software, która ukazała się pierwotnie na początku 2014 roku na PC, Xboksie 360 oraz PlayStation 3. Akcja gry przenosi nas ponownie do ponurego świata fantasy, gdzie staramy się odnaleźć remedium na klątwę, jaka nęka naszego bohatera.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Dark Souls II: Scholar of the First Sin to ulepszona wersja gry Dark Souls II z marca 2014 roku. Tytuł pierwotnie ukazał się na konsolach PlayStation 3, Xbox 360 i komputerach osobistych, natomiast w 2015 roku wypuszczono rzeczoną wersję na PlayStation 4, Xboksa One, Xboksa 360, PlayStation 3 i PC-ty. Wydanie to wykorzystuje możliwości oferowane przez najnowsze urządzenia firm Sony i Microsoft, posiadając ulepszoną oprawę graficzną (także na PC dzięki bibliotekom DirectX 11) i dźwiękową oraz zwiększony limit graczy podczas sesji online. Dodatkowo edycja Dark Souls II: Scholar of the First Sin zawiera wydane wcześniej rozszerzenia (Crown of the Sunken King, Crown of the Old Iron King oraz Crown of the Ivory King), a także może pochwalić się usprawnionym balansem, rozszerzoną fabułą, kolejnymi postaciami NPC i lepszymi opisami przedmiotów. Funkcje te zostały udostępnione także użytkownikom pierwotnego wydania Dark Souls II, w ramach aktualizacji 1.10.
Gra przenosi nas do ponurego świata fantasy znanego z Dark Souls, którego akcja toczyła się w krainie znanej jako Lordran. Tym razem jednak odwiedzamy inne jego rejony i robimy to w skórze nowego bohatera. Historia śmiałka i samego uniwersum została podana w typowy, niechronologiczny i poszatkowany sposób. Poznają ją więc tylko osoby, które wyłapią wszystkie poszlaki ukryte w dialogach, a nawet opisach przedmiotów i ułożą je w całość.
Druga część Dark Souls jest kontynuacją pomysłów z pierwowzoru. Podczas rozgrywki przemierzamy więc labirynt powiązanych ze sobą lokacji w poszukiwaniu remedium na klątwę, jaka nęka bohatera. Najważniejsze aspekty zabawy to eksploracja, walka oraz rozwój postaci. Każde starcie, nawet ze zwykłym wrogiem, stanowi niemałe wyzwanie i czasami wymaga paru prób. Powtarzanie scen i uczenie się gry jest wpisane w rozgrywkę.
Wraz z postępami w zabawie nasz bohater nabywa doświadczenie, dzięki czemu staje się coraz potężniejszy. Gracze posiadają pełną swobodę w kształtowaniu jego ścieżki rozwoju i sami mogą dopasować jego statystyki. Duże znaczenie ma także dobór broni, gdyż niemal każda z nich oferuje zupełnie inne formy ataku. Standardowo w grze pojawiają się także dziedziny magiczne – piromancja, cuda i inne formy rzucania zaklęć.
W porównaniu z pierwowzorem znacznemu ulepszeniu i rozbudowaniu uległ tryb wieloosobowy. Teraz system bazuje na strukturze serwerowej, co poprawiło jakość rozgrywki i umożliwiło rozbudowanie jej o parę funkcji. Stałą częścią trybu online jest motyw pisania i odczytywania podpowiedzi zostawianych w świecie gry przez innych graczy. Ważne zmiany zaszły także w kwestii oprawy graficznej- gra korzysta z nowego, znacznie lepszego silnika.
Autor opisu gry: Kamil Zwijacz
Platformy:
PC Windows
Xbox 360
PlayStation 4
PlayStation 3
Xbox One
Producent: FromSoftware
Wydawca: Bandai Namco Entertainment
8GIER
Seria gier RPG akcji, ciesząca się wśród wielu graczy mianem kultowej. Za jej stworzenie odpowiada japońskie studio FromSoftware, a cały cykl nierozerwalnie wiąże się z Hidetaką Miyazakim, który pełnił funkcję dyrektora produkcji przy większości odsłon.
15 lipca 2024
Seria Dark Souls wsławiła się wysokim poziomem trudności, uczącym pokory i cierpliwości. Inspirowane nią gry soulslike starają się również nie dawać taryfy ulgowej, czasem stanowiąc większe, a czasem mniejsze wyzwanie od dzieł FromSoftware.
11 maja 2019
Od chwili swego debiutu, Sekiro: Shadows Die Twice wywołuje tyleż zachwytów, co frustracji. Część graczy uważa je przy tym za najtrudniejszą grę From Software, podczas gdy inni sądzą, że jest ona łatwiejsza od poprzedniczek. Sprawdziliśmy, kto ma rację.
12 kwietnia 2015
Scholar of the First Sin to nowa edycja Dark Souls II, w której From Software nie ograniczyło się do liftingu graficznego. Fani dostają grę, która ponownie ich zaskoczy.
31 marca 2015
W kwietniu nie uświadczymy przesadnej ilości ciekawych premier, za to gry, które pojawią się na rynku, zapewnią wiele godzin naprawdę dobrej zabawy. Rozpiętość gatunkowa jest spora, dla każdego coś miłego.
Hidetaka Miyazaki, twarz studia FromSoftware, w jednym z wywiadów – ku zaskoczeniu fanów – wymienił krytykowane Dark Souls 2 jako tę grę, która w znaczący sposób przyczyniła się do rozwoju i sukcesu Elden Ringa, jak również do zbudowania tożsamości firmy.
gry
Marcin Przała
24 lutego 2024 11:57
Gracze, których ominęła trylogia Dark Souls (bądź którakolwiek z części tej serii), mają teraz dobrą okazję do nadrobienia zaległości. Cykl od studia FromSoftware został objęty promocją Steam Summer Sale.
gry
Michał Ciężadlik
3 lipca 2023 14:20
Serwery Dark Souls 2: Scholar of the First Sin na PC znów działają. Studio FromSoftware poinformowało jednak, że oryginalne Dark Souls na zawsze już zostało pozbawione funkcji sieciowych. AKTUALIZACJA: wersja Remastered uratowana.
gry
Hubert Śledziewski
10 listopada 2022 00:33
Społeczność związana z serią Dark Souls zapowiedziała powrót corocznego wydarzenia Return to Drangleic, które ma pomóc nowym graczom rozpocząć przygodę z cyklem, a konkretnie z jego drugą odsłoną. Z uwagi na premierę Elden Ring event rozpocznie się wcześniej niż zwykle.
gry
Hubert Śledziewski
29 grudnia 2021 19:27
Ukazała się nowa wersja (11.5) projektu SOTFS Ascended Mod RPG, czyli jednej z najlepszych modyfikacji do Dark Souls II: Scholar of the First Sin. Projekt zmienia kampanię oraz wzmacnia elementy RPG.
Pliki do gier
Adrian Werner
30 lipca 2021 14:07
Niedawno pisaliśmy, że Dark Souls Trilogy trafi wreszcie do Europy, a Bandai Namco przygotowało kolejną ciekawostkę. Pakiet otrzyma również edycję kolekcjonerską. W zestawie znajdziemy między innymi figurkę i soundtrack. Ale tanio nie będzie.
gry
Konrad Serafiński
19 stycznia 2019 12:30
Świetna wiadomość dla wszystkich miłośników umierania w grach From Software. Właśnie potwierdziły się informacje, że Dark Souls Trilogy trafi na rynek europejski. I nastąpi to już niedługo. Chętni na wszystkie części serii wraz z dodatkami w jednym pudełku?
gry
Konrad Serafiński
12 stycznia 2019 14:30
Studio From Software pochwaliło się, że sprzedało na całym świecie ponad 8 mln egzemplarzy gier z serii Dark Souls. Wynik ten obejmuje konsolowe i PC-towe wydania Dark Souls i Dark Souls II.
gry
Kamil Zwijacz
30 czerwca 2015 13:01
Zespół From Software umieścił aż dwa swoje hity w pierwszej dziesiątce bestsellerów handlu detalicznego w Zjednoczonym Królestwie. Bloodborne i nowe wydanie Dark Souls II podbijają serca Wyspiarzy.
gry
Przemysław Zamęcki
7 kwietnia 2015 11:38
Dzisiaj w Polsce ma miejsce premiera gry Dark Souls II: Scholar of the First Sin. Jest to odświeżona i najbardziej kompletna edycja ubiegłorocznego hitu studia From Software. Produkcja została wydana w naszym kraju przez firmę Cenega w polskiej kinowej wersji językowej na PC, PlayStation 4, PlayStation 3, Xboksie One oraz Xboksie 360.
gry
Marcin Skierski
2 kwietnia 2015 09:50
Popularne pliki do pobrania do gry Dark Souls II: Scholar of the First Sin.
trainer Dark Souls II: Scholar of the First Sin - v1.01 +25 TRAINER - 9 kwietnia 2015
trainer Dark Souls II: Scholar of the First Sin - v1.01 +24 TRAINER - 9 kwietnia 2015
mod Dark Souls II: Scholar of the First Sin - Enemy Randomizer v.24022018. - 6 lipca 2018
mod Dark Souls II: Scholar of the First Sin - SOTFS Ascended Mod RPG v.18.2 - 6 lutego 2022
mod Dark Souls II: Scholar of the First Sin - SOTFS Dualshock 4 Interface Icons v.1.1 - 4 listopada 2018
mod Dark Souls II: Scholar of the First Sin - SainTShade - A ReShade v.0.1 - 2 września 2018
mod Dark Souls II: Scholar of the First Sin - Seeker of Fire v.2.0.8.3 - 3 listopada 2024
mod Dark Souls II: Scholar of the First Sin - Vestiges v.1.0 - 20 stycznia 2020
mod Dark Souls II: Scholar of the First Sin - Double Click and Borderless QOL v.1.2 - 29 lutego 2020
mod Dark Souls II: Scholar of the First Sin - Blue Acolyte v.2.05 - 8 lutego 2023
Wymagania sprzętowe gry Dark Souls II: Scholar of the First Sin:
PC / Windows
Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i3 2100 3.1 GHz/AMD A8 3870 3.6 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 465/Radeon HD 6870 lub lepsza, 23 GB HDD, Windows 7(SP1)/8.1 64-bit.
Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i7 2600 3.4 GHz/AMD FX 8150 3.6 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 750/1 GB Radeon HD 7850 lub lepsza, 23 GB HDD, Windows 7(SP1)/8.1 64-bit.
Średnie Oceny:
Średnia z 12 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.
Średnia z 1063 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
"Bardzo pozytywne"
Średnia z 76818 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
ereboss
Ekspert
2023.07.18
Po ograniu Dark Souls Remastered, nastawiałem się na drugą cześć pozytywnie. Po spędzeniu z nią 73 godzin, stwierdziłem że mi wystarczy i minie jeszcze sporo czasu zanim do niej wrócę. Dark Souls 2 jest to czwarta gra od FromSoftware którą ogrywam i zauważyłem taki mały schemacik ich gier. Bloodborne i Dark Souls 1 mają "zbitą" mapę świata, wbrew pozorom lokacje są blisko siebie jest pełno tajnych przejść i można bardzo szybko przemierzać mapę i biegnąc do bossów. Dark Souls 2 i Sekiro mają bardziej rozlazłą strukturę świata i tych tajemnych przejść skracających drogę jest nieco mniej. I tu dochodzimy do pierwszego problemu Dark Souls 2, ale to tylko jedna z wad których jest oczywiście więcej. Tak jak wspominałem Sekro i Dark Souls 2 są mają rozlazłe mapy, tylko że w Sekiro zostało to rozegrane lepiej, widocznie nauczyli się na błędach po Dark Souls 2. Problemem są ogniska, a raczej rzadkość ich występowania połączona z dużą ilością przeciwników których trzeba pokonać po dordzę aby dostać się do Bossa. Jeszcze jak by te ogniska zostawić i zmniejszyć ilość przeciwników to pół biedy, ale nie raz zdarzy się tak że dojście do bossa jest trudniejsze niż sama walka z nim absurd. Powoduje to że gra jest trudna w głupi sposób. Kolejną głupotą z tym związaną są animacje. Gdy przechodzimy przez mgłę to przez 2-3 sekundy jesteśmy cały czas podatni na ataki i powoduje to że nie możemy przejść przez mgłę bo zwykli przeciwnicy nas atakują i trzeba najpierw ich pokonać aby iść do bossa. To samo tyczy się otwierania skrzynek czy używania dźwigni. Animacja nie chroni nas przed atakiem w pierwszych 2-3 sekundach. Wrócę jeszcze do Bossów. Pojedynczy bosowie są dosyć łatwi. Byłem lekko w szoku że większość bossów pojedynczych pokonywałem za 2-3 razem. Ale nie można tego samego powiedzieć o kilku bossach na raz. Są oni potężnie irytujący, szczególnie takich 3 strażników w jednej twierdzy. Koleinie sztucznie utrudnianie gry. Kolejną taką wadą którą mnie irytowała jest levelowanie. Aby podnieść poziom trzeba cofnąć się do początkowej lokacji, nie można levelować przy dowolnym ognisku. Sama struktura świata nie jest zła. Jest on różnorodny, jest co zwiedzać, tylko te wady... . Bossów też jest dużo. Fabuła jest jak zwykle ukryta i trzeba ją szukać, lub obejrzeć na YT. Reasumując uważam że DS 1 jest lepsze, rzucę nawet stwierdzenie że DS 2, najmniej mi się podobało ze wszytych gier od FormSoftware. Mam nadzieje że Dark Souls 3 poprawi błędy drugiej części. Daje 7.0 nie polecam, ale też nie zniechęcam. Grę ogrywałem na XSX w 60 FPS, gra nie posiadała błędów. Taka ciekawostka zginąłem około 700 razy i wbiłem 233 lvl.
gutosaw
Ekspert
2023.01.13
+++Projekt lokalizacji ++Dużo możliwych stylów rozgrywki ++System rozwoju postaci ++Dużo broni, wiele unikalnych ataków ++Wciągająca +Design przeciwników + Możliwość ulepszania ekwipunku +Przedmioty zużywalne +Wielkość map +Bossowie z dodatków +Mechanika śmierci +Klimat świata i historia o cykliczności +Główne postaci +Muzyka ---Hitboxy --Nieciekawy system walki --Sporo nieciekawych bossów --Brak dziennika lub mapy --Postaci poboczne -Irytujące przepaści -Ukryta fabuła -Brak muzyki przy eksploracji -System utraty dusz -Szukanie ekwipunku nie daje frajdy -Nadto przerysowany design -Drobne błędy
Jakub Mirowski
GRYOnline.pl Team
2021.12.01
Przez pierwszą połowę to gra zwyczajnie średnia, i winą za to można obarczyć przede wszystkim mniej spójny projekt świata i bossów, którzy rzadko kiedy stanowią poważne wyzwanie. Rozkręca się wraz z dotarciem do wspaniałego zamku Drangleic i potem tylko nabiera rumieńców. Swój prawdziwy potencjał Dark Souls II odkrywa jednak dopiero z DLC: piekielnie trudnymi, gruntownie przemyślanymi (w większości), z wyśmienitym klimatem. Potyczki z Sir Alonnem, Spalonym Królem Kości Słoniowej czy Rycerzem Oparów to niesamowite starcia, nawet jak na standardy serii, która tego typu momentów ma w końcu masę.
wwad
Ekspert
2016.08.25
Musiałem w tą grę zagrać bo by się nie godziło ominąć ten tytuł jako że bardzo lubię tego typu klimaty w grach i wrażenia mam mieszane a może nawet negatywne.Zaczął bym od tego że gra jest zupełnie inna niż wszystkie, ma swój klimat i urok nawet może by mi to ciągłe umieranie nie przeszkadzało gdyby nie jeden detal po śmierci lub skorzystaniu z ogniska przeciwnicy się od nowa respią na swoich lokacjach irytujące jak dla mnie. By gdzieś dojść trzeba się liczyć z wielokrotnym przechodzeniem identycznie tego samego a tego bardzo bardzo bardzo nie lubię więcej niż 2ukrtnie mnie już nudzi a tu nie raz na 5 razach się nie kończy ale to bym jeszcze w tej grze zniósł.Druga sprawa to Sterowanie myszą i klawiaturą woła o pomstę do nieba tak słabo to nawet z 15 czy 20 lat temu się gier nie robiło pod względem sterowania bohaterem. Ale na szczęście mam porządny sprzęt którym można to sknocenie po 1h kombinowania ogarnąć i dałem rady grać w prawdzie dalekie to było od standardów ale się dało. Jak mi ktoś teraz powie że Gothic jest toporny w sterowaniu odeśle go do tej gry bije go po stokroć ;] Padem grał nie będę bo nie lubię w takie gry. Po dłuższym czasie w grze w której walka ma być najważniejsza doszedłem do wniosku że ginę przez to denne sterowanie a nie przez brak umiejętności co niestety zmusiło mnie do refleksji. Ogólnie pograłem z 10 godzin i nie mam ochoty dalej. Nielogiczne sterowanie mysz+klawiatura, dziwne ruchy bohatera bardzo nie precyzyjne, konsolowy interfejs, brak dziennika zadań nakreślającego fabułę, jakiejś mapy choćby globalnej świata w grze mnie skutecznie odstraszyło. Jak dobrze wiadomo to nie gra dla każdego i na to wychodzi że nie dla mnie. Jestem już na takie gry za stary, nie mam czasu i za wiele podobnych gier już ograłem by mnie to hardcorowe granie cieszyło. Za pomysł na grę daję 4,5. Za sterowanie obcinam całą resztę od oceny.Powodzenia wszystkim którzy dają radę :) ja się poddaję.
mastarops
Ekspert
2016.07.22
Ukończyłem i jestem na świeżo, gra oczywiście bardzo mi się spodobała, wessała wręcz te sto parę godzin minęło szybciej niż 20 w innej grze. Czemu gra jest super wiadomo: klimat, walki, w miarę różnorodny świat. Obcinam jednak ocenę za kilka kroków wstecz w stosunku do jedynki:- bossowie są zdecydowanie mniej różnorodni, podobnie jak przeciwnicy. Większość to . Dosłownie chyba ze 2-3 razy widząc bossa powiedziałem WOW.- świat, mam wrażenie, że połowa lokacji Dodatkowo możemy zapomieć o wspaniałej budowie jedynki, gdzie poruszaliśmy się skrótami i lokacje super się łączyły, tu świat jest bardziej rozległy i jakby płaski, bez teleportacji od początku gra była by zbyt męcząca.W ogóle to jak by się zastanowić to pomysły na lokacje jak w Mario jakimś. A więc mamy (lekkie nie znaczące spoilery, w kwestii ogólnego opisu lokacji):A "najśmieszniejszy" ostatni boss DLC Największą wadą gry jest dla mnie system parowania graczy w multiplayer jest on uzależniony od ilości wszystkich zdobytych dusz, a więc jeśli lubisz grindować, bądź często giniesz (stracone dusze też się liczą) możesz mieć naprawdę duże problemy ze znalezieniem partnera do pomocy (za to jest więcej niż poprzednich częściach sumonów NPC). Rozwiązaniem tego problemu wg twórców jest specjalny pierścień (który ciężko dostać) który powoduje, że nie zdobywasz dusz za przeciwników, ani za bossów... totalna głupota w mojej opinii. Rozumiem jaki był zamysł tego pomysłu (pewnie, ze by nie było bardzo nisko poziomowych postaci w wypasionym mega sprzętem w multiplayer polujących na zielonych graczy).Grę oczywiście polecam :)
xKoweKx [stalker.pl]
Ekspert
2024.08.02
ereboss
Ekspert
2023.07.18
Krzysiek Kalwasiński
GRYOnline.pl Team
2022.06.30
Messerschmitt
Ekspert
2020.11.26
MadtPL
Ekspert
2019.05.06
Jakub Błażewicz
GRYOnline.pl Team
2016.11.14
Łukasz Wiśniewski
GRYOnline.pl Team
2016.04.07
Ocena OpenCritic
96% rekomendacji (45)
PlayStation Universe
Neil Bolt
GameSpot
Justin Clark
COGconnected
Nicholas Plouffe
Game Informer
Tim Turi
ZTGD
Drew Leachman
ereboss Konsul
Po ograniu Dark Souls Remastered, nastawiałem się na drugą cześć pozytywnie. Po spędzeniu z nią 73 godzin, stwierdziłem że mi wystarczy i minie jeszcze sporo czasu zanim do niej wrócę. Dark Souls 2 jest to czwarta gra od FromSoftware którą ogrywam i zauważyłem taki mały schemacik ich gier. Bloodborne i Dark Souls 1 mają "zbitą" mapę świata, wbrew pozorom lokacje są blisko siebie jest pełno tajnych przejść i można bardzo szybko przemierzać mapę i biegnąc do bossów. Dark Souls 2 i Sekiro mają bardziej rozlazłą strukturę świata i tych tajemnych przejść skracających drogę jest nieco mniej. I tu dochodzimy do pierwszego problemu Dark Souls 2, ale to tylko jedna z wad których jest oczywiście więcej. Tak jak wspominałem Sekro i Dark Souls 2 są mają rozlazłe mapy, tylko że w Sekiro zostało to rozegrane lepiej, widocznie nauczyli się na błędach po Dark Souls 2. Problemem są ogniska, a raczej rzadkość ich występowania połączona z dużą ilością przeciwników których trzeba pokonać po dordzę aby dostać się do Bossa. Jeszcze jak by te ogniska zostawić i zmniejszyć ilość przeciwników to pół biedy, ale nie raz zdarzy się tak że dojście do bossa jest trudniejsze niż sama walka z nim absurd. Powoduje to że gra jest trudna w głupi sposób. Kolejną głupotą z tym związaną są animacje. Gdy przechodzimy przez mgłę to przez 2-3 sekundy jesteśmy cały czas podatni na ataki i powoduje to że nie możemy przejść przez mgłę bo zwykli przeciwnicy nas atakują i trzeba najpierw ich pokonać aby iść do bossa. To samo tyczy się otwierania skrzynek czy używania dźwigni. Animacja nie chroni nas przed atakiem w pierwszych 2-3 sekundach. Wrócę jeszcze do Bossów. Pojedynczy bosowie są dosyć łatwi. Byłem lekko w szoku że większość bossów pojedynczych pokonywałem za 2-3 razem. Ale nie można tego samego powiedzieć o kilku bossach na raz. Są oni potężnie irytujący, szczególnie takich 3 strażników w jednej twierdzy. Koleinie sztucznie utrudnianie gry. Kolejną taką wadą którą mnie irytowała jest levelowanie. Aby podnieść poziom trzeba cofnąć się do początkowej lokacji, nie można levelować przy dowolnym ognisku. Sama struktura świata nie jest zła. Jest on różnorodny, jest co zwiedzać, tylko te wady... . Bossów też jest dużo. Fabuła jest jak zwykle ukryta i trzeba ją szukać, lub obejrzeć na YT. Reasumując uważam że DS 1 jest lepsze, rzucę nawet stwierdzenie że DS 2, najmniej mi się podobało ze wszytych gier od FormSoftware. Mam nadzieje że Dark Souls 3 poprawi błędy drugiej części. Daje 7.0 nie polecam, ale też nie zniechęcam. Grę ogrywałem na XSX w 60 FPS, gra nie posiadała błędów. Taka ciekawostka zginąłem około 700 razy i wbiłem 233 lvl.
thalar Pretorianin
Mam wersję "DS2: SotFS" i pomimo tego gdy sprawdzam sobie czasami na YT jak inni przechodzą coś, co sam już przeszedłem (nie na odwrót), to wygląda mi na to, że są jakieś różne wersje SotFS.
Na przykład już na samym starcie w samouczku (Przedsionek) widzę, że inni mają w jednym miejscu bazyliszki, a ja mam tam zwykłych ludzi. U innych jest posąg blokujący jakąś ścieżkę, a u mnie tego posągu nie ma i mogę tam wejść.
Czy są jakieś różne wersje "SotFS"?
Wojownik Junior
Witajcie, mam problem, przy przechodzeniu dodatku Scholar of the First Sin, po pokonaniu Rycerza Oparów powinienem udać się do sir Alonne ale nie mam jak bo po wykorzystaniu 10 klinów kuźni jedenasty znajduje się podobno za sir Alonne, ale nie posiadam już żadnego gdyż zużyłem wszystkie, posiadam 10 dusz i żadnego klinu. Zbroja sir Alone się świeci ale nie można z nią wejść w interakcję. To bug czy gdzieś popełniłem błąd?
taffer33 Centurion
Przez możliwość oczyszczenia sobie lokacji z wrogów to jest najłatwiejszy i najprzyjemniejszy soulslike w jakiego grałem. Nie mówią o "oczyszczaniu" map, ale drogi od ogniska do bossa już jak najbardziej.
Admin Senator
Dark Souls II: Scholar of the First Sin - recenzje graczy