Trzecia część przygód CyberMychy w sprzedaży
Do kiosków i salonów prasowych na terenie całego kraju trafiła trzecia część gry zręcznościowo-logicznej "CyberMycha i więźniowie Drappa".
(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta / wydawcy / dystrybutora produktu i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)
Do kiosków i salonów prasowych na terenie całego kraju trafiła trzecia część gry zręcznościowo-logicznej "CyberMycha i więźniowie Drappa". Program kosztuje 15,90 zł i pozwala zmierzyć się z dwoma potężnymi władcami: królem gier strategicznych (epizod "Strategiczny błąd Crafta") oraz hersztem sportówek ("Komboz wybity z uderzenia"). Wędrówka CyberMyszy jest konsekwencją tragicznych wydarzeń, do jakich doszło we wrześniu ubiegłego roku.
Podczas komputerowych szaleństw kot Kod wklepał zły tajny kod i zamienił się w Drappa, nieustraszonego pogromcę gier i ich bohaterów. Wkrótce później porwał i uwięził wszystkich przyjaciół CyberMychy. Sympatyczny gryzoń od razu wyruszył im na pomoc - biedak wędruje do dziś. Po drodze korzysta ze swych niezwykłych umiejętności, a także pojedynkuje się z magicznymi stworami. Przestawia skrzynie, unika wilczy dołów i szuka tajnych przejść. Często też się śmieje, a powodów do radości dostarcza mu otaczający go kolorowy świat.
Po informacje o dotychczasowych produkcja z serii "CyberMycha i więźniowie Drappa" zapraszamy na stronę http://drapp.cybermycha.pl/.