Sacred 2 z obsługą Physx już pod koniec marca

Chłopaki z Ascaron obiecują, że pod koniec marca pojawi się uaktualnienie do gry Sacred 2 wprowadzające obsługę technologii Physx. A już dzisiaj, dzięki serwisowi PCGamesHardware możecie się przekonać, jak to będzie wyglądało.

Filip Grabski

Chłopaki z Ascaron obiecują, że pod koniec marca pojawi się uaktualnienie do gry Sacred 2 wprowadzające obsługę technologii Physx. A już dzisiaj, dzięki serwisowi PCGamesHardware możecie się przekonać, jak to będzie wyglądało.

Jakiś czas temu pecetowy Mirror’s Edge został wzbogacony o obsługę tej technologii, co sprawiło, że świat gry wypełnił się dodatkowymi elementami podlegającymi prawom fizyki. Mnóstwo mniejszych i większych detali co prawda nie wpływa na rozgrywkę, ale dodaje realizmu i ogólnie pojętej atrakcyjności. Podobnie ma być z Sacred 2. Physx miał się pojawić w oryginalnej wersji sklepowej, niestety twórcom zabrakło czasu na dopracowanie tego elementu, co było zresztą bezpośrednio związane z przejęciem firmy Ageia (twórców technologii) przez Nvidię. Ale lepiej późno niż wcale.

Sacred 2 wzbogacony o Physx będzie mógł się poszczycić dużo ładniejszymi efektami cząsteczkowymi, pogodowymi i zmienionym działaniem niektórych czarów. Mnóstwo małych elementów w świecie gry zacznie się poruszać – pogoda lub działania gracza sprawią, że otoczenie ożyje. Załączone obrazki dają niewielką próbkę tego, co będzie potrafiła „dopakowana” gra. Po więcej wrażeń zapraszamy na YouTube, gdzie został umieszczony filmik pokazujący możliwości Physx.

Sacred 2 z obsługą Physx już pod koniec marca - ilustracja #1

Sacred 2 z obsługą Physx już pod koniec marca - ilustracja #2

Lepszy Sacred 2 będzie dostępny tylko dla posiadaczy kart GeForce serii 8 lub wyższej – obliczenia dokonywane przez samo CPU (co oznaczałoby możliwość grania w „ufizycznioną” wersję gry posiadaczom Radeonów) okazały się być niewystarczające – na czterordzeniowym procesorze gra w najniższych ustawieniach nie przekraczała kilku klatek na sekundę. Gdy za fizykę zaś zabiera się karta Nvidii szybkość nie spadała poniżej 25 fpsów i generalnie działała sprawniej niż wersja bez Physx. Po wgraniu patcha, w grze pojawi się nowa opcja – physx „on” lub „off”. Wygląda na to, że warto czekać, by nominowane przez nas do plebiscytu Gra Roku 2008 Sacred 2 stało się lepszym tytułem.

Sacred 2: Fallen Angel

Sacred 2: Fallen Angel

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 2 października 2008

Informacje o Grze
7.6

GRYOnline

7.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
  • cdv Software Entertainment AG
  • PC
Podobało się?

0

Filip Grabski

Autor: Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

Zagraj w Immortal Cities: Nile Online

Następny
Zagraj w Immortal Cities: Nile Online

Tom Clancy's H.A.W.X. z dwoma dodatkowymi samolotami

Poprzedni
Tom Clancy's H.A.W.X. z dwoma dodatkowymi samolotami

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl