Premiera Brink we wrześniu?
Brink, bardzo ciekawie zapowiadająca się strzelanina studia Splash Damage (twórcy m.in. Enemy Territory), może stać się jednym z hitów tego roku. Tym ciekawszym, bo raczej niespodziewanym.
Brink, bardzo ciekawie zapowiadająca się strzelanina studia Splash Damage (twórcy m.in. Enemy Territory), może stać się jednym z hitów tego roku. Tym ciekawszym, bo raczej niespodziewanym.
O istnieniu tego tytułu dowiedzieliśmy się wiosną zeszłego roku. Brink to futurystyczny FPS dziejący się w odciętym od świata mieście nazwanym Arka. I jak to w przyszłości bywa – jest źle, a gracz musi się w tym wszystkim odnaleźć jako jeden mieszkańców metropolii. Ciekawostką jest tutaj bezbolesne połączenie świata off- i online – gracz jest częścią drużyny, która może być kierowana zarówno przez innych ludzi, jak i AI komputera. Początkowo mówiło się, że Brink zadebiutuje w kwietniu tego roku, ale jakiś czas później przesunięto premierę na szeroko pojętą „jesień 2010”. Dzisiaj zaś pojawiają się informacje dotyczące konkretnej daty premiery tej gry. Sklep GameStop zorganizował konkurs związany z grą Brink, w którym można wygrać wysokiej klasy zestaw gracza. A przy okazji pojawiła się tam informacja o dacie premiery tego tytułu – ma się on pojawić na PC, PS3 i X360 dokładnie 7 września 2010 roku. Informacja ta nie została potwierdzona przez twórców, pozostaje więc poczekać na oficjalne oświadczenie.
Zainteresowanych tematem zapraszamy do zapoznania się z czterema opatrzonymi polskimi napisami filmami pokazującymi grę w akcji:


GRYOnline
Gracze
Steam
Kalendarz Wiadomości
Komentarze czytelników
zanonimizowany652707 Generał
tytuł może okazać się dobry jeśli nie będzie tylko zwykłą przeróbką ET
szarzasty Legend

jedna z bardziej oczekiwanych przeze mnie gier. SD ufam całkowicie. Jeśli brink będzie choć w połowie tak genialny jak ET to nie ma bata - bedzie najlepsza grą tego roku.
zanonimizowany137897 Pretorianin
Gra wygląda bosko, ma duży potencjał, ale do premiery jeszcze zostało dużo czasu, więc cóż pozostało tylko czekać ;)