Nowy zwiastun gry Rage prezentuje arsenał
Odpowiedni arsenał to jeden z najważniejszych aspektów strzelanek pierwszoosobowych – wiedzą o tym doskonale weterani z id Software, pracujący obecnie nad grą Rage. W nowym zwiastunie konsolowej i pecetowej produkcji przedstawiono karabiny, strzelby i inne śmiercionośne zabawki, jakie gracze dostaną do rąk we wrześniu tego roku.
Szymon Liebert
Odpowiedni arsenał to jeden z najważniejszych aspektów strzelanek pierwszoosobowych – wiedzą o tym doskonale weterani z id Software, pracujący obecnie nad grą Rage. W nowym zwiastunie konsolowej i pecetowej produkcji przedstawiono karabiny, strzelby i inne śmiercionośne zabawki, jakie gracze dostaną do rąk we wrześniu tego roku.
Przemierzając pustkowia postrzelamy z karabinów, pistoletów, czy strzelby. Oprócz tych standardowych broni skorzystamy z przenośnych działek automatycznych, elektrycznej kuszy, czy samonaprowadzanego „bumerangu”.
Powyższy film nie zaskakuje nas niczym nowym, bo każda z broni pojawiła się już kiedyś w innych grach. Nie można jednak zapominać, że twórcy Dooma i Quake’a mają na koncie kilka prawdziwych klasyków w zakresie arsenału – w tym chociażby piłę, czy słynną dwururkę.
W samym Rage przeniesiemy się do świata przyszłości i przemierzymy zdewastowane pustkowia. Tim Willits, jeden z ważniejszych pracowników id Software, ujawnił niedawno, że kampania solowa pochłonie nas na co najmniej 15 godzin. Ważnym aspektem gry będzie grafika, stworzona na silniku id Tech 5.
Rage nadal wygląda świetnie, ale konkurencja nie próżnuje. Niedawno otrzymaliśmy widowiskowego Crysisa 2, a w tym roku pojawi się też Battlefield 3. Która z gier zostanie okrzyknięta najładniejszą? Dowiemy się za kilka miesięcy.
Więcej:Pudełkowa wersja Oblivion Remastered nie spełnia oczekiwań graczy. „Dziękuję, ale nie skorzystam”

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
Ambitny Łoś Legend

Bardzo podoba mi się płynność ruchów na tym gameplayu. Zawsze gra bardziej mnie wciąga jak jest "miękka", a nie twarda :)
zanonimizowany57898 Generał
Przeciez to Id - oni robia zawsze dobre gry, ale zawsze wedlug swoich starych schematow. Gra wyglada ladnie, chociaz od zapowiedzi nigdy nie bylo na mojej "top10 must have" bedzie pewnie dobry, solidy shooter i tyle. John to bystry gosc, ale jest jak Jobs - bardziej jest fanem tematu i legenda branzy niz wizjonerem. Jak widze zajawki z Rege'a to prawie widze Jobsa jak mowi, ze iPad2 ma tvout... rewolucja ;)
btw. co do gun'ow to Id ma chyba jednego kolesia od 20 lat, bo zawsze maja prawie ten sam zestaw i do tego bronie w grach Id sa zawsze jakies takie "nijakie" - ciezko byc pod ich wrazeniem po np. designie broni z Killzone 2/3 gdzie az sie milo patrzec na animacje przeladowania.
Dobra gra i tyle, ja tam chce B3 ;)
arturos74 Chorąży
Mnie troche dziwi brak widoku podczas strzelania z pozycji "lini celowniczej" w sesie ze szczerbinki który chyba obecnie jest standardem w tego typu grach. Ten ala kalach strzela tylko z wolnej reki jak bylo w L4D ... choc w szybkim Q3 to nie byla wada ale zaleta raczej .... Jak to sie mówi pozyjemy zobaczymy..
wcogram Generał
Widać mała otoczenia, wchodzisz uruchamiasz skrypt zabijasz fale wrogów idziesz dalej, wrogowie mają bardzo słaba AI. Jedyne trochę większe przestrzenie to tory wyścigowe i miasta, reszta to kwadraty 2x2 wchodzisz wychodzisz. Broń mało szczegółowa, tak samo dłoń bohatera, Gra działa bardzo płynnie, śmieszy ta statyczna kamera, fajne rozwiązanie z przykładaniem dłoni do oka podczas strzelania. DX9 na filmiku, Co to za błyski pod wieżyczką jak lufa kończy się w innym miejscu. Animacja przeciwników też mocno standardowa, Fizyki za bardzo nie widać chyba jako takiej nie będzie prócz rag-doll'u.
ID zawsze robiło gry oparte na silnikach, które były skokiem na przód pod względem technologii a tutaj niestety nic więcej co pokazują gry oparte na U3, CE3 nie ma. Gra będzie bardzo ładna, oby też fabuła trzymała poziom. Żadnego przełomu nie będzie, nadal stoimy w miejscu. Rage dostanie 8,5-10/10 to na bank.
Nie ma co oczekiwać nie wiadomo czego zrobili dobry silnik multiplatformowy, gra będzie wyglądać tak samo jak wszystkie inne tytuły robione przez najlepsze studia, oby port na PC miał dobrą optymalizację.
A ktoś wie jak ma wyglądać multi?
maxreal Centurion
Co jak co, ale animacja przeciwników po trafieniu jest rewelacyjna. Bardzo fajnie odwzorowany 'bullet-impact" o ile można to tak nazwać;)