Jumpgate: Evolution uruchomi się praktycznie na wszystkim

Codemasters ujawniło minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe dla nadchodzącego kosmicznego MMO autorstwa NetDevil. I jak się okazuje – teoretycznie gra działać będzie nawet na kilkuletnim komputerze.

Filip Grabski

5

Codemasters ujawniło minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe dla nadchodzącego kosmicznego MMO autorstwa NetDevil. I jak się okazuje – teoretycznie gra działać będzie nawet na kilkuletnim komputerze.

Jeśli jesteś chętny, by zanurzyć się w uniwersum pełnym odpicowanych kosmicznych myśliwców, potężnych krążowników i rozbudowanych stacji, musisz posiadać przynajmniej taki sprzęt:

  1. Pentium 4 1,4 Ghz (2 Ghz w przypadku Visty),
  2. 512 MB pamięci RAM (1 GB dla Visty),
  3. karta graficzna z 64 MB pamięci video.

Jak widać, nawet przeciętne laptopy mają sobie poradzić z Jumpgate: Evolution. By cieszyć się grą w pełnej krasie, musicie posiadać co najmniej:

  1. dwurdzeniowy procesor (min. Pentium D),
  2. 2 GB pamięci RAM,
  3. 256 MB pamięci na karcie graficznej.

Codemasters całkiem przytomnie twierdzi, że większa dostępność gry pod kątem wymagań sprzętowych oznaczać będzie większą ilość graczy. Przy okazji gra ma wspierać obsługę joypadów (w tym xboksowego kontrolera) oraz pełnoprawnych joysticków do gier lotniczych.

Jumpgate: Evolution połączy rozbudowaną ekonomię z ekscytującymi walkami w przestrzeni kosmicznej już w czerwcu tego roku.

Jumpgate: Evolution uruchomi się praktycznie na wszystkim - ilustracja #1
Taaak... to tego raczej nie zobaczysz na czteroletnim laptopie.
Jumpgate: Evolution

Jumpgate: Evolution

PC
Data wydania: Anulowana
Jumpgate: Evolution - Encyklopedia Gier

  • Codemasters Software
  • PC
Filip Grabski

Autor: Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko), choć nie stroni od pisania tekstów. W 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj, choć w międzyczasie polubił Switcha. Prywatnie ojciec, podcaster (od 2014 roku współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

Ekipa odpowiedzialna za Mortal Kombat rozważa odejście z firmy Midway

Następny
Ekipa odpowiedzialna za Mortal Kombat rozważa odejście z firmy Midway

Crytek zaprasza na darmowy tydzień z Crysis Wars

Poprzedni
Crytek zaprasza na darmowy tydzień z Crysis Wars

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
12

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl