Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 kwietnia 2011, 14:15

autor: Marcin Skierski

Brink na PC w podwójnej wersji językowej

Za kilkanaście dni w Europie zadebiutuje pierwszoosobowa strzelanina Brink, wyprodukowana przez studio Splash Damage. W Polsce wyląduje ona dzięki firmie Cenega, która właśnie ujawniła szczegóły na temat wersji językowych, w jakich gra zostanie u nas wydana.

Za kilkanaście dni w Europie zadebiutuje pierwszoosobowa strzelanina Brink, wyprodukowana przez studio Splash Damage. W Polsce wyląduje ona dzięki firmie Cenega, która właśnie ujawniła szczegóły na temat wersji językowych, w jakich gra zostanie u nas wydana.

Tym razem w najlepszej sytuacji są posiadacze pecetów, którzy będą mogli zdecydować o wyborze języka pomiędzy polskim a angielskim. Jeśli zaakceptują ten pierwszy wariant, przyjdzie im wysłuchać rodzimych głosów postaci (dubbing). Smakiem będą musieli obejść się użytkownicy PlayStation 3 oraz Xboksa 360, którzy dostaną jedynie angielską wersję.

Brink na PC w podwójnej wersji językowej - ilustracja #1

Opcja wyboru języka w danym tytule jest użyteczną, choć niekoniecznie oczywistą opcją we współczesnych produkcjach. Wystarczy wspomnieć o przypadku Crysis 2, gdzie taką możliwość otrzymali tylko właściciele PlayStation 3 i komputerów osobistych, podczas gdy na Xboksie 360 niejako zmuszono nas do słuchania polskich lektorów. Gracze preferujący oryginalne wydania nie przyjęli tej informacji z wielką aprobatą, tym bardziej cieszy więc postawa Cenegi na przykładzie pecetowego Brinka. Szkoda tylko, że konsolowcy nie dostali podobnego udogodnienia – tym razem zawiedzeni będą bowiem miłośnicy lokalizacji.

Tymczasem twórcy udostępnili nowy materiał filmowy wyjaśniający podstawy rozgrywki w Brink. Dowiadujemy się co nieco o trybach, mechanice zabawy, czy klasach postaci. Całość jest dostępna na łamach naszego serwisu w wersji z polskimi napisami.

Brink ukaże się 13 maja w Europie i trzy dni wcześniej w Stanach Zjednoczonych. Jest to tytuł nastawiony przede wszystkim na niczym nieskrępowaną rozgrywkę, odkładający warstwę fabularną na dalszy plan. Jego najważniejszym założeniem jest konieczność kooperacji. Towarzyszący nam żołnierze mogą być kierowani przez sztuczną inteligencję lub żywych ludzi. Rozgrywka została skonstruowana tak, by zatrzeć różnice między trybem dla jednego i wielu graczy. Dzięki temu każdy może w dowolnym momencie dołączyć do naszej gry, zastępując postać sterowaną przez AI.