Analitycy, pracujący dla brytyjskiej firmy o nazwie Screen Digest, przedstawili właśnie rezultaty swoich badań nad europejską sytuacją rynkową trzech obecnie najnowszych konsol stacjonarnych.
Radosław Grabowski
Analitycy, pracujący dla brytyjskiej firmy o nazwie Screen Digest, przedstawili właśnie rezultaty swoich badań nad europejską sytuacją rynkową trzech obecnie najnowszych konsol stacjonarnych.
Sony PlayStation 2 | Microsoft Xbox | Nintendo GameCube | |
Całkowita ilość urządzeń, zakupionych przez klientów | 15,6 mln sztuk (do 31 lipca 2003; włączając Afrykę, Australię i Bliski Wschód) | 2,3 mln sztuk (do 30 czerwca 2003) | 1,6 mln sztuk (do 30 czerwca 2003) |
Dodatkowo zaobserwowano wzrost sprzedaży platformy PS2 w pierwszej połowie bieżącego roku – skok o 3% w stosunku do analogicznego przedziału czasowego w 2002. Ponadto „czarnula” wygenerowała o 25% większe niż przed dwunastoma miesiącami wpływy w drugim kwartale 2003, dzięki ustaleniu sugerowanej ceny detalicznej poniżej granicy 200 EUR. Jednak eksperci twierdzą, że niezbędna będzie kolejna redukcja wspomnianej kwoty, jeśli koncern Sony nie zmieni obowiązującego planu.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
Więcej:Jedna z największych zagadek fizyki: czy jesteśmy bliscy odkrycia tajemnicy ciemnej materii?
1