Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 kwietnia 2006, 09:29

7th Serpent: Crossfire - modyfikacja do Max Payne 2 już dostępna

Crossfire to tytuł pierwszego epizodu nowej gry o nazwie 7th Serpent, który przez trzy lata przygotowywany był w całkowitej tajemnicy. Program będący modyfikacją Max Payne 2: The Fall of Max Payne jest produkcją amatorską, ale przez kilka dni swojej obecności w Internecie zdążył spotkać się z dużym zainteresowaniem ze strony fanów nieustraszonego policjanta.

Crossfire to tytuł pierwszego epizodu nowej gry o nazwie 7th Serpent, który przez trzy lata przygotowywany był w całkowitej tajemnicy. Program będący modyfikacją Max Payne 2: The Fall of Max Payne jest produkcją amatorską, ale przez kilka dni swojej obecności w Internecie zdążył spotkać się z dużym zainteresowaniem ze strony fanów nieustraszonego policjanta.

7th Serpent: Crossfire - modyfikacja do Max Payne 2 już dostępna - ilustracja #1

7th Serpent przenosi nas do niedalekiej przyszłości, w której faktyczną władzę nad Ziemią sprawuje potężna korporacja, Serpent Industries. Przez kilka lat opracowywała ona dla wojska projekt niezwyciężonego żołnierza, będącego w stanie walczyć w najtrudniejszych warunkach. Jako siódmy i najbardziej zaawansowany prototyp zostajesz wysłany wbrew własnej woli do wykonania kilku zadań bojowych. Po odzyskaniu świadomości postanawiasz się zemścić na swoich mocodawcach. W praktyce oznacza to rozpoczęcie batalii na wielką skalę, w której wypluwany z luf karabinów ołów siać będzie totalne zniszczenie na ulicach wielkiej metropolii.

7th Serpent: Crossfire - modyfikacja do Max Payne 2 już dostępna - ilustracja #2

Prace nad Crossfire trwały prawie trzy lata. Twórcy postanowili ujawnić projekt dopiero w listopadzie ubiegłego roku, kiedy większość materiału była już gotowa. Warto w tym miejscu nadmienić, że oprócz nowej fabuły i plansz, autorzy pokusili się również o przygotowanie przerywników filmowych oraz ścieżki dźwiękowej.

7th Serpent: Crossfire można ściągnąć za pośrednictwem oficjalnej strony projektu. Oprócz pliku zajmującego ponad 160 MB, znajdziemy tam również zwiastun filmowy oraz sporą dawkę informacji dotyczących fabuły programu. Aby móc wcielić się w rolę Vince’a Petero, należy dysponować kopią gry Max Payne 2: The Fall of Max Payne.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej