Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat No Rest for the Wicked

„Wielka nadzieja RPG” osłodzi życie graczy, którzy ciągle ginęli w walce, bo spadali z wysokości. Twórcy No Rest for the Wicked odpowiedzieli na prośby społeczności

Maciej Gaffke, 26 czerwca 2025, 17:05

Aktualizacja The Breach: Refined wprowadza wiele nowości do No Rest for the Wicked. Gracze otrzymali oczekiwane zmiany, które sami zasugerowali deweloperom.

„Tworzymy absurdalnie dobrą grę”. Deweloperzy wyjaśniają, dlaczego No Rest for the Wicked nie jest kolejnym klonem Diablo, a platformą na lata

Marcin Bukowski, 24 czerwca 2025, 08:30

Thomas Mahler odniósł się do zarzutów twierdzących, że No Rest for the Wicked przeżywa kryzys tożsamości. Przyznał, że Moon Studios mierzy bardzo wysoko.

Wystarczy 10 minut, aby realnie wpłynąć na przyszłość „wielkiej nadziei RPG”. Twórcy No Rest for the Wicked proszą graczy o pomoc

Marcin Bukowski, 23 czerwca 2025, 18:39

Twórcy No Rest for the Wicked chcą poznać opinie graczy na temat gry. Przygotowali specjalną ankietę, której wypełnienie może wpłynąć na przyszłość tytułu.

Ważkie wyzwanie twórców „wielkiej nadziei RPG” niejako zostało zrealizowane. No Rest for the Wicked odhacza kolejny sukces po fali krytyki

Zuzanna Domeradzka, 5 czerwca 2025, 18:27

Thomas Mahler dopiął wyznaczonego przez siebie celu. Opinie No Rest for the Wicked na Steamie uległy znacznej poprawie od premiery gry we wczesnym dostępie.

„AAA to teraz 'Made in China', AA to pasja”. Prawdziwe talenty nie chcą już pracować nad grami AAA, twierdzi twórca Ori i No Rest for the Wicked

Adrian Werner, 28 maja 2025, 11:43

Thomas Mahler, czyli szef Moon Studios, uważa, że gry AA są obecnie tymi, które tworzone są z większą pasją niż produkcje AAA.

No Rest for the Wicked powraca na ścieżkę sukcesu na Steam. Twórca „wielkiej nadziei RPG” ma żal do niektórych mediów

Marcin Bukowski, 15 maja 2025, 10:40

Łatki przyniosły efekt i ostanie oceny No Rest for the Wicked na Steamie stały się „bardzo pozytywne”. Thomas Mahler pochwalił się sukcesem, jednocześnie mocno krytykując branżowe media.

No Rest for the Wicked w końcu dostanie masę znaczących zmian. Otrzymaliśmy wgląd w szczegóły Patcha 1 [Aktualizacja: Hotfix 4.]

Marcin Bukowski, 25 maja 2025, 09:22

Twórcy No Rest for the Wicked przedstawili nowości zmierzające do gry w Patchu 1. Lista jest dość obszerna i znajdziemy na niej m.in. poziomy światów czy swobodną szybką podróż.

No Rest for the Wicked sięga po pomysły rodem ze Stardew Valley. Gracze zamienią swoje domy w maszyny do pozyskiwania zasobów

Marcin Bukowski, 13 maja 2025, 10:01

No Rest for the Wicked otrzyma w przyszłości mechaniki rolnictwa inspirowane Stardew Valley. Twórca gry skomentował także ostatnie wydarzenia, porównując się do włoskiego filozofa.

Media niemal obwieściły upadek twórców „wielkiej nadziei RPG”, ale szef studia przekazał dobre wieści dla fanów No Rest for the Wicked

Marcin Bukowski, 12 maja 2025, 08:50

Media podłapały wiadomość Thomasa Mahlera, w której mówił o potencjalnym zamknięciu Moon Studios. Twórcy niezbyt się to spodobało, więc opublikował wyjaśnienie, przy okazji uspokajając fanów.

„Wielka nadzieja RPG” pójdzie w ślady Elden Ring w „kontrowersyjnym” aspekcie. Wielu graczy ma bowiem dość wysokiego poziomu trudności No Rest for the Wicked

Marcin Bukowski, 11 maja 2025, 10:55

Twórcy No Rest for the Wicked zaprezentowali rozwiązanie problemu zbyt wysokiego poziomu trudności. Do gry trafią poziomy światów, które ułatwią start mniej doświadczonym graczom, zachowując jednocześnie oryginalne doświadczenie.

System budzący wątpliwości nawet wśród twórców No Rest for the Wicked „musi umrzeć”, gdyż jest jak „dawanie graczom liny, na której mogą się powiesić”

Marcin Bukowski, 8 maja 2025, 08:27

Twórca No Rest for the Wicked zamierza pozbyć się systemu atrybutów, gdyż gracze zdają się go nie rozumieć. Nowy projekt jest już gotowy, ale jego implementacja trochę potrwa.

Powrót „wielkiej nadziei RPG” nie spełnił oczekiwań. Gracze rzucili się na No Rest for the Wicked, ale nowa aktualizacja ich rozsierdziła

Marcin Bukowski, 4 maja 2025, 10:41

Duża aktualizacja do No Rest for The Wicked mocno nie spodobała się graczom. Twórcy pracują już nad zmianami, a część z nich została ujawniona.

„Wróciliśmy, i to z chęcią zemsty”. „Wielka nadzieja RPG” otrzymała potężną aktualizację, która w opinii twórców rozpali rewolucję No Rest for the Wicked na nowo

Marcin Bukowski, 30 kwietnia 2025, 18:57

No Rest for the Wicked otrzymało ogromną aktualizację. Twórca gry ma nadzieję, że gracze dołączą do jego podróży w celu „zrewolucjonizowania gatunku ARPG”.

„Wielka nadzieja RPG”, No Rest for the Wicked, otrzyma ogromną aktualizację, która podwoi rozmiar świata gry oraz wprowadzi 11 tysięcy zmian i nowości

Michał Harat, 22 kwietnia 2025, 21:35

Poznaliśmy datę premiery „monumentalnej” aktualizacji do No Rest for the Wicked o nazwie The Breach. Lista zmian obejmuje ponad 11 tysięcy pozycji – otrzymamy m.in. nowe lokacje, dzięki którym obszar gry się podwoi.

Twórca wzruszającego hitu ze średnią 90/100 na Metacritic nie sądzi, aby istniało inne studio, które podołałoby stworzeniu trzeciej części serii Ori

Jakub Błażewicz, 28 stycznia 2025, 10:10

Microsoft chciałby kolejnej platformówki 3D od Moon Studios, ale ale RPG akcji No Rest for the Wicked pozostaje priorytetem dla dewelopera.

Twórcy „wielkiej nadziei RPG” nie porzucają ambitnego celu na Steam. Mroczny trailer monumentalnej aktualizacji No Rest for the Wicked daje nadzieję, że gra wstanie z kolan

Jakub Błażewicz, 25 stycznia 2025, 09:22

No Rest for the Wicked wreszcie otrzyma większe zmiany za sprawą „monumentalnej” aktualizacji The Breach, ale zespół Moon Studios nieprędko ujawni szczegóły na temat jej zawartości.

Tygiel to pierwsza z „przełomowych” aktualizacji No Rest for the Wicked. Gra otrzymała duże poprawki wydajności oraz sporo nowości

Jakub Błażewicz, 26 lipca 2024, 12:49

Tygiel w No Rest for the Wicked doczekał się sporej rozbudowy, a to tylko część nowości w nowej aktualizacji gry.

Nowa strategia rozwoju RPG akcji No Rest for the Wicked. Twórcy stawiają na rzadsze, ale większe aktualizacje z nową zawartością

Zuzanna Domeradzka, 4 lipca 2024, 17:39

Twórca No Rest for the Wicked podał szczegóły na temat przyszłości gry. Pierwsza duża aktualizacja z zawartością do RPG akcji od studia Moon nadchodzi, lecz nie wprowadzi pożądanej przez graczy funkcji.

Obniżono cenę RPG No Rest for the Wicked na Steam. To zasługa apelu graczy [Aktualizacja: redukcja ceny Silent Hill 2 Remake]

Maciej Gaffke, 20 czerwca 2024, 12:46

Twórcy No Rest for the Wicked skorygowali polską cenę gry na Steamie. Od dziś za owo RPG zapłacimy o 20 zł mniej. To jednak nie koniec, bo na podobny ruch zdecydowano się w przypadku Silent Hill 2 Remake.

Tona nowości w No Rest for the Wicked. Nadzieja gatunku RPG akcji otrzymała największą jak dotąd aktualizację

Adrian Werner, 23 maja 2024, 12:17

RPG No Rest for the Wicked otrzymało duży patch. Przyniósł on wyczekiwane poprawki optymalizacji, jak również ulepszenia rozgrywki oraz sterowania.

Thomas Mahler trochę kręci, ale jest na dobrej drodze, by sprostać wyzwaniu No Rest for the Wicked. Pomoże w tym Patch 2, który jest tuż za rogiem

Maciej Gaffke, 20 maja 2024, 18:20

Szef Moon Studios cieszy się, że RPG akcji No Rest for the Wicked jest coraz bliżej 90% pozytywnych recenzji na Steam.

Najważniejsze gry RPG ostatnich 30 dni. No Rest for the Wicked walczy ze Stellar Blade, polskie Bellwright podbija Steama

Krystian Pieniążek, 15 maja 2024, 15:00

Ostatnie 30 dni upłynęły miłośnikom RPG pod znakiem No Rest for the Wicked i Stellar Blade. Niemniej nie brakowało innych tytułów, na czele z polskim Bellwright, nietuzinkowym Cryptmasterem czy równie oryginalnym Dread Delusion. Zapraszam do RPG-owej karczmy.

Pierwsza duża aktualizacja RPG akcji No Rest for the Wicked wprowadza znaczące ulepszenia. Obniża też wymagania sprzętowe

Kamil Kleszyk, 5 maja 2024, 07:41

RPG akcji No Rest for the Wicked otrzymało pierwszą dużą aktualizację. Update skupia się na poprawie wydajności, eliminacji błędów i zmianach podnoszących komfort zabawy.

Twórcy No Rest for the Wicked biorą przykład z Valve i zatrudniają moderów

Jakub Błażewicz, 30 kwietnia 2024, 13:57

Thomas Mahler z Moon Studios wyraźnie ceni podejście Valve. Twórcy No Rest for the Wicked od lata dają szansę fanom tworzącym mody i inne projekty.

„No Rest for the Wicked jest jak nasz Władca Pierścieni”. Thomas Mahler mówi o ambicjach i przyszłości swojego największego projektu

Maciej Gaffke, 28 kwietnia 2024, 11:29

Szef Moon Studios ujawnił więcej informacji o przyszłości No Rest for the Wicked. Twórca porównał swoją grę do Władcy Pierścieni i zdradził, że będzie ona rozwijana przez kolejne lata.

No Rest for the Wicked nie będzie konkurować z MMO. Hotfixy 5 i 6 są już dostępne

Jakub Błażewicz, 27 kwietnia 2024, 17:57

No Rest for the Wicked otrzymał kolejne dwie aktualizacje. Trzeba przyznać, że rozwój gry ciągle imponuje. Twórcy podjęli też temat konkurowania z MMO.

„Dark Souls skorzystałby na Early Access”. Twórca No Rest for the Wicked broni wczesnego dostępu

Jakub Błażewicz, 25 kwietnia 2024, 12:00

Thomas Mahler jest zwolennikiem wczesnego dostępu. Szef Moon Studios uważa wręcz, że premiera No Rest for the Wicked w Early Access to była jedna z najlepszych decyzji dewelopera.

„Diablo 5 byłoby takie samo jak Diablo 4, gdybyśmy nie zaryzykowali”. Twórca No Rest for the Wicked mówi o zastoju w gatunku RPG akcji

Jakub Błażewicz, 24 kwietnia 2024, 10:49

Twórcy No Rest for the Wicked nieco zaryzykowali, ale szef Moon Studios uważa, że było to konieczne, by tchnąć powiew świeżości w skostniały gatunek RPG akcji.

„Zadbamy o to, abyś otrzymał znakomity produkt”. Twórca No Rest for the Wicked wyjaśnia „mieszany” odbiór aRPG-a na Steam

Jakub Błażewicz, 23 kwietnia 2024, 09:20

No Rest for the Wicked powoli odzyskuje zaufanie graczy. Do gry trafił kolejny hotfix, a zespół Moon Studios chce, by ostatecznie do nabywców trafił „znakomity produkt”.

„Wyzwanie przyjęte!”. Twórcy No Rest for the Wicked mają nowy cel: osiągnąć 90/100 na Steamie

Jakub Błażewicz, 22 kwietnia 2024, 13:10

No Rest for the Wicked powoli odzyskuje zaufanie graczy, ale twórcy nie chcą spocząć na laurach i podjęli się ambitnego zadania.

No Rest for the Wicked rozpoczęło podróż w kierunku bycia lepszą grą. Pierwsze łatki usprawniają nowe RPG akcji na wielu polach

Marcin Bukowski, 21 kwietnia 2024, 12:13

No Rest for the Wicked otrzymało pierwsze dwie aktualizacje. Poprawiają one m.in. optymalizację oraz wprowadzają zmiany w balansie, który nie przypadł do gustu części graczy.

No Rest for the Wicked ma problemy we wczesnym dostępie, ale poprawki do nowego RPG akcji są w drodze

Jakub Błażewicz, 19 kwietnia 2024, 14:08

Premiera No Rest for the Wicked w Steam Early Access mogła wypaść lepiej. Twórcy zapowiedzieli już istotne poprawki.

Zadebiutowała wielka nadzieja gatunku RPG. Znamy cenę No Rest for the Wicked, a twórcy nie mogą się doczekać odzewu uczestników Early Accessu

Marcin Bukowski, 18 kwietnia 2024, 18:35

Dziś we wczesnym dostępie zadebiutowało No Rest for the Wicked. To świetnie zapowiadające się izometryczne RPG z elementami hack’n’slasha i wymagającą walką przywodzącą na myśl serię Souls.

Oto wymagania sprzętowe RPG akcji No Rest for the Wicked, które pozwolą cieszyć oczy śliczną grafiką. Gra zadebiutuje już jutro

Marcin Przała, 17 kwietnia 2024, 21:22

Poznaliśmy wymagania sprzętowe oczekiwanego RPG akcji No Rest for The Wicked, który zadebiutuje we wczesnym dostępie już jutro.

Nowości na Steam. Wielka nadzieja gatunku RPG i polski survival

Adrian Werner, 15 kwietnia 2024, 09:39

W tym tygodniu na Steamie zadebiutują takie gry, jak No Rest for the Wicked, Harold Halibut, The Shell Part II: Purgatorio, Survival Nation: Lost Horizon czy Reigns Beyond.

Czy sequel powinien być lepszy od poprzednika? Twórca RPG akcji No Rest For The Wicked i cyklu Ori twierdzi, że to nie takie proste

Jakub Błażewicz, 12 kwietnia 2024, 08:58

Gracze mają prawo oczekiwać, że sequele gier będą lepsze od poprzedników. Jednakże Thomas Mahler z Moon Studios (No Rest for the Wicked) zwraca uwagę, że stworzenie takiej kontynuacji to trudna sztuka.

Postacie i lokacje z RPG akcji No Rest for the Wicked tchną mrokiem, którego nie powstydziłyby się Elden Ring i Dark Souls

Zuzanna Domeradzka, 4 kwietnia 2024, 19:54

Nowe grafiki koncepcyjne z RPG akcji No Rest for the Wicked przedstawiają mroczne lokacje i postacie. To kolejny wspólny element gry Moon Studios z serią Dark Souls.

Twórca nowego RPG akcji ujawnia, dlaczego No Rest For The Wicked nie będzie kosztować 70 dolarów. „Nie musimy tworzyć iluzji dla akcjonariuszy”

Jakub Błażewicz, 2 kwietnia 2024, 11:55

Thomas Mahler z Moon Studios nie widzi sensu życzenia sobie więcej za No Rest For The Wicked. Jego zdaniem możliwość sprzedawania nowej gry studia za mniej niż gry AAA to bynajmniej nie powód do wstydu.

RPG akcji No Rest for the Wicked i polski survival horror Holstin jasnymi punktami pokazu Future Games Show

Adrian Werner, 22 marca 2024, 12:06

Nowa edycja pokazu Future Games Show okazała się bardzo owocna. Poza licznymi zwiastunami zapowiedziano szereg obiecujących tytułów i podano daty premiery wielu produkcji.

Twórca RPG akcji No Rest for the Wicked tłumaczy, dlaczego nie zatrudnia Juniorów. „Wszystko sprowadza się do wydajności pracy”

Marcin Bukowski, 20 marca 2024, 13:29

Twórca nowego RPG-a akcji No Rest for the Wicked wyjaśnił, dlaczego jego zespół nie zatrudnia Juniorów. W Moon Studios stawiają na jakość.

No Rest for the Wicked niczym Baldur's Gate 3. Twórcy nie boją się błędów, bo są przekonani o jakości swojej gry

Zuzanna Domeradzka, 13 marca 2024, 21:54

Twórcy No Rest for the Wicked wyjaśnili, dlaczego zdecydowali się wydać owo RPG akcji we wczesnym dostępie. Nie boją się złego odbioru produkcji przez graczy, gdyż są przekonani odnośnie do jej jakości.

Twórcom RPG akcji No Rest for the Wicked pomógł sukces gry, którą Microsoft wybrał zamiast mieszanki RTS i FPS

Jakub Błażewicz, 12 marca 2024, 09:35

Bez Ori and the Blind Forest nie byłoby nie tylko świetnie zapowiadającego się RPG-a akcji No Rest for the Wicked, ale najpewniej także samego Moon Studios.

„Widzę u graczy duże zmęczenie otwartymi światami”. Oto dlaczego twórcy No Rest for the Wicked zrezygnowali z łatwych rozwiązań. Długi gameplay i plan rozwoju gry

Marcin Przała, 10 marca 2024, 14:08

Materiały promujące grę No Rest for the Wicked zalały serwisy branżowe, a jej reżyser, Thomas Mahler, wyjawił w mediach społecznościowych filozofię, jaka przyświecała mu i jego zespołowi przy tworzeniu otwartego świata w nadchodzącym RPG-u akcji.

Nowa nadzieja gatunku RPG akcji wbija szpilę Diablo: „Żadnej przepustki bojowej, żadnej skórki dla konia za 65 euro” w No Rest for the Wicked

Marcin Przała, 7 marca 2024, 11:37

W No Rest for the Wicked nie będzie mikropłatności, przekazał w wymownym wpisie na platformie X reżyser kreatywny gry i szef Moon Studios.

Nowa gra twórców cyklu Ori z datą premiery we wczesnym dostępie. No Rest for the Wicked frapuje śliczną grafiką, fabułą i gameplayem

Marcin Przała, 1 marca 2024, 20:19

Poznaliśmy datę premiery gry No Rest for the Wicked, która w pierwszej kolejności trafi do steamowego Early Accesu. Obiecującego RPG-a od twórców serii Ori przetestujemy już w kwietniu.

Jeśli cykl Ori to Mario, nowa gra jego twórców przypomina Zeldę. Za RPG No Rest for the Wicked stoją wielkie ambicje

Zuzanna Domeradzka, 29 lutego 2024, 18:21

Moon Studios opowiedziało o inspiracjach stojących za RPG akcji No Rest for the Wicked oraz drodze, jaką zespół przeszedł od pierwszej gry z serii Ori, która poniekąd była „jego Mario”.

Nowej, pięknej grze twórców cyklu Ori bliżej do Dark Souls niż do Diablo. „Chcemy podnieść graczom tętno tak bardzo, jak to tylko możliwe”

Zuzanna Domeradzka, 20 lutego 2024, 21:48

Nadchodzące RPG akcji No Rest for the Wicked bardziej przypomina serię Dark Souls niż Diablo – przynajmniej zdaniem twórców. Tytuł będzie wymagał od gracza dobrania odpowiedniej strategii do walki.

Zobacz piękny gameplay z No Rest for the Wicked, nowej gry twórców cyklu Ori

Adrian Werner, 15 lutego 2024, 20:46

Na The Game Awards zapowiedziano No Rest for the Wicked, czyli RPG akcji od autorów serii Ori. Dziś zaprezentowano długo gameplay z nadchodzącego dzieła Moon Studios, które po drodze zaliczyło drobną obsuwę.