Postacie i lokacje z RPG akcji No Rest for the Wicked tchną mrokiem, którego nie powstydziłyby się Elden Ring i Dark Souls
Nowe grafiki koncepcyjne z RPG akcji No Rest for the Wicked przedstawiają mroczne lokacje i postacie. To kolejny wspólny element gry Moon Studios z serią Dark Souls.

No Rest for the Wicked to jedna z bardziej obiecujących gier, które zadebiutują w tym miesiącu. Nowa produkcja Moon Studios ukaże się za dwa tygodnie, więc twórcy chętnie obdarowują wyczekujących tytułu graczy kolejnymi materiałami promocyjnymi.
Kilkanaście grafik koncepcyjnych z No Rest for The Wicked zostało udostępnionych serwisowi GameSpot (jedną z nich zamieściliśmy powyżej, a pozostałe poniżej). Przedstawiają one przeciwników, z którymi główny bohater gry, Cerim, będzie musiał się zmierzyć. Wyglądają oni tak groźnie, a zarazem niepokojąco, gdyż do świata No Rest for the Wicked powróciła przeklęta zaraza, tzw. Pomór, która plugawi wszystko na swej drodze, w tym żyjące istoty.
Skoro o utrapionej krainie mowa, to niektóre z grafik koncepcyjnych przybliżają także wygląd lokacji, do których trafi gracz. Widać, że to naprawdę mroczne miejsca, podkreślające ogólny klimat produkcji. Skojarzenia z serią Dark Souls oraz nagradzanym Elden Ring są jak najbardziej na miejscu – Moon Studios czerpie bowiem inspiracje z dzieł studia FromSoftware.
Zaznaczmy, że w mrocznym świecie No Rest for the Wicked znajdzie się chwila na odpoczynek. W mieście Sacrament (poniżej) będziemy mogli zakupić własną posiadłość, a w jej pobliżu wędkować czy uprawiać ziemię.
No Rest for the Wicked zadebiutuje 18 kwietnia w Steam Early Access. Później trafi też na PS5 i XSX/S.

No Rest for the Wicked
Data wydania: 18 kwietnia 2024 Wczesny dostęp
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- grafiki koncepcyjne
- action RPG
- Moon Studios
- hack'n'slash
- PC
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
trejangry Pretorianin
Styl karykaturalny. Mroczny ale karykaturalny. W podobnym stylu maluje/rysuje się na starówkach portrety. Pewne części ciała w nienaturalnych proporcjach, podkreślone przesadnie pewne cechy wyglądu, oddaje wygląd ale nie jest realistycznym przedstawieniem. Na tych portretach starówkowych jest na wesoło, tutaj ten styl jest mroczny... szkoda, bo to chyba nie moja bajka. Wolę grafikę która jest dobra, po prostu dobra a nie jest eksperymentem graficznym, lub nowym poszukiwaniem plastycznym.
Szlugi12 Senator

A mi nie wiem dlaczego ale się podoba, tylko szkoda ze gra wychodzi we wczesnym dostępie zamiast pełna od razu, dlatego na razie się poczeka i wstrzymam z kupnem, zobaczymy po premierze jakie opinie.
SharpCoder Chorąży

Styl na pewno na plus, bo odznacza się od konkurencji.