„Wielka nadzieja RPG” osłodzi życie graczy, którzy ciągle ginęli w walce, bo spadali z wysokości. Twórcy No Rest for the Wicked odpowiedzieli na prośby społeczności
Aktualizacja The Breach: Refined przyniesie wiele nowości do No Rest for the Wicked. Gracze mogą spodziewać się oczekiwanych zmian, które sami zasugerowali deweloperom.

Studio Moon opublikowało dziś blisko 10-minutowy materiał w serwisie YouTube, w którym Thomas Mahler, reżyser No Rest for the Wicked, opowiedział o zmianach zmierzających do tegoż RPG-a w ramach aktualizacji o nazwie The Breach: Refined, którą zapowiedziano przed kilkoma dniami.
Zmiany, jakie do NRftW wprowadzi patch The Breach: Refined
Gracze mogą liczyć na bardzo wiele poprawek, o które wcześniej prosili deweloperów. Wprowadzona zostanie choćby ochrona przed upadkiem z wysokości w trakcie pojedynku czy lepsze nagrody za dotarcie do trudno dostępnych miejsc. Wszystkie zapowiedziane nowości znajdziecie poniżej.
- Dostaniemy wybór trzech poziomów trudności: ścieżka rozdartego (łatwy), ścieżka wybranego (standardowy) oraz ścieżka milczącego (trudny). Będziemy mogli przełączać się pomiędzy nimi w dowolnym momencie gry.
- Zmieni się umiejscowienie run. Obecnie są one nakładane na broń. Po aktualizacji cztery runy nałożymy bezpośrednio na postać, co ułatwi korzystanie z nich.
- Szybka podróż będzie możliwa poprzez tzw. „szepty starszych”, a nie tylko z szeptu znajdującego się w danym mieście do tego, który odwiedziliśmy jako ostatni. Twórcy wprowadzą też specjalne dary, po których złożeniu w „zwykłym” szepcie odblokujemy możliwość szybkiej podróży.
- Będzie można zniszczyć lub wydobyć klejnot umieszczony w danym przedmiocie. W tym drugim przypadku efekt ma być zależny od rodzaju itemu – ekwipunek zwykły i mistrzowski zachowamy, co ma nam pozwolić na liczne eksperymenty, zwłaszcza na początku zabawy, ale utracimy przedmioty magiczne, plagi i unikalne.
- Gracze zyskają ochronę przed upadkiem z wysokości. W trakcie walki postać automatycznie zatrzyma się przy krawędzi, a poza nią obrażenia po zeskoku z większej wysokości zostaną zmniejszone.
- Poprawie ulegnie walka dystansowa. Po pierwsze, zmieni się balans łuków i podstawowych zaklęć. Po drugie, obrażenia zadawane przez te pierwsze mają zależeć od siły, z jaką wystrzelimy strzałę, a te drugie nie będą zużywały skupienia (many), tylko wytrzymałość (staminę), dzięki czemu korzystanie z nich stanie się dużo przyjemniejsze i znacznie bardziej efektywne. Oprócz tego w trakcie starć z wieloma przeciwnikami zmienimy cel podczas ataku, co ma pozwolić na skuteczniejsze wyprowadzanie ciosów.
- Ci, którzy zaglądają do trudno dostępnych miejsc, będą mogli liczyć na lepsze nagrody.
- Twórcy dodadzą nowe samouczki, poprawią początkowe questy oraz udostępnią więcej kontekstowych informacji w trakcie rozgrywki.
- Pozyskiwanie surowców zwiększy skupienie i doświadczenie. Pojawi się też nowość – naciskając przycisk interakcji w trakcie korzystania z danego narzędzia, otrzymamy mały bonus do many i expa.
- Przed naszymi skrzyniami w magazynie pojawią się specjalne dywany z oznaczeniami, abyśmy lepiej orientowali się, gdzie są surowce, bronie czy składniki.
Omawiana aktualizacja zadebiutuje jutro o godz. 17:00. Warto dodać, że obecnie na Steamie trwa promocja na No Rest for the Wicked. Do 26 czerwca za grę zapłacimy 111,30 zł (standardowa cena to 159 zł).