Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 marca 2024, 20:19

Nowa gra twórców cyklu Ori z datą premiery we wczesnym dostępie. No Rest for the Wicked frapuje śliczną grafiką, fabułą i gameplayem

Poznaliśmy datę premiery gry No Rest for the Wicked, która w pierwszej kolejności trafi do steamowego Early Accesu. Obiecującego RPG-a od twórców serii Ori przetestujemy już w kwietniu.

Źródło fot. Moon Studios.
i

Podczas dzisiejszej transmisji na żywo deweloperzy z Moon Studios (znani z serii Ori) podali datę debiutu swojej nadchodzącej gry No Rest for the Wicked. Owo zapowiadające się obiecująco RPG akcji trafi 18 kwietnia do Steam Early Access . Pełna wersja gry wyjdzie również na konsole obecnej generacji, tj. PS5 oraz XSX/S.

To nie wszystko, ponieważ podczas dzisiejszego streama Moon Studios zaprezentowało nam nowe fragmenty rozgrywki (poniżej), które wzbogacone zostały o komentarz twórców. Tym samym pokrótce omówiono wszystkie najważniejsze elementy gry.

  1. Akcja No Rest for the Wicked toczy się w 841 roku i przenosi nas na wyspę Isola Sacra, o kontrolę nad którą walczą grupy rebeliantów i rząd. Dodatkowym problemem okaże się fakt, że do świata po tysiącach lat powróciła zaraza.
  2. Gracze wcielą się w członka mistycznej grupy świętych wojowników, której celem jest wypędzenie epidemii chaosu. W ramach historii wplątani zostaniemy jednak w wir intryg politycznych.
  3. Świat gry został stworzony w 100% ręcznie, jednakże skarby, na jakie trafimy, są w pełni losowe – poza unikatami.
  4. Produkcja zaoferuje dynamicznie zmieniającą się pogodę oraz cykl dobowy.

Moon Studios

  1. Każdy rodzaj broni ma mieć swój unikalny styl walki, a sprzęt podzielono na cztery poziomy rzadkości – od zwykłych (białych) przedmiotów po unikalne (koloru złotego).
  2. Wyposażenie ulepszymy w hubie, którym jest stolica Sacrament. Tam też spotkamy wielu NPC-ów, handlarzy, a także zakupimy własną posesję, którą będziemy mogli urządzić.
  3. Walka w No Rest for the Wicked jest wymagająca i przypomina izometryczne Soulsy.
  4. Podobnie jak w dziełach studia FromSoftware, szybkość naszych uników będzie zależała od wagi ekwipunku.

Moon Studios

  1. Kolejne podobieństwa do serii Souls widać w rozwoju postaci. Wybór statystyk na starcie nie będzie musiał ostatecznie definiować skutecznego stylu gry.
  2. Odwiedzając ponownie lokacje np. z początku gry, trafimy na bardziej wymagających oponentów.
  3. Co ważne, wrogowie nie odrodzą się po naszej śmierci, a niektórzy po naszym zgonie pozostaną ranni.
  4. Produkcja zaoferuje bogatą endgame’ową zawartość.

Moon Studios

Warto dodać, że twórcy ogłosili najbliższe plany rozwoju gry (grafika poniżej). W pierwszej kolejności do No Rest for the Wicked trafi tryb wieloosobowy. Następnie wczesnodostępowa wersja wzbogacona zostanie o nową zawartość (w dwóch kolejnych patchach). Dopiero po nich ma nastąpić premiera w wersji 1.0.

Najbliższy plan aktualizacja dla gry No Rest for the WickedMoon Studios

  1. Internetowa strona gry No Rest for the Wicked
  2. No Rest for the Wicked na Steamie

Marcin Przała

Marcin Przała

Absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Papieskim Jana Pawła II w Krakowie. Grami interesuje się od najmłodszych lat, a szczególne miejsce w jego sercu zajmują Call of Duty 4: Modern Warfare i Dragon Age: Początek. Zamiłowanie do elektronicznej rozrywki sprawiło, że tematem jego pracy licencjackiej stało się zjawisko immersji. Dzisiaj przede wszystkim miłośnik soulslike'ów oraz klasycznych RPG-ów. Poza grami lubi literaturę z gatunku dark fantasy, a ponadto od wielu lat z zapartym tchem śledzi rozgrywki angielskiej Premier League, gdzie gra jego ukochany klub – Chelsea.

więcej