Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 lutego 2024, 20:46

autor: Adrian Werner

Zobacz piękny gameplay z No Rest for the Wicked, nowej gry twórców cyklu Ori

Na The Game Awards zapowiedziano No Rest for the Wicked, czyli RPG akcji od autorów serii Ori. Dziś zaprezentowano długo gameplay z nadchodzącego dzieła Moon Studios, które po drodze zaliczyło drobną obsuwę.

Źródło fot. Moon Studios.
i

Aktualizacja

Początkowo planowano, że No Rest for the Wicked zadebiutuje we wczesnym dostępie w 1. kwartale 2024 r. Z niedawnego wywiadu serwisu IGN z Straussem Zelnickiem, CEO firmy Take-Two Interactive, będącej właścicielem marki Private Division, pod którą zostanie wydane nadchodzące dzieło Moon Studios, dowiedzieliśmy się, że produkcja zaliczyła drobne opóźnienie i będziemy mogli w nią zagrać dopiero w 2. kwartale 2024 r.

Dziś, niejako na pocieszenie, na kanale serwisu IGN w serwisie YouTube pojawił się ekskluzywny gameplay z No Rest for the Wicked. Możecie go obejrzeć poniżej. Trzeba przyznać, że produkcja ta prezentuje się równie efektownie jak poprzednie dzieła Austriaków.

Oryginalna wiadomość (8 grudnia 2023 r.)

Na The Game Awards pokazano wreszcie następny projekt znanego z Ori and the Blind Forest oraz Ori and the Will of the Wisps zespołu Moon Studios. Okazała się nim gra No Rest for the Wicked.

To RPG akcji, w którym wydarzenia będziemy obserwowali z lotu ptaka. Gra zmierza na pecety oraz konsole Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5.

Na pierwszym zwiastunie No Rest for the Wicked prezentuje się bardzo obiecująco. Gra zaoferuje grafikę 3D, ale zachowa malowany styl wizualny znany z poprzednich dzieł studia. Również pokazane krótkie fragmenty walki wyglądały intrygująco.

Seria Ori była wyśmienita, więc No Rest for the Wicked zdecydowanie zapowiada się na projekt, na który warto czekać. 1 marca odbędzie się pokaz, podczas którego mamy zobaczyć nowe materiały z gry.

  1. Oficjalna strona Moon Studios

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej