Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

5. Gry Bijatyki PC Windows

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Strona 5. Najpopularniejsze gry z gatunku bijatyki na platformę PC.

Bijatyki. Gatunek gier, w którym kontrolowana przez gracza postać walczy z przeciwnikiem na wydzielonej arenie lub ringu. Gracz ma do dyspozycji gamę podstawowych ciosów, a bardziej skomplikowane kombinacje i ataki specjalne combo wykonywane są po wciśnięciu odpowiedniej sekwencji klawiszy.

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

bijatyki
Dangerous Streets
Dangerous Streets

Bijatyki 12 maja 1994

Dangeous Streets to mordobicie stworzone przez włoską firmę Micromania a wydane przez koncern Flair Software. Do miana najlepszego wojownika ulicznego na świecie staje sześciu zabijaków i dwie ubrane w obcisłe kostiumy panie.

Brutal: Paws of Fury
Brutal: Paws of Fury

Bijatyki 31 lipca 1995

Brutal: Paws of Fury to klasyczne mordobicie, powstałe na fali popularności Mortal Kombat. W przeciwieństwie jednak do tamtego tytułu, walka jest całkowicie bezkrwawa i co najważniejsze – potraktowana z dużą dozą humoru.

Lost Saga
Lost Saga

Bijatyki 17 listopada 2009

Dynamiczna bijatyka MMO, rozpowszechniana w formule free-to-play. W grze toczymy pojedynki PvP w jednym z szerokiej gamy trybów rozgrywki, a do naszej dyspozycji oddano ponad 100 w pełni modyfikowalnych postaci, inspirowanych bohaterami gier, książek, filmów, historii i mitów.

Streets of Rage 2
Streets of Rage 2

Bijatyki 28 stycznia 2011

Streets of Rage 2 to chodzona bijatyka 2D, która święciła triumfy w erze 16-bitowej, gdy Sega radziła sobie jeszcze świetnie jako producent konsol. Mamy tu do czynienia z typowo „automatową” rozgrywką, czyli walczymy z kolejnymi przeciwnikami pojawiającymi się na ekranie, a gdy z wszystkimi się uporamy, przechodzimy parę kroków w prawo i schemat się powtarza.

Dead Island Retro Revenge
Dead Island Retro Revenge

Bijatyki 31 maja 2016

Oldskulowa, side-scrollowa bijatyka 2D, przygotowana przez studio Empty Clip jako bonus dla wszystkich nabywców pakietu Dead Island: Definitive Collection firmy Techland. Podczas zabawy wcielamy się w postać klasycznego mięśniaka imieniem Max, pragnącego zemścić się na złoczyńcach, którzy porwali jego kota.

BlazBlue: Central Fiction
BlazBlue: Central Fiction

Bijatyki 26 kwietnia 2017

Kolejna odsłona popularnego cyklu bijatyk stworzona przez studio Arc System Works. Fabuła, podzielona na trzy rozdziały, opowiada o dalszych losach znanych z poprzednich części serii bohaterów, którym towarzyszą również nowe postacie, takie jak choćby Hibiki Kohaku, Naoto Kurogane, czy Hades Izanami. Sama rozgrywka nie odbiega od schematu, do jakiego przyzwyczajeni są fani marki — BlazBlue: Central Fiction opiera się na starciach rozgrywanych w dwuwymiarowym środowisku.

BlazBlue: Chrono Phantasma Extend
BlazBlue: Chrono Phantasma Extend

Bijatyki 2 marca 2016

Rozszerzona wersja gry BlazBlue: Chrono Phantasma, która zadebiutowała jesienią 2013 roku na konsolach PlayStation 3. Pod względem mechaniki produkcja łączy w sobie elementy klasycznych dwuwymiarowych bijatyk oraz popularnych w Kraju Kwitnącej Wiśni przygodówek typu visual novel. W fazie przygodowej główny nacisk położony został na opowiadaną historię, a przez większość czasu śledzimy rozwój fabuły, przedstawionej w formie grafik i dialogów.

Guilty Gear Xrd -SIGN-
Guilty Gear Xrd -SIGN-

Bijatyki 10 grudnia 2015

Kolejna, po kilku latach przerwy, pełnoprawna odsłona popularnej serii bijatyki Guilty Gear od studia Arc System Works. Największą innowacją w stosunku do poprzednich części cyklu jest wykorzystanie zupełnie nowego silnika graficznego opartego o technologię Unreal Engine. Zaoferował on nie tylko wsparcie dla rozdzielczości 1080p, ale też pozwolił wprowadzić do gry trójwymiarowe tła i modele postaci.

The King of Fighters 2002: Unlimited Match
The King of Fighters 2002: Unlimited Match

Bijatyki 27 lutego 2015

The King of Fighters 2002: Unlimited Match to kolejna dwuwymiarowa bijatyka mistrzów gatunku - studia SNK. Produkcja jest podsumowaniem i ukoronowaniem serii z roczników 1999 do 2002, w której po raz kolejny przyjdzie nam toczyć walki w największym turnieju gier wideo.

Override: Mech City Brawl
Override: Mech City Brawl

Bijatyki 4 grudnia 2018

Trójwymiarowa bijatyka, w której przejmujemy kontrolę nad jednym z dwunastu mechów i toczymy widowiskowe pojedynki na podatnych na zniszczenia arenach. Override: Mech City Brawl pozwala zarówno na zabawę w pojedynkę, jak i na multiplayerowe zmagania przez Internet lub na podzielonym ekranie.

Koihime Enbu RyoRaiRai
Koihime Enbu RyoRaiRai

Bijatyki 12 lipca 2018

Dwuwymiarowa bijatyka, w której kontrolujemy postacie znane z anime oraz visual novel Koihime Musou – adaptacji klasycznej powieści Opowieść o Trzech Królestwach. Gra stanowi poprawioną wersję wydanego w 2016 roku Koihime Enbu.

Shadow Fight 2
Shadow Fight 2

Bijatyki 27 stycznia 2015

Kontynuacja przebojowej gry z portalu Facebook. Wcielamy się w postać wojownika, który wbrew zakazowi uwolnił prastare demony i teraz - pod postacią cienia - próbuje stawić im czoła. Atutem gry jest oryginalna oprawa graficzna, złożona z kolorowych, ręcznie rysowanych scenerii oraz cieni walczących postaci.

Omen of Sorrow
Omen of Sorrow

Bijatyki 20 czerwca 2019

Bijatyka osadzona w mrocznym, gotyckim świecie, inspirowanym horrorami pokroju "Drakuli" Toda Browninga i filmami z gatunku gore. W Omen of Sorrow mamy zatem okazję zmierzyć się z wampirami, wilkołakami, monstrum Frankensteina i innymi maszkarami.

X-Men: Children of the Atom
X-Men: Children of the Atom

Bijatyki 31 maja 1997

X-Men: Children of the Atom to zręcznościowa bijatyka 2D z udziałem bohaterów popularnego cyklu komiksów wydawnictwa Marvel. Pierwotnie tytuł ukazał się w 1994 roku wersji na automaty do gier firmy Capcom (CP System II). Pecetowy port przygotowany został przez studio Probe Entertainment.

Rise of Incarnates
Rise of Incarnates

Bijatyki 1 lipca 2015

Dystrybuowana w modelu free-to-play trójwymiarowa bijatyka, ukierunkowana na sieciowe pojedynki w systemie 2 vs 2. Za powstanie gry odpowiadają wewnętrzne studia japońskiego giganta Namco Bandai Games, a wśród deweloperów znaleźli się m.in. ludzie odpowiedzialni za serie Tekken i SoulCalibur. W grze stają naprzeciw siebie tytułowi Incarnates – odrzuceni przez społeczeństwo ludzie, potrafiący kontrolować rozmaite mityczne moce.

ArcheBlade
ArcheBlade

Bijatyki 25 kwietnia 2014

Trójwymiarowa bijatyka akcji, koncentrująca się na rywalizacji z innymi graczami. W grze kontrolujemy jednego z 14 bohaterów o odmiennych stylach walki, uczestnicząc w kolejnych potyczkach drużynowych i indywidualnych, rozgrywanych na zróżnicowanych stylistycznie mapach. Produkcja łączy mechanikę gier MOBA, z trybami gry charakterystycznymi dla sieciowych strzelanin FPS.

The King of Fighters XIII
The King of Fighters XIII

Bijatyki 13 września 2013

The King of Fighters jest trzynastą odsłoną serii bijatyk. Gracze mogą wcielić się w jednego z 30 wojowników i stoczyć widowiskowe pojedynki w kilkunastu ręcznie rysowanych sceneriach 2D. Nowością w cyklu jest tryb EX, pozwalający ulepszyć ataki dzięki punktom zdobywanym w trakcie walk.

Shovel Knight: Showdown
Shovel Knight: Showdown

Bijatyki 10 grudnia 2019

Kolejne rozszerzenie do ciepło przyjętego Shovel Knighta, za którego opracowanie odpowiadają autorzy oryginału – studio Yacht Club Games. W przeciwieństwie do innych DLC, Showdown nie jest dodatkiem fabularnym – zamiast tego wprowadza nowy tryb rozgrywki.

Them's Fightin' Herds
Them's Fightin' Herds

Bijatyki 30 kwietnia 2020

Oryginalna bijatyka, w której bierzemy udział w pojedynkach toczonych przez krowy, lamy i inne ssaki kopytne na dwuwymiarowych arenach. Mocną stroną Them’s Fightin’ Herds jest oprawa graficzna – tytuł działa w oparciu o technologię Z-Engine, która napędza między innymi przebojowe Skullgirls.

Fatal Fury Special
Fatal Fury Special

Bijatyki 9 stycznia 2016

Fatal Fury Special to klasyczna bijatyka firmy SNK, która święciła triumfy w okolicach roku 1993, kiedy to pojawiła się na automatach i konsoli NeoGeo. Pojedynki toczymy w dwuwymiarowej scenerii, wykonując różnorodne kombinacje ciosów. Program swego czasu starał się być konkurencją dla głośnej serii Street Fighter.

Fighting EX Layer
Fighting EX Layer

Bijatyki 30 listopada 2018

Fighting EX Layer to bijatyka stanowiąca rozwinięcie pomysłów z serii Street Fighter EX i zawierająca wiele postaci z tego cyklu. Grafika wykonana została w pełnym 3D, ale mechanika jest dwuwymiarowa. Zabawę urozmaica system Gougi, w ramach którego dobieramy pięć przydatnych efektów z bazy kilkudziesięciu.

One Finger Death Punch 2
One Finger Death Punch 2

Bijatyki 15 kwietnia 2019

Zabawna dwuwymiarowa bijatyka, w której gracz mierzy się z niezliczonymi wrogami. Pomimo oparcia o niezwykle prosty model sterowania, gra oferuje rozbudowaną i emocjonującą rozgrywkę. Jest to kontynuacja One Finger Death Punch z 2014 roku.

Chaos Code: New Sign of Catastrophe
Chaos Code: New Sign of Catastrophe

Bijatyki 16 marca 2017

Dwuwymiarowa bijatyka od tajwańskiego studia FK Digital. Chaos Code: New Sign of Catastrophe oferuje 16 zróżnicowanych zawodników, którymi można walczyć w 7 trybach zabawy. Poczynając od Arcade Mode, gdzie śledzi się historię wybranej postaci, przez tryb walki na punkty, po możliwość rywalizowania przez sieć z innymi graczami z całego świata (nie dotyczy wersji na Nintendo Switch). Ponadto Chaos Code daje możliwość dostosowania postaci do własnych potrzeb i preferencji.

Stay Dead Evolution
Stay Dead Evolution

Bijatyki 4 lutego 2015

Wyjątkowa gra akcji łącząca elementy klasycznej bijatyki oraz gry rytmicznej. Jak wskazuje sam tytuł, jest to ulepszona wersja produkcji z 2012 roku. Obie wersje opracowało włoskie studio Brucefilm, które wcześniej zajmowało się głównie opracowywaniem teledysków i klipów reklamowych. Stay Dead Evolution wyróżnia się na tle innych bijatyk przede wszystkim tym, że sceny oglądane na ekranie zostały wcześniej nakręcone z udziałem aktorów.