Doom 3: Mars City cz.1
Aktualizacja:
Grę rozpoczynasz tuż po wylądowaniu na Marsie. Skorzystaj ze schodów (#1), znajdujących się przed Tobą i przejdź w kierunku drzwi, wyznaczających wejście do właściwej bazy. Aby przedostać się dalej, konieczne będzie wykonanie testu za pomocą skanera. Zastosuj się do poleceń wydawanych przez żołnierza i stań w oznaczonym miejscu ("Stand Here"). Postaraj się przy tym nie wiercić, gdyż cały proces potrwa odpowiednio dłużej. Po zakończeniu badania, nadzorujący je człowiek otworzy drzwi i będziesz mógł wejść do głównego holu.
![]() | ![]() |
Drzwi na wprost prowadzą do recepcji. Okupujący to pomieszczenie pracownik wręczy Ci PDA (#2), Twoje podstawowe źródło informacji. Za pomocą urządzenia będziesz mógł magazynować dane zebrane przez innych ludzi: ich pocztę elektroniczną, materiały audio oraz filmy video. Na biurku po prawej znajduje się właśnie jeden z tych ostatnich (Welcome to Mars Research Facility One). Kontakt z recepcjonistą uaktywni też Twoje pierwsze zadanie.
Report to Marine Command
Na prawo od biurka recepcjonisty znajduje się korytarz, z którego skorzystaj. Po krótkim spacerze staniesz się świadkiem rozmowy pomiędzy dwoma kluczowymi postaciami w grze: Elliotem Swannem i Malcolmem Betrugerem. Przed Tobą znajduje się wejście do Monorail Station a po lewej kolejny korytarz, do którego się skieruj. Na jego końcu znajdziesz drzwi oraz wejście do kuchni, gdzie na ladzie spoczywa PDA należący do Adama Berneche (#3). Możesz tu także oglądnąć wiadomości w telewizorze oraz skorzystać z usług słynnego już automatu Super Turbo Turkey Puncher 3.
Wyjdź z kuchni i przejdź przez drzwi. Kierując się drogowskazem umieszczonym pod sufitem, skręć w prawo. Za kolejnymi drzwiami jeden z żołnierzy wskaże Ci dalszą drogę. Gdy dojdziesz do siedziby Marine Command, sierżant Kelly wyjaśni Ci cel Twojej, pierwszej prawdziwej misji w bazie UAC.
![]() | ![]() |
Locate Mainetance Entrance
Twoim zadaniem jest odnalezienie naukowca, który zawieruszył się gdzieś i nie daje znaku życia. Ostatni ślad prowadzi do podziemnego kompleksu w Mars City, ale żeby się tam dostać musisz skorzystać ze specjalnej windy. Doprowadzi Cię do niej mały robot, którego Kelly wyznaczył za przewodnika. Maszyna jest inteligentna i nawet jeśli zboczysz z kursu, cierpliwie zaczeka bądź wróci się po Ciebie. Kiedy opuścisz Marine Command skieruj się najpierw do drzwi na wprost, które oznaczone są jako "Combat Prep". Co prawda nie będziesz mógł dostać się do właściwej części zbrojowni, ale na półce znajduje się kolejny dysk Video (Series 3 Plasma Gun Briefing), udostępniający kilka faktów na temat rewelacyjnej broni. Gdy zakończysz seans, podążaj za robotem, który doprowadzi Cię do pomieszczenia z windą.
Zanim wejdziesz do środka i opuścisz Mars City, zainteresuj się stojącą po prawej stronie szafką (#4). Aby ją otworzyć i zabrać ukrytą tam amunicję musisz podać właściwy kod (396). Normalnie, dowiedziałbyś się o nim odsłuchując wiadomość audio zarejestrowaną na PDA, należącym do Adama Berneche'a.
0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
AIDIDPl Legend

Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży

ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.