Doom 3: Monorail
Aktualizacja:
Tuż po wyjściu, Twoim oczom ukaże się wagon kolejki. Zanim jednak do niej wsiądziesz, idź w prawo, pozbieraj zawartość otwartej szafki i przywłaszcz leżący nieopodal PDA (#133 - Sam Harding). Wsiądź do pociągu i uruchom go za pomocą zlokalizowanego na początku składu panelu. W trakcie jazdy pojawi się dodatkowy pasażer (ocalały naukowiec), który obwieści Ci kilka rewelacji na temat przeprowadzanych na Marsie wykopalisk.
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Override Airlock
Po zakończonej podróży wysiądź z pociągu i rozglądnij się po stacji. Jeżeli masz ochotę, możesz skorzystać z umiejscowionych obok drabin i zejść na dół w poszukiwaniu przedmiotów, znajdujących się pod kolejką. Twoim głównym celem są jednak drzwi, które prowadzą do dużej hali. W środku przygotuj się do solidnej wymiany ognia. Oprócz Impów i opętanych strażników (Z-Sec), pojawią się również niezwykle uciążliwi Commando Zombie. Kiedy nikt nie będzie Ci już przeszkadzał, zabierz leżący koło schodów PDA (#134 - Gary Ross), następnie skieruj się na platformę po drugiej stronie korytarza.
Pod schodami (#135) znajduje się przejście do schowka, w którym można zaopatrzyć się w apteczkę, małe Armory oraz amunicję. Wyjście na górę doprowadzi Cię na mostek, którym z kolei przedostaniesz się do małego pokoju kontrolnego (#136). W środku zabierz PDA należący do Charlesa Holliesa i przeglądnij jego zawartość w poszukiwaniu kodu (142). Za pomocą tego ostatniego otwórz zlokalizowaną w tym samym pomieszczeniu szafkę. Na koniec uruchom panel i po wklepaniu kolejnego kodu (826), wracaj do kolejki.
W czasie podróży, pociąg zatrzyma się na jednej z zamkniętych komór powietrznych. Wyjdź po drabinie do góry i skieruj się do najbliższych drzwi. Po krótkiej wędrówce znajdziesz się na właściwej stacji Delta Labs. Pokonaj przeciwników i spenetruj kanał pod "torami" (posługując się jedną z dwóch drabin). Znajdziesz tam dużą ilość amunicji do karabinu plazmowego. Uzupełniwszy ekwipunek wejdź do głównej części kompleksu.
![]() | ![]() |
Idź przed siebie. Na końcu klatki schodowej zobaczysz mały, oszklony pokój, w którym znajdziesz PDA (#137 - Karl Cullen). Dalsza wędrówka doprowadzi Cię do dużej sali, gdzie podwieszony u sufitu karabin maszynowy będzie siał spustoszenie w szeregach piekielnej hordy. Żeby samemu nie zostać trafionym (działo także i Ciebie będzie traktować jako wroga), schroń się w małym pomieszczeniu kontrolnym, po drugiej stronie hali. Gdy gwar walki ucichnie, skorzystaj z panelu (#138) i wyłącz karabin. Obróć się teraz o 180 stopni i wejdź do pokoiku, w którym stoją dwie szafki zablokowane kodem (w obu przypadkach sekwencja cyfr jest taka sama - 364). Pozbieraj wszystkie przedmioty, uzupełnij zdrowie i podejdź do głównego włazu, który przeniesie Cię na pierwszy poziom laboratoriów Delta.
0
- Doom III - poradnik do gry
- Doom 3: Poradnik do gry
- Doom 3: Arsenał cz.1
- Doom 3: Arsenał cz.2
- Doom 3: Przeciwnicy cz.1
- Doom 3: Przeciwnicy cz.2
- Doom 3: Porady ogólne
- Doom 3: Mars City cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.1
- Doom 3: Mars City Underground cz.2
- Doom 3: Mars City cz.2
- Doom 3: Administration
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 2 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 3
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.1
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.2
- Doom 3: Alpha Labs - Sector 4 cz.3
- Doom 3: EnPro Plant
- Doom 3: Communications Transfer cz.1
- Doom 3: Communications Transfer cz.2
- Doom 3: Communications cz.1
- Doom 3: Communications cz.2
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.1
- Doom 3: Monorail Skybridge, Recycling - Sector 1 cz.2
- Doom 3: Recycling - Sector 2
- Doom 3: Monorail
- Doom 3: Delta Labs - Level 1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.1
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 South cz.2
- Doom 3: Delta Labs - Level 2 North
- Doom 3: Delta Labs - Level 3
- Doom 3: Delta Labs - Sector 4
- Doom 3: Hell cz.1
- Doom 3: Hell cz.2
- Doom 3: Delta Complex
- Doom 3: Central Processing
- Doom 3: Central Server Banks
- Doom 3: Site 3
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.1
- Doom 3: Caverns - Area 1 cz.2
- Doom 3: Caverns - Area 2
- Doom 3: Primary Excavation Site
- Doom 3: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
AIDIDPl Legend

Doom 3 jest straszny. Nawet przy Fear tak się nie bałem. Wiedziałem że z tego rogu coś wyskoczy, albo ktoś stoi za mną, ale klimat robi swoje....Grafika i dźwięki w sumie też robią swoje...
Rudiko Chorąży

ty AIDIDPl nie znasz się na grach debilu jeden!! FEAR jest straszniejsze i lepsze od Dooma 3
Reendlerer Konsul
Rudiko -------> Widzę że prosimy się o bana.
zanonimizowany282986 Senator
Doom 3 straszny? 3 momenty! TRZY SŁOWNIE. Momenty na samiutkim początku w których można się było z początku przestraszyć. Grałem trzeci raz, właśnie przeszedłem i ani piekło nie jest straszne, ani Delta, ani walki z bossami czy z kimkolwiek. Taki trochę banał. W każdym bądź razie, etap w piekle mocny pod względem emocji :) Niezapomniany. Gra świetna, ale co fakt to fakt. Liniowa maksymalnie. Tylko czekać jak imp wyskoczy. Jednak nie radzę grać na poziomie Koszmar. Już na Marine momentami jest ostro (cztery, pięć impów na raz, dwa Hell Knighty, cztery ,,pomidory" czy trzy grubaski to ciężka przeprawa).
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.