Hitman 3 - poradnik, solucja

Hitman 3 - poradnik, solucja

SPIS TREŚCI

Hitman 3: On Top of the World, Dubaj - mapa, informacje o misji Hitman 3 poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Hitman 3 znajdziesz mapę lokacji Dubaj oraz najważniejsze informacje o pierwszej misji fabularnej On Top of the World, która rozgrywa się w tej miejscówce. Dowiesz się jakie są główne obszary na mapie Dubaju, jakie założenia i unikalne cechy ma misja, oraz jakie są nagrody za osiąganie kolejnych poziomów mistrzostwa w Dubaju.

Strona jest w przygotowaniu. Mapa oraz pełny opis Dubaju zostaną dodane niedługo po premierze gry Hitman 3.

Dubaj - Najważniejsze informacje o misji On Top of the World

1 - Hitman 3: On Top of the World, Dubaj - mapa, informacje o misji - Hitman 3 - poradnik, solucja
  1. Akcja tej misji rozgrywa się w wieżowcu Burj Al-Ghazali w Dubaju, który jest najwyższym budynkiem świata. Agent 47 domyślnie do infiltracji niedostępnych górnych pięter wieżowca używa stroju do skydivingu. Po wylądowaniu bohater musi zaliczyć wspinaczkę po zewnętrznych balkonikach i elewacji budynku żeby przedostać się do miejsca rozgrywania właściwej części misji.
  2. Na szczycie wieżowca odbywa się przyjęcie z okazji inauguracji Berła (The Sceptre). Otwiera to wiele możliwości wtopienia się w tłum gości czy pozyskania przebrania jednego z pracowników służby lub ochrony.
  3. Cele misji to Carl Ingram oraz Marcus Stuyvesant. Są oni partnerami (wysoko postawionymi przywódcami) Providence, czyli tajnego i bardzo wpływowego ugrupowania ze świata gry, które rządzi światem z ukrycia.
  4. Carl Ingram domyślnie przebywa w swoim luksusowym, pilnie strzeżonym apartamencie.
  5. Marcus Stuyvesant domyślnie spędza czas w miejscu, w którym znajduje się wystawa sztuki.
  6. Dubaj jest jedną z większych map gry Hitman 3 i pozwala na zdobycie maksymalnie 20 poziomu mistrzostwa tej lokacji. XP potrzebne do awansowania na kolejne poziomy mistrzostwa zdobywa się dzięki zaliczaniu wyzwań powiązanych z mapą Dubaj.