Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do gry Ghost of Tsushima możesz znaleźć kompletny opis przejścia głównego zadania Wilki u bram. Z naszej solucji dowiesz się gdzie spotkać się z Takeshim, jak zakraść się do Fortu Kaminodake, jak skutecznie eliminować Mongołów z fortu oraz gdzie znaleźć byłych towarzyszy Jina.

Ważna uwaga - Zajęcie się tym questem i ukończenie go na nowo odblokuje swobodne podróżowanie po całym świecie gry, tzn. po wszystkich trzech regionach Cuszimy. Najlepiej przystąpić do niego od razu po tym jak stanie się dostępny.

Znajdź obóz Takeshiego w prefekturze Sago

Do misji tej możesz przystąpić po ukończeniu głównego zadania Honor i popiół, czyli po tym jak Jin wydostanie się z niewoli i dotrze do regionu Kamiagata - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Do misji tej możesz przystąpić po ukończeniu głównego zadania Honor i popiół, czyli po tym jak Jin wydostanie się z niewoli i dotrze do regionu Kamiagata. Musisz powrócić do Świątyni Jogaku i spotkać się z Yuną stojącą przy ognisku.

Trzeb zaliczyć długą podróż na południe. Odszukaj tam ścieżkę prowadzącą na szczyt góry. Dotrzyj do obozowiska na szczycie i spotkaj się z Takeshim, który powinien stać przy małym ognisku. Przejdź w stronę klifu i wysłuchaj kolejnej rozmowy z mężczyzną.

Dotrzyj do Fortu Kaminodake

Ponownie musisz rozpocząć podróż na południe, przy czym do pokonania jest teraz o połowę krótszy dystans - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ponownie musisz rozpocząć podróż na południe, przy czym do pokonania jest teraz o połowę krótszy dystans. Nie zbliżaj się do głównego wejścia do fortu, bo fort jest zajmowany przez Mongołów i główna ścieżka jest obserwowana.

Skieruj się na małe wzgórze na lewo od bramy wejściowej fortu. Znajduje się tam mały obóz drwali.

Wdrap się po klifie

Wejdź na dach szałasu sąsiadującego z ogniskiem - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Wejdź na dach szałasu sąsiadującego z ogniskiem. Możesz z niego wykonać skok w stronę pokazanego na obrazku zaczepu i złapać się go liną z hakiem. Rozhuśtaj się na linie i doskocz do interaktywnych krawędzi na ścianie klifu. Skorzystaj z nich żeby przedostać się na górę i dołączyć do sojuszników.

Wykonaj zwiad fortu

Dotrzyj na małe wzniesienie, z którego widać fort i gdzie trzeba przeprowadzić rekonesans - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Dotrzyj na małe wzniesienie, z którego widać fort i gdzie trzeba przeprowadzić rekonesans. Zainteresuj się łucznikami stojącymi na skałach po lewej stronie oraz dużym budynkiem na środku fortu - Takeshi zasugeruje dotarcie na jego dach.

Pokonaj Mongołów

Zeskocz ze wzgórza i w pierwszej kolejności wyrusz w stronę lewych łuczników, którym przyglądałeś się podczas zwiadu - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Zeskocz ze wzgórza i w pierwszej kolejności wyrusz w stronę lewych łuczników, którym przyglądałeś się podczas zwiadu. Zaatakuj jednego z nich z zaskoczenia. Pozostałe zagrożenia powinni zneutralizować twoi sojusznicy.

Możesz łatwo zaskoczyć kolejnego przeciwnika patrolującego budynki na dole - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Możesz łatwo zaskoczyć kolejnego przeciwnika patrolującego budynki na dole. Postaraj się przedostać na dach najbliższego budynku, gdyż pozwoli ci to przejść nad przeciwnikami po wysoko rozwieszonych linach.

Dobrym sposobem na rozpoczęcie bitwy jest zaatakowanie z zaskoczenia pokazanego na obrazku lidera. Wykonanie na nim ataku z zaskoczenia od razu naładuje postawę ducha. Warto ją uaktywnić bez żadnych opóźnień i użyć jej do łatwego pozbycia się 3 okolicznych wrogów.

Po rozpoczęciu właściwych walk masz pełną swobodę działania, przy czym jeśli nie chcesz ryzykować atakując Mongołów w pojedynkę staraj się wybierać tych przeciwników, którzy walczą aktualnie z twoimi towarzyszami - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po rozpoczęciu właściwych walk masz pełną swobodę działania, przy czym jeśli nie chcesz ryzykować atakując Mongołów w pojedynkę staraj się wybierać tych przeciwników, którzy walczą aktualnie z twoimi towarzyszami.

Po wygranej bitwie dołącz do innych myśliwych rozstawionych przy głównej ścieżce prowadzącej do kolejnej części fortu.

Zaczekaj na dotarcie mongolskiego patrolu

Zgodnie z sugestią dobrym pomysłem będzie zaplanowanie ataku z zaskoczenia na mongolski patrol - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Zgodnie z sugestią dobrym pomysłem będzie zaplanowanie ataku z zaskoczenia na mongolski patrol. Polecamy szybko udać się do drabiny pozwalającej dotrzeć na dach dużego budynku, który zauważyłeś jeszcze podczas rekonesansu.

Do zaatakowania patrolu idealnie sprawdzą się wybuchowe strzały lub bomby. Wrogowie zginą lub zostaną zrzuceni z koni. Możesz nadal atakować ich pozostając na dachu lub zeskoczyć z niego i przystąpić do walk w zwarciu.

Przejdź przez fort razem z myśliwymi

Po rozprawieniu się z wszystkimi przeciwnikami z patrolu wybierz ścieżkę, którą dotarli w to miejsce i wyrusz do niezbadanych jeszcze części fortu - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po rozprawieniu się z wszystkimi przeciwnikami z patrolu wybierz ścieżkę, którą dotarli w to miejsce i wyrusz do niezbadanych jeszcze części fortu. Podejdź do punktu widokowego, z którego widać Most Toyotama.

Wdrap się na wieżę obserwacyjną żeby wykonać nowy zwiad. W miejscu z powyższego obrazka Jin zauważy hwachę i dobrze będzie dotrzeć do tej maszyny żeby użyć jej na przeciwnikach. Oprócz tego obejrzyj skalną ścieżkę biegnącą pod mostem.

Pokonaj Mongołów z okolic baszty

Teoretycznie masz wybór - możesz wykonać bezpośredni atak przebiegając po obserwowanym przez Mongołów moście lub przekraść się pod mostem - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Teoretycznie masz wybór - możesz wykonać bezpośredni atak przebiegając po obserwowanym przez Mongołów moście lub przekraść się pod mostem. Zdecydowanie lepszy jest ten drugi wariant, bo pozwoli ci to dotrzeć do wyrzutni hwacha i skutecznie użyć je na przeciwnikach.

Podejdź do przepaści i doskocz do zaczepu, którego można złapać się z pomocą liny z hakiem. Rozbujaj się i doskocz do ścieżki pod mostem.

Przy ścianie klifu znajdziesz 2 kolejne zaczepy - doskakuj do nich po kolei i nie zapominaj o tym żeby rozbujać się na linie przed każdym skokiem - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Przy ścianie klifu znajdziesz 2 kolejne zaczepy - doskakuj do nich po kolei i nie zapominaj o tym żeby rozbujać się na linie przed każdym skokiem. Doskocz do interaktywnych krawędzi i następnie złap się górnego zaczepu, co pozwoli ci wspiąć się po ścianie.

Docelowo powinieneś znaleźć się w miejscu z obrazka, czyli na tyłach obszaru pilnowanego przez Mongołów.

W dalszym ciągu skradaj się - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

W dalszym ciągu skradaj się. Na swojej drodze napotkasz dwóch Mongołów, ale można ich łatwo zabić z ukrycia. Dotrzyj do wyrzutni hwacha i zacznij z niej korzystać. W pierwszej kolejności namierz jedną z większych grup przeciwników żeby ostrzelać ich zanim zdołają się rozbiec. Warto też ostrzelać łucznika z pobliskiej wieży.

Prędzej czy później musisz odejść od wyrzutni, bo wrogowie wyruszą w stronę Jina z zamiarem zabicia go. Podczas bezpośrednich walk nie zapominaj o pomaganiu sobie gadżetami, wybieraniu właściwych postaw i szukaniu okazji do aktywacji postawy ducha.

Dotrzyj do sojuszników

Po tym jak otrzymasz nowy cel misji wyrusz do kolejnej części fortu - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po tym jak otrzymasz nowy cel misji wyrusz do kolejnej części fortu. Przystąp do kolejnych walk, które będą prostsze z racji na pojawienie się w tej okolicy przyjaciół Jina. Tradycyjnie już najpierw wybieraj tych wrogów, którzy są zajęci walką. Wygranie tej bitwy zakończy quest.

Od tego momentu możesz ponownie swobodnie podróżować po całym świecie. Stało się tak dlatego, że dzięki przejęciu fortu Kaminodake odblokowane zostało połączenie pomiędzy regionami Toyotama i Kamiagata.

Nagrody za ukończenie misji: Zwiększenie legendy (xp) - większa premia, odblokowanie głównego zadania Nadciągająca burza.

Podobało się?

0

Ghost of Tsushima

17 lipca 2020

PlayStation
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2020-10-07
21:58

zanonimizowany1100958 Pretorianin

Podziwiam osoby, którym się uda przejść grę na 70-80% , a co dopiero na 100.
Ja najwięcej procent zdobyłem w Dying Light. Miałem dokładnie 61%. Dwa trofea zdobyłem dopiero po tym jak sprawdziłem co dokładnie trzeba zrobić.

Komentarz: zanonimizowany1100958
2021-01-21
13:22

szatanek1818 Junior

Witam,jestem tu nowy i chciałem spytać,mam aktywowane misje poboczne w Hyioshi,lecz zostala mi jedna tam<Incydent w wąwozie Hioshi jak to odblokowac?Czy Musze od razu czy z czasem sie odblokuje?Bo chce przejsc na full czy to mi nie pominie później?

Komentarz: szatanek1818
2021-02-23
15:15

Karolina0001 Junior

Proszę o pomoc
Jak kupiłam grę gdzie okładka jest z czeskimi napisami czy będę mogła włączyć w grze polski dubbing lub napisy?

Komentarz: Karolina0001
2021-12-12
14:59

Jordanek1993 Junior

Witam wszystkich mam pewien problem.. a mianowicie przeszedłem 70 procent gry i skończyły mi się zadania poboczne co robić nie pokazuje mi już nic na mapie a fabuła też skonczona

Komentarz: Jordanek1993
2022-01-16
18:27

dziadekjacek18 Junior

W lokacji pola ryżowe starego Togo,tuż koło filaru Honoru, znajduje się zamknięta wrotami lokacja,na której znajdują się biało-czerwone uchwyty do liny z hakiem. W żaden sposób nie mogę się tam dostać!
Czy to w ogóle możliwe ? Lokacja wydaje się dopracowana jak na zwykłą górę. Co to jest!

Komentarz: dziadekjacek18
2022-01-31
19:08

FEAR_PLAY Legionista

Witam potrzebuje pomocy zrobiłem cała fabule i poboczne misję wszystko a wyspa iki się nie odblokowała co mam zrobić :( nie ma w dzienniku ani na mapie

Komentarz: FEAR_PLAY
2024-06-01
22:58

InzynierMamon Legionista

InzynierMamon

Wypadałoby napisać, że pancerz Sarugami jest jednak krytyczny do wygrania tej walki, a nie wspomnieć w jakimś durnym dymku, szczególnie że i na filmach oraz screenach gracz miał właśnie tę zbroję - inaczej Owan nie jest możliwy do pokonania.

Komentarz: InzynierMamon
2024-06-03
01:32

Lateralus Senator

Lateralus

Ja tego Owan-a pokonałem bez problemu w zbroi Sarugami a gram na trudnym poziomie. Choć trudniej było z tą babeczką:P
Więc co jest niemożliwe?
A zbroja na maksymalnym rozwinięciu ma super staty, moim zdaniem najlepsza zbroja do walki w zwarciu. I już gram z nią cały czas. Choć troche te symbole małpy drażnią :P
Szkoda że pancerz Sakai czy Kejni nie ma takich statystyk. Super są te dodatkowe ciosy! Walka w tej grze jest bardzo dobra.

Komentarz: Lateralus
2024-06-27
07:15

arturs258111417202326 Junior

Jak opuścić wyspę Iki? wszystkie zadania wykonałem

Komentarz: arturs258111417202326
2025-01-27
07:27

KamilXX Junior

Witam,
nie mogę przejść z Iki na Toyotame,
nie umiem tam się dostać
szybka podróż jest dostępna tylko na Cuszime,
jak się tam dostać??
na wyspie mam zrobione wszystkie misje oprócz ostatniej

Komentarz: KamilXX

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl