Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie poradnika do gry Ghost of Tsushima możesz znaleźć kompletny opis przejścia głównego zadania Wilki u bram. Z naszej solucji dowiesz się gdzie spotkać się z Takeshim, jak zakraść się do Fortu Kaminodake, jak skutecznie eliminować Mongołów z fortu oraz gdzie znaleźć byłych towarzyszy Jina.

Ważna uwaga - Zajęcie się tym questem i ukończenie go na nowo odblokuje swobodne podróżowanie po całym świecie gry, tzn. po wszystkich trzech regionach Cuszimy. Najlepiej przystąpić do niego od razu po tym jak stanie się dostępny.

Znajdź obóz Takeshiego w prefekturze Sago

Do misji tej możesz przystąpić po ukończeniu głównego zadania Honor i popiół, czyli po tym jak Jin wydostanie się z niewoli i dotrze do regionu Kamiagata - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Do misji tej możesz przystąpić po ukończeniu głównego zadania Honor i popiół, czyli po tym jak Jin wydostanie się z niewoli i dotrze do regionu Kamiagata. Musisz powrócić do Świątyni Jogaku i spotkać się z Yuną stojącą przy ognisku.

Trzeb zaliczyć długą podróż na południe. Odszukaj tam ścieżkę prowadzącą na szczyt góry. Dotrzyj do obozowiska na szczycie i spotkaj się z Takeshim, który powinien stać przy małym ognisku. Przejdź w stronę klifu i wysłuchaj kolejnej rozmowy z mężczyzną.

Dotrzyj do Fortu Kaminodake

Ponownie musisz rozpocząć podróż na południe, przy czym do pokonania jest teraz o połowę krótszy dystans - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ponownie musisz rozpocząć podróż na południe, przy czym do pokonania jest teraz o połowę krótszy dystans. Nie zbliżaj się do głównego wejścia do fortu, bo fort jest zajmowany przez Mongołów i główna ścieżka jest obserwowana.

Skieruj się na małe wzgórze na lewo od bramy wejściowej fortu. Znajduje się tam mały obóz drwali.

Wdrap się po klifie

Wejdź na dach szałasu sąsiadującego z ogniskiem - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Wejdź na dach szałasu sąsiadującego z ogniskiem. Możesz z niego wykonać skok w stronę pokazanego na obrazku zaczepu i złapać się go liną z hakiem. Rozhuśtaj się na linie i doskocz do interaktywnych krawędzi na ścianie klifu. Skorzystaj z nich żeby przedostać się na górę i dołączyć do sojuszników.

Wykonaj zwiad fortu

Dotrzyj na małe wzniesienie, z którego widać fort i gdzie trzeba przeprowadzić rekonesans - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Dotrzyj na małe wzniesienie, z którego widać fort i gdzie trzeba przeprowadzić rekonesans. Zainteresuj się łucznikami stojącymi na skałach po lewej stronie oraz dużym budynkiem na środku fortu - Takeshi zasugeruje dotarcie na jego dach.

Pokonaj Mongołów

Zeskocz ze wzgórza i w pierwszej kolejności wyrusz w stronę lewych łuczników, którym przyglądałeś się podczas zwiadu - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Zeskocz ze wzgórza i w pierwszej kolejności wyrusz w stronę lewych łuczników, którym przyglądałeś się podczas zwiadu. Zaatakuj jednego z nich z zaskoczenia. Pozostałe zagrożenia powinni zneutralizować twoi sojusznicy.

Możesz łatwo zaskoczyć kolejnego przeciwnika patrolującego budynki na dole - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Możesz łatwo zaskoczyć kolejnego przeciwnika patrolującego budynki na dole. Postaraj się przedostać na dach najbliższego budynku, gdyż pozwoli ci to przejść nad przeciwnikami po wysoko rozwieszonych linach.

Dobrym sposobem na rozpoczęcie bitwy jest zaatakowanie z zaskoczenia pokazanego na obrazku lidera. Wykonanie na nim ataku z zaskoczenia od razu naładuje postawę ducha. Warto ją uaktywnić bez żadnych opóźnień i użyć jej do łatwego pozbycia się 3 okolicznych wrogów.

Po rozpoczęciu właściwych walk masz pełną swobodę działania, przy czym jeśli nie chcesz ryzykować atakując Mongołów w pojedynkę staraj się wybierać tych przeciwników, którzy walczą aktualnie z twoimi towarzyszami - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po rozpoczęciu właściwych walk masz pełną swobodę działania, przy czym jeśli nie chcesz ryzykować atakując Mongołów w pojedynkę staraj się wybierać tych przeciwników, którzy walczą aktualnie z twoimi towarzyszami.

Po wygranej bitwie dołącz do innych myśliwych rozstawionych przy głównej ścieżce prowadzącej do kolejnej części fortu.

Zaczekaj na dotarcie mongolskiego patrolu

Zgodnie z sugestią dobrym pomysłem będzie zaplanowanie ataku z zaskoczenia na mongolski patrol - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Zgodnie z sugestią dobrym pomysłem będzie zaplanowanie ataku z zaskoczenia na mongolski patrol. Polecamy szybko udać się do drabiny pozwalającej dotrzeć na dach dużego budynku, który zauważyłeś jeszcze podczas rekonesansu.

Do zaatakowania patrolu idealnie sprawdzą się wybuchowe strzały lub bomby. Wrogowie zginą lub zostaną zrzuceni z koni. Możesz nadal atakować ich pozostając na dachu lub zeskoczyć z niego i przystąpić do walk w zwarciu.

Przejdź przez fort razem z myśliwymi

Po rozprawieniu się z wszystkimi przeciwnikami z patrolu wybierz ścieżkę, którą dotarli w to miejsce i wyrusz do niezbadanych jeszcze części fortu - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po rozprawieniu się z wszystkimi przeciwnikami z patrolu wybierz ścieżkę, którą dotarli w to miejsce i wyrusz do niezbadanych jeszcze części fortu. Podejdź do punktu widokowego, z którego widać Most Toyotama.

Wdrap się na wieżę obserwacyjną żeby wykonać nowy zwiad. W miejscu z powyższego obrazka Jin zauważy hwachę i dobrze będzie dotrzeć do tej maszyny żeby użyć jej na przeciwnikach. Oprócz tego obejrzyj skalną ścieżkę biegnącą pod mostem.

Pokonaj Mongołów z okolic baszty

Teoretycznie masz wybór - możesz wykonać bezpośredni atak przebiegając po obserwowanym przez Mongołów moście lub przekraść się pod mostem - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Teoretycznie masz wybór - możesz wykonać bezpośredni atak przebiegając po obserwowanym przez Mongołów moście lub przekraść się pod mostem. Zdecydowanie lepszy jest ten drugi wariant, bo pozwoli ci to dotrzeć do wyrzutni hwacha i skutecznie użyć je na przeciwnikach.

Podejdź do przepaści i doskocz do zaczepu, którego można złapać się z pomocą liny z hakiem. Rozbujaj się i doskocz do ścieżki pod mostem.

Przy ścianie klifu znajdziesz 2 kolejne zaczepy - doskakuj do nich po kolei i nie zapominaj o tym żeby rozbujać się na linie przed każdym skokiem - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Przy ścianie klifu znajdziesz 2 kolejne zaczepy - doskakuj do nich po kolei i nie zapominaj o tym żeby rozbujać się na linie przed każdym skokiem. Doskocz do interaktywnych krawędzi i następnie złap się górnego zaczepu, co pozwoli ci wspiąć się po ścianie.

Docelowo powinieneś znaleźć się w miejscu z obrazka, czyli na tyłach obszaru pilnowanego przez Mongołów.

W dalszym ciągu skradaj się - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

W dalszym ciągu skradaj się. Na swojej drodze napotkasz dwóch Mongołów, ale można ich łatwo zabić z ukrycia. Dotrzyj do wyrzutni hwacha i zacznij z niej korzystać. W pierwszej kolejności namierz jedną z większych grup przeciwników żeby ostrzelać ich zanim zdołają się rozbiec. Warto też ostrzelać łucznika z pobliskiej wieży.

Prędzej czy później musisz odejść od wyrzutni, bo wrogowie wyruszą w stronę Jina z zamiarem zabicia go. Podczas bezpośrednich walk nie zapominaj o pomaganiu sobie gadżetami, wybieraniu właściwych postaw i szukaniu okazji do aktywacji postawy ducha.

Dotrzyj do sojuszników

Po tym jak otrzymasz nowy cel misji wyrusz do kolejnej części fortu - Ghost of Tsushima: Wilki u bram (Wolves at the Gates) solucja, opis przejścia - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Po tym jak otrzymasz nowy cel misji wyrusz do kolejnej części fortu. Przystąp do kolejnych walk, które będą prostsze z racji na pojawienie się w tej okolicy przyjaciół Jina. Tradycyjnie już najpierw wybieraj tych wrogów, którzy są zajęci walką. Wygranie tej bitwy zakończy quest.

Od tego momentu możesz ponownie swobodnie podróżować po całym świecie. Stało się tak dlatego, że dzięki przejęciu fortu Kaminodake odblokowane zostało połączenie pomiędzy regionami Toyotama i Kamiagata.

Nagrody za ukończenie misji: Zwiększenie legendy (xp) - większa premia, odblokowanie głównego zadania Nadciągająca burza.