Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Ghost of Tsushima: Niebiański cios (The Heavenlhy Strike) solucja Ghost of Tsushima poradnik, solucja

Na tej stronie naszego poradnika do gry Ghost of Tsushima znajdziesz solucję do zadania Niebiański cios (The Heavenlhy Strike).

Jak odblokować: Rozmowa z kobietą w obozie w Lesie Kashine (Kashine Forest) - Ghost of Tsushima: Niebiański cios (The Heavenlhy Strike) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Jak odblokować: Rozmowa z kobietą w obozie w Lesie Kashine (Kashine Forest).

Gdzie zacząć: W południowej części Mostu rzecznego wodospadu (River Falls Bridge) - Ghost of Tsushima: Niebiański cios (The Heavenlhy Strike) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Gdzie zacząć: W południowej części Mostu rzecznego wodospadu (River Falls Bridge).

Twoje zdanie rozpocznie się od rozmowy z muzykiem - Ghost of Tsushima: Niebiański cios (The Heavenlhy Strike) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Twoje zdanie rozpocznie się od rozmowy z muzykiem. Gra on na swoim instrumencie wśród stada trupów.

1 - Ghost of Tsushima: Niebiański cios (The Heavenlhy Strike) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry
Muzyk odeśle Cię do kobiety - Ghost of Tsushima: Niebiański cios (The Heavenlhy Strike) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Muzyk odeśle Cię do kobiety. Czeka ona na Twoją pomoc pod mostem. Wystarczy, że dojedziesz do określonego miejsca i zejdziesz po skałach, a ujrzysz ją zaraz przy rzece.

Wraz z kobietą udasz się w podróż wzdłuż śladów końskich kopyt - Ghost of Tsushima: Niebiański cios (The Heavenlhy Strike) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Wraz z kobietą udasz się w podróż wzdłuż śladów końskich kopyt. Nie jest to długa podróż, ale wymaga kilku przystanków i sprawdzenia tropu.

Dotrzecie do zaatakowanej wioski - Ghost of Tsushima: Niebiański cios (The Heavenlhy Strike) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Dotrzecie do zaatakowanej wioski. Twoim zadaniem jest zabicie wszystkich Mongołów i uratowanie mieszkańców.

Gdy pozbędziesz się zagrożenia udaj się do wieży strażniczej i dokładniej ją przeszukaj - Ghost of Tsushima: Niebiański cios (The Heavenlhy Strike) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Gdy pozbędziesz się zagrożenia udaj się do wieży strażniczej i dokładniej ją przeszukaj. Stamtąd dowiesz się gdzie należy szukać zakładników.

Twoim kolejnym zadaniem jest udanie się na górę i obserwowanie lasu białych drzew - Ghost of Tsushima: Niebiański cios (The Heavenlhy Strike) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Twoim kolejnym zadaniem jest udanie się na górę i obserwowanie lasu białych drzew. To tam kryją się bandyci, który zaatakowali osadę.

Gdy znajdziesz osadę Mongołów wyeliminuj ich, aby móc uratować zakładników - Ghost of Tsushima: Niebiański cios (The Heavenlhy Strike) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Gdy znajdziesz osadę Mongołów wyeliminuj ich, aby móc uratować zakładników. Dostaniesz od nich kolejne cenne informacje.

Podążając dalej, zgodnie z opowieścią, musisz udać się w kolejne mityczne miejsce - Ghost of Tsushima: Niebiański cios (The Heavenlhy Strike) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Podążając dalej, zgodnie z opowieścią, musisz udać się w kolejne mityczne miejsce. Przejście do niego nie jest ukryte. Musisz jedynie wejść na górę i przebiec po ogromnej gałęzi drzewa - pokazanej na screenie powyżej.

Na miejscu pokonasz grupę Mongołów, a ostatecznie stoczysz potyczkę z Yasuhira Koga - Ghost of Tsushima: Niebiański cios (The Heavenlhy Strike) solucja - Ghost of Tsushima - poradnik do gry

Na miejscu pokonasz grupę Mongołów, a ostatecznie stoczysz potyczkę z Yasuhira Koga.

Jeśli chcesz dowiedzieć się jak wygląda walka z Yasuhira Koga oraz jak się do niej przygotować zajrzyj do rozdziału poświęconego bossom.

Nagrody:

  1. Zwiększenie legendy - średnia premia;
  2. Niebiański cios;
  3. Zestaw do ozdabiania miecza.