Final Fantasy VII Remake: Status Ailments - czym są, rodzaje, jak zniwelować?
Aktualizacja:
Z tej strony poradnika do gry Final Fantasy VII Remake dowiesz się, czym są statusy chorobowe (Status Ailments) oraz jak zniwelować ich efekt.
Czym jest Status Ailments?
Przeciwnicy z którymi przyjdzie Ci walczyć w FF7 Remake mogą nakładać na Twoje postacie negatywne efekty związane z określonym statusem (Status Ailments), które mogą znacznie utrudnić walkę.
Jak zniwelować efekt Status Ailments?
Najszybszym sposobem na pozbycie się Status Ailments jest zażycie antidotum bądź rzucenie zaklęcia Esuna. Jeśli jednak wiesz, że Status Ailments nie zagraża Ci w walce i możesz sobie pozwolić na przeczekanie negatywnego efektu, zrób to. Negatywny efekt po pewnym czasie wygaśnie lub całkowicie zniknie po zakończeniu bitwy.
Rodzaje Status Ailments
W grze Final Fantasy VII Remake można wyróżnić 9 negatywnych efektów (Status Aliments):
- Poison: zatruwa bohatera i stopniowo odbiera HP;
- Silence: postać nie może rzucać czarów;
- Sleep: postać nie może wykonać jakiegokolwiek ruchu;
- Slow: zmniejsza szybkość uzupełniania wskaźnika ATB;
- Stop: postać nie może wykonać żadnego ruchu;
- Toad: znacząco obniża siłę ataków;
- Berserk: powoduje, że postać wyrządza, ale także otrzymuje więcej obrażeń;
- Fury: przyśpiesza ładowanie wskaźnika Limit Break, ale powoduje, że postać otrzymuje znacznie więcej obrażeń;
- Sedate: spowalnia uzupełnianie Limit Break.
0
- Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
- Final Fantasy VII Remake: Podstawy
- Final Fantasy VII Remake: Porady na start, tipy, wskazówki
- Final Fantasy VII Remake: Atrybuty postaci
- Final Fantasy VII Remake: Akcesoria i bonusy - porady, skąd wziąć?
- Final Fantasy VII Remake: Summoning Materia
- Final Fantasy VII Remake: Bronie i ulepszenia
- Final Fantasy VII Remake: Minigry - lista, porady
- Final Fantasy VII Remake: Zdobywanie poziomów - porady, wskazówki
- Final Fantasy VII Remake: Walka - tryb aktywnej pauzy, ATB
- Final Fantasy VII Remake: Limit Break, czym jest, jak naładować, jak wykonać
- Final Fantasy VII Remake: Limit Break - ataki i efekty, lista
- Final Fantasy VII Remake: Materie i Summons - czym są?
- Final Fantasy VII Remake: Status Effects i Elements - żywioły, efekt
- Final Fantasy VII Remake: Status Ailments - czym są, rodzaje, jak zniwelować?
- Final Fantasy VII Remake: Guarding i Evading - czym jest?
- Final Fantasy VII Remake: Battle System - klasyczny i zwykły, różnice
- Final Fantasy VII Remake: Podstawy
- Final Fantasy VII Remake: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
szumi jawor Centurion
Tysiąc lat temu zapowiedzieli, Square pobiło CD Projekt.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.