Final Fantasy VII Remake: Magnify Materia - jak zdobyć, jak działa? Final Fantasy VII Remake poradnik, solucja

Magnify Materia to zdecydowanie najlepsza materia w grze. Pozwala ona zwielokrotnić efekt działania materii, która jest podczepiona pod Magnify. Możesz np. użyć Magnify Materia + Fire Materia, by używać Blizzaga na wszystkich wrogów, przy pewnym zmiejszeniu bazowych obrażeń. Jak zdobyć ten potężny przedmiot? Dowiesz się w poniższym rozdziale poradnika do FF7 Remake.

Magnify Materia do zdobycia jest w rozdziale 9 - The Town That Never Sleeps - Final Fantasy VII Remake: Magnify Materia - jak zdobyć, jak działa? - Final Fantasy VII Remake - poradnik do gry

Magnify Materia do zdobycia jest w rozdziale 9 - The Town That Never Sleeps. Blisko trzeciej łamigłówki z ręką robota, możesz przerzucić Aerith do Materii, która leży na ziemi, blisko wejścia do tunelu. Przedmiot koniecznie trzeba zdobyć, gdyż to jedyna Magnify Materia w grze. Nie można zdobyć niestety kolejnej, nawet na Hard Mode.

Magnify Materia najlepiej sparować z Healing Materia, by leczyć cały zespół jednym zaklęciem. Jest to szczególnie potrzebne na Hard Mode, gdzie nie możesz wykorzystywać żadnych przedmiotów. Przedmiot bardzo pomaga w dalszej grze, więc koniecznie z niego korzystaj.