Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Kingdom Come Deliverance - Rataje
Kingdom Come Deliverance - Rataje
Uczy umiejętności: Obrona, Siekiera, Broń drzewcowa, Miecz.
Książka: Picie.
Książka: Konserwacja.
Uczy umiejętności: Łowiectwo, Łuk. Książka: Łowiectwo. Mapa skarbów XVII.
Książka: Retoryka.
Uczy umiejętności Alchemia. Książka: Alchemia. Dodatkowo sprzedaje przepisy na mikstury alchemiczne.
Uczy umiejętności Konserwacja. Książka: Siła.
Książka: Witalność.
Uczy umiejętności: Drobna kradzież, Włamywanie.
Mapa skarbów XXII - jest w zamkniętym pomieszczeniu (klucz ma Skryba).
Jest w niej książka: Skradanie się.
Powiększ mapę

Mapa Rataje (Rattay) w Kingdom Come Kingdom Come poradnik, solucja

Rataye lub Rattay to duże miasto w Kingdom Come - przestawiamy mapę miasta wraz ze spisem charakterystycznych miejsc, trenerów umiejętność, lokalizacja map skarbów i łóżkami, w których możesz zapamiętać grę.

Ostatnia aktualizacja: 16 lutego 2018

Powyższa mapa prezentuje Rataje. To jedno z większych miast znajdujących się w grze Kingdom Come: Deliverance i po raz pierwszy trafiasz tu po ukończeniu prologu (zaliczenie questu Powrót do domu). Podczas pobytu w Ratajach możesz odblokować sporo głównych i pobocznych zadań. Jest tu również wielu handlarzy, trenerów i osób oferujących różnorakie usługi.

Najważniejsze lokacje w Ratajach

  1. Gospodarstwo młynarza Peszka - To właśnie tu rozpoczynasz po tym jak Henryk zostanie uratowany przez Teresę. Znajduje się tu łóżko bohatera. Z samą Teresą możesz nawiązać romans. Oprócz tego możesz poprosić młynarza Peszka o nauczenie bohatera podstaw włamywania i kradzieży kieszonkowej oraz powracać do niego na kolejne (już płatne) lekcje.
  2. Warownia oraz górny zamek - W lokacjach tych m.in. rozpoczyna się kilka głównych zadań.
  3. Arena walk - Po raz pierwszy zapoznasz się z areną w ramach zaliczania głównej fabuły, ale możesz tu też powracać w dalszej części gry. Kapitan Bernard może nauczyć Henryka bardziej zaawansowanych ruchów w walce z użyciem broni białej oraz odpłatnie nauczyć go powiązanych z walką umiejętności (miecz, siekiera, broń drzewcowa, obrona).
  4. Łowczy Berthold - Myśliwego możesz poprosić o podniesienie umiejętności Łowiectwo oraz Łuk. Dodatkowo sprzedaje on m.in. księgę o łowiectwie i mapę skarbów XVII.
  5. Aptekarz - Osoba ta może pomóc Henrykowi w poznaniu podstaw alchemii. Możesz zapłacić za kolejne lekcje, a także zakupić powiązane z alchemią książki (księgę umiejętności i receptury na przygotowanie różnorakich mikstur).

Rataje - Trenerzy umiejętności

  1. Młynarz Peszko: włamywanie, kradzież kieszonkowa
  2. Kapitan Bernard: broń biała, miecz, siekiera, broń drzewcowa, obrona
  3. Aptekarz: alchemia

Rataje - romanse

  1. Teresa - po uratowaniu jej, patrz tutaj.

Rataje - Mapy skarbów

  1. Łowczy Berthold - mapa skarbów XVII
  2. Archiwum - mapa skarbów XXII - musisz włamać się do pomieszczenia na drugim piętrze budynku lub pozyskać klucz od lokalnego skryby.