Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Poradnik do Deus Ex: Rozłam Ludzkości będzie zawierał wszystkie niezbędne porady i wskazówki niezbędne do kompletnego ukończenia produkcji. Osobne rozdziały będą poświęcone kampanii dla pojedynczego gracza, ze szczególnym uwzględnieniem różnych sposobów prowadzących do zaliczenia poszczególnych zadań i wynikających z tego korzyści. Solucja będzie stanowić wsparcie dla początkujących i doświadczonych graczy poprzez niezliczoną ilość przydatnych informacji, sugestii i wskazówek. Poza szczegółowym omówieniem zadań głównych i pobocznych, osobne rozdziały będą poświęcone najważniejszym lokacjom w grze wraz z podkreśleniem kluczowych elementów wyposażenia które możemy w nich znaleźć.

Integralną częścią planowanej solucji, będą liczne ilustracje, które okażą się swoistym dopełnieniem dla treści zawartych w poradniku. Poradnik do Deus Ex: Rozłam Ludzkości będzie zawierał rozdział "Porady ogólne" stanowiący kompendium wszystkich najważniejszych porad, wskazówek i informacji, związanych z linią fabularną gry, zarządzaniem ulepszeniami i ekwipunkiem. W poradniku nie zabraknie również istotnych wskazówek dotyczących radzenia sobie z różnym rodzajem przeciwników oraz rozwiązywania konfliktów drogą dyplomacji. Cała solucja będzie pomocna na każdym etapie rozgrywki, ze szczególnym naciskiem na trudniejsze momenty kampanii.

Deus Ex: Rozłam Ludzkości to kolejna odsłona kultowej serii gier RPG osadzonych w cyberpunkowych realiach niedalekiej przyszłości. W toku rozgrywki możemy realizować wiele zadań głównych i pobocznych wybierając ku temu satysfakcjonujące nas rozwiązanie. Twórcy zwiększyli liczbę wszczepów, które zmodyfikują głównego bohatera, jednocześnie podnosząc poziom walk z przeciwnikami dzięki usprawnieniu działania sztucznej inteligencji.

Planowana zawartość poradnika do Deus Ex: Rozłam Ludzkości:

  1. dokładny opis zaliczenia zadań głównych i pobocznych, uwzględniający różne sposoby zaliczenia zadań i wynikające z tego korzyści;
  2. rozdział dedykowany wszystkim dostępnym typom wyposażenia w grze ze szczególnym naciskiem na dokładną klasyfikację wszczepów i związane z nimi dodatkowe działania;
  3. istotne informacje i wskazówki dotyczące prowadzenia walk z przeciwnikami i skuteczne ich neutralizowanie;
  4. rozdział "Porady ogólne" stanowiący kompendium najważniejszych porad i wskazówek odnośnie każdego aspektu rozgrywki;
  5. kompletną bazę wszystkich postaci niezależnych, lokacji, smaczków i dodatkowej zawartości;
  6. informacje dotyczące sterowania i wymagania sprzętowe produkcji.

Informacje o Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 13 września 2016

Poradnik zawiera : strony: 92, ilustracje: 522 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 25.

Popularne strony w Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry

23.08.2016 19:19
sevenup
47
Pretorianin

Tekst w poradniku dotczacy opragramowania Breach,zlitujcie sie i skorygujcie TEGO byka,chodzi o miedzy pulkami....

23.08.2016 19:28
odpowiedz
YxU
31
Centurion

Dzięki za uwagę :)

24.08.2016 21:29
odpowiedz
2 odpowiedzi
pieterkov
68
Konsul

Co do zadania z Samizdatem to poza badaniami wody pitnej ja znalazłem jeszcze (niestety nie pamiętam gdzie, błądziłem kanałami po całym banku i gdzieś był jakby ukryty sejf) informacje o locie 451 (zestrzelił go rząd, a zwalili to na ulepszonego człowieka). Dodajcie to info do poradnika jak już dojdziecie jak tam dotrzeć. Możliwe, że jest jeszcze 3 informacja ale nie udało mi się jej znaleźć.

28.08.2016 22:46
_RzEmYk_
12
Legionista

Jest w sejfie w pomieszczeniu za tym, z którego można zabrać notatkę o skażonej wodzie.
Żeby się do niego dostać trzeba odpowiednio obracać i aktywować figurę - kombinacja RTR-TTR jest w mailu w jednym z komputerów w pomieszczeniu.

31.08.2016 11:48
Mundhus
1
Junior

Ten sposób jest chyba najszybszym rozwiązaniem zadania, tylko trzeba mieć niewidzialność żeby spokojnie przejść obok laserów i strażnika. Wchodzi się w szyb wentylacyjny obok windy korporacyjnej M12,27 (taka oddzielona laserami), następnie od razu do góry kolejnym szybem wentylacyjnym znajdującym się nad głową i prowadzi nas to prosto do tajnego pokoju odblokowywanego tą łamigłówką z figurkami i tam jest sejf z tymi dokumentami.

28.08.2016 22:58
odpowiedz
grzesgogo
2
Junior

W M14 (parking) Jest wejście przez wentylator (zdalne hakowanie) do sejfu w banku.

04.09.2016 15:58
odpowiedz
1 odpowiedź
Ejim
32
Pretorianin

Mam problem bo robie zadanie: (odnajdź towar dla galinosa) i w jednej z pary drzwi nie da się złamać zabezpieczeń a punktów praxis nie posiadam więcej. Powiedziałby ktoś jaki kod do tych drzwi jest ustawiony ? :) pozdrawiam.

05.09.2016 10:02
Ejim
32
Pretorianin

Do tych z poziomem zabezpieczeń najwyższym z tych 3 drzwi.

04.09.2016 17:00
odpowiedz
1 odpowiedź
Ragn'or
154
mortificator minoris

Mam pytanie. Gdzie znaleźć klucz-kartę do kościoła Boga-Maszyny?

06.09.2016 13:07
devilbila
21
Chorąży

Odpisałem Ci w temacie z Deus Ex. Żeby dostać się do tego kościoła to jedyną drogą jest wybór po misji 10.

spoiler start

Zamiast napadać na bank wybierz uratowanie Allison. Wówczas dostaniesz się do kościoła.

spoiler stop

12.09.2016 20:50
😜
odpowiedz
eddy_45
20
Legionista

Odnośnie misji w placówce GARM - wybór miedzy Vegą a MIllerem ma znaczenie, ponieważ gdy wybierze się tego drugiego, to po przejściu przez 1 hangar (obojętnie czy się przeleci prosto do wyjścia na niewidzialności bez dotykania nikogo i niczego, czy będzie się po cichu eliminować wrogów i kryć ich ciała) włącza się alarm, cała baza zaczyna nas szukać i tym samym zdobycie trofeum za przejście gry bez alarmu staje się niemożliwe. Poczytałem na necie i się okazuje, że osoby, które wybrały Vegę przeszły przez całą bazę bez mniejszych problemów. Także radzę uważać :P

13.09.2016 22:35
😈
odpowiedz
2 odpowiedzi
_RzEmYk_
12
Legionista

Obecnie sekcja "Ostatnie żniwa - poboczne zadanie" oraz "K jak "Każdy" - poboczne zadanie" zawierają tą samą treść. Ponadto nie sparsował się tagi "desc" na początku. ;)

14.09.2016 17:05
😁
krissu86
17
Legionista

U mnie dokładnie to samo, klikam w link do zadania "K jak każdy", a otwiera sie opis zadania "Ostatnie żniwa", pewnie przeoczenie. Panowie do poprawy.

16.09.2016 14:59
😎
Terrag
97
Konsul

GRYOnline.pl

Dziękujemy za spostrzegawczość :)

16.09.2016 20:59
odpowiedz
sevenup
47
Pretorianin

Dziekuje.Jednoczesnie prosze Admina o usuniecie mojego wpisu z 23.08.2016 jako,ze sprawa jest niebyla.Pozdrawiam.

17.09.2016 15:33
odpowiedz
Seanevar
1
Junior

Zestaw Praxis z pokoju Allison Stanek (#11) zebrałem po powrocie z GARM, podczas godziny policyjnej w Pradze. Wcześniej wykonałem misję "Napad". Kościół obklejony taśmą, coś tam trzeba zhakować, ale dostać na górę się da.

19.09.2016 15:14
odpowiedz
best.nick.ever
52
Pretorianin

Jest gdzieś w poradniku coś na temat "użyteczne miejsca"?

19.09.2016 16:25
odpowiedz
JÓZEK2
102
Generał

2. możliwość. Namotałem się przy tym 5. serwerze i w końcu wlazłem nań po tych kostkach, które leżą w okół niego :)

23.09.2016 17:32
😢
odpowiedz
1 odpowiedź
Shira
1
Junior

Jak można włączyć polskie napisy dialogów w grze? Cały interfejs mam po polsku, ale napisy wcale się nie pojawiają podczas dialogów np. jak Adam coś mówi.

25.09.2016 12:56
JÓZEK2
102
Generał

W ustawieniach gry > napisy > suwak przesuń "na zielono".

post wyedytowany przez JÓZEK2 2016-09-25 13:09:54
Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Deus Ex: Rozłam Ludzkości - screen - 2016-07-18 - 326335Deus Ex: Rozłam Ludzkości - screen - 2016-07-18 - 326334Deus Ex: Rozłam Ludzkości - screen - 2016-07-18 - 326333Deus Ex: Rozłam Ludzkości - screen - 2016-07-18 - 326332Deus Ex: Rozłam Ludzkości - screen - 2016-07-18 - 326331Deus Ex: Rozłam Ludzkości - screen - 2016-07-18 - 326330Deus Ex: Rozłam Ludzkości - screen - 2016-07-18 - 326329Deus Ex: Rozłam Ludzkości - screen - 2016-07-18 - 326328Deus Ex: Rozłam Ludzkości - screen - 2016-07-18 - 326327