Tropienie prawdziwych terrorystów - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne
Aktualizacja:
Tropienie prawdziwych terrorystów to jedno z dwóch głównych zadań odblokowywanych po powrocie z Kompleksu Utulek gdzie do wykonania była misja Cel: Rucker. Opisywany quest nie jest szczególnie długi, aczkolwiek jego zaliczenie może ci przysporzyć trochę problemów. Dzieje się tak dlatego, że najpierw musisz odnaleźć tajne pomieszczenie w mieszkaniu zegarmistrza Nomada Stanka i następnie w porę z niego uciec w obliczu zasadzki przygotowanej przez gangsterów. Do misji tej nie musisz się jednak jakoś szczególnie przygotowywać i możesz się nią zająć od razu po powrocie do Pragi.
- Zestawienie celów misji
- Spotkanie się z Buźką Fletcherem
- Przeszukanie mieszkania Nomada Stanka
- Wydostanie się z pułapki gangu Dvalich
- Konfrontacja ze Stankiem
Zestawienie celów misji
1. OBOWIĄZKOWY - Spotkaj się z Buźką w jego gabinecie (Meet Smiley in his office) - Dotrzyj do laboratorium kryminalistycznego (M7,10) w siedzibie TF29.
2. OBOWIĄZKOWY - Odszukaj Nomada Stanka (Find Nomad Stanek) - Musisz zbadać mieszkanie Stanka (cel 3) i następnie dotrzeć do miejsca jego przesłuchania (cel 5).
3. OBOWIĄZKOWY - Przeszukaj mieszkanie Stanka (Search Stanek's apartment) - Mieszkanie jest w bloku Libuse (M13,1). Sprawdzenie dużego zegara w mieszkaniu odblokowuje sekretne pomieszczenie.
4. OBOWIĄZKOWY - Ucieknij z pułapki Dvalich (Escape the Dvali deathtrap) - Jensen musi przejść przez szyb wentylacyjny.
5. OBOWIĄZKOWY - Konfrontacja ze Stankiem (Confront Stanek) - Stanek będzie przesłuchiwany w barze Irlandzki Zydel (M3,3).
Spotkanie się z Buźką Fletcherem
Pierwsza część tego zadania jest bardzo prosta. Powróć do siedziby TF29 znajdującej się w północnej Pradze i spotkaj się z Buźką Fletcherem w laboratorium kryminalistycznm żeby wysłuchać jego wniosków na podstawie dowodów zabranych wcześniej z miejsca ataku terrorystycznego. Fletcher wskaże lokalnego zegarmistrza Stanka jako kolejny trop i przy okazji otrzymasz 500 punktów doświadczenia.
Przeszukanie mieszkania Nomada Stanka

Zacznij od opuszczenia siedziby TF29. Tuż po wyjściu z budynku będziesz świadkiem eksplozji w okolicy. Zbadanie jej przyczyny nie jest obowiązkowe, ale jeśli zdecydujesz się na taki krok (wyrusz w stronę widocznego w oddali dymu) to ustalisz, że doszło do niej w sklepie zegarmistrza zlokalizowanym niedaleko kliniki LIMB.
Mieszkanie Stanka znajduje się w bloku Libuse we wschodniej części Pragi (mapa M13). Musisz konkretnie dotrzeć do mieszkania 96 zlokalizowanego na 3 poziomie budynku. Drzwi prowadzące do tego mieszkania są zamknięte i mają zamek z zabezpieczeniem czwartego stopnia. Jeśli nie posiadasz dostatecznych umiejętności hakerskich to skorzystaj z omniklucza. Za dotarcie do mieszkania otrzymasz 500 doświadczenia.

Zignoruj główne pomieszczenie w mieszkaniu Stanka i przejdź do sąsiedniego (M13,1). Musisz się tu zainteresować pokazanym na obrazku wiszącym antycznym zegarem. Wejście w interakcję z nim odblokuje dostęp do sekretnego pomieszczenia w mieszkaniu zegarmistrza.
Najważniejszy przedmiot w tajnym pokoju to komputer Stanka, który ma zabezpieczenie zaledwie pierwszego stopnia. Włam się do niego i przeczytaj wszystkie e-maile. Otrzymasz 1950 punktów doświadczenia.
Wydostanie się z pułapki gangu Dvalich

Tuż po zakończeniu oględzin komputera załączy się wiadomość, z której dowiesz się, że wpadłeś w pułapkę gangu Dvalich. W sąsiednim pomieszczeniu zacznie ulatniać się gaz i nie wracaj się tam nawet jeśli masz Zaimplantowaną oddycharkę, bo drzwi zostały zamknięte. Zamiast tego zajrzyj pod biurko i odszukaj pokazany na obrazku szyb wentylacyjny. Wejdź do niego i zacznij przeciskać się wąskimi tunelami. Szyb zaprowadzi Cię do zupełnie innego pomieszczenia i będziesz mógł wyjść z mieszkania. Otrzymasz 3150 punktów doświadczenia.
Konfrontacja ze Stankiem

Ostatnia część tego questu zakłada przesłuchanie pojmanego zegarmistrza i w tym celu musisz dotrzeć do baru Irlandzki Zydel (Irish Stool) znajdującego się w dzielnicy Czerwonych Latarni (M3,3). Po wejściu do budynku od razu udaj się do piwnicy gdzie załączy się cut-scenka. W nagrodę za ukończenie tego questu otrzymasz 1950 punktów doświadczenia.
0
- Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry
- Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry
- Praga (druga wizyta) - Zadania główne
- Tropienie prawdziwych terrorystów - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne
- Kto pociąga za sznurki? - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne
- Twarzą w twarz z tajemnicą - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne
- Twarzą w twarz z matką bomb - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne
- Napad - zadanie główne | Praga (druga wizyta) - Zadania główne
- Praga (druga wizyta) - Zadania główne
- Deus Ex: Rozłam Ludzkości - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany784443 Generał
Dziekuje.Jednoczesnie prosze Admina o usuniecie mojego wpisu z 23.08.2016 jako,ze sprawa jest niebyla.Pozdrawiam.
Seanevar Junior
Zestaw Praxis z pokoju Allison Stanek (#11) zebrałem po powrocie z GARM, podczas godziny policyjnej w Pradze. Wcześniej wykonałem misję "Napad". Kościół obklejony taśmą, coś tam trzeba zhakować, ale dostać na górę się da.
best.nick.ever Generał
Jest gdzieś w poradniku coś na temat "użyteczne miejsca"?
JÓZEK2 Generał
2. możliwość. Namotałem się przy tym 5. serwerze i w końcu wlazłem nań po tych kostkach, które leżą w okół niego :)
Shira Junior
Jak można włączyć polskie napisy dialogów w grze? Cały interfejs mam po polsku, ale napisy wcale się nie pojawiają podczas dialogów np. jak Adam coś mówi.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
